Millaiselle palvelulle sinulla on tarvetta?
Onko sellaista palvelua, jota sinä kaipaat, mutta jota ei ole olemassa tai sitä on heikosti saatavilla?
Kommentit (240)
Seksiwolt. Voisin pienellä 15,99 euron kuukausihinnalla valita katalogista naisen kulloiseenkin tarpeeseen, ihan koska haluaisin.
Jonkinlaista Personal assistant -tyyppiä, joka hoitaisi laskut maksuun, varaisi säännöllisesti kampaajan, kosmetologin, hammaslääkärin, gyniksen, hoitaisi autoon liittyvät asiat, huollot, rengasvaihdot yms. Ja mitä näitä juoksevia hommia nyt onkaan. Mutta ei sellaista tyyppiä oka pyörii mun jaloissa, vaan tällä olisi access mun kalenteriin ja hoitelisi noi automaattisesti, ja laittaisi sen jälkeen mulle vaan kalenterimerkinnät valmiiksi. Kävis hakemassa postit viikon tai kahden välein, ja maksais saapuneet laskut. Arvostaisin kovasti tällaista apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shoppailuagentti. Sellainen jolle kerron mitä minulta puuttuu ja joka tietää vaatekokoni ja -makuni, ja tuntee kauppojen tarjontaa ja vertailee hintoja ja lukee tuotearvioita, ja tällä perusteella käy ostamassa mitä tarvitsen. Tai jos ei suoraan osta niin tekee ehdotuksen. Tuo vaatteeet kotiin sovitettavaksi ja arvioi niitä rehellisesti ja palauttaa jos eivät sovi.
En tykkää ostosten tekemisestä ollenkaan, niin tuollainen olisi kätevä.
Stockmannilla oli jossain vaiheessa moinen palvelu. Tosin tuotteet rajoittuivat Stockkaan. Hänelle ilmoitti oman kokonsa ja mieltymykset, niin toi kotiin tai töihin sovitettavaksi. Lisäksi heillä oli ompelupalvelu, jossa sai räätälöityä vaatteet omiin mittioihin tarkemmin. Mun silloinen pomo käytti palvelua. Oli tyytyväinen. Hinta perheelliselle rivisihteerille oli hieman suolainen, mutta tuommoiselle yksinelävälle bossladylle aivan
Sen vaan pitäisi osata ostaa muutakin kuin vaatteita, vaikkapa pyykkikone kun juuri sattui entinen hajoamaan.
Arvostaisin pitkäaikaista asiakassuhdetta ja kulutustottumusteni tuntemusta. Eli että agentti ymmärtäisi, että en hae trenditavaroita ehkä tarvitse kaikkia uusimpia hilavitkuttimia enkä halua käyttää mitään värkkiä kännykällä. Mutta kestävyyttä ja käytettävyyttä saisi olla, ja tietysti hyvä jos silmäänikin miellyttäisi. Silloin ei tarvitsisi se halvin mahdollinen malli olla.
Kaupoissa on liian paljon valikoimaa, että jaksaisin perehtyä kaikkeen. Mutta ehkä jollekulle vertailujen tekeminen on juuri se intohimo?
Kuparikattiloiden tinaajalle olisi tilausta.
Joo.
Haluaisin että mulle tehtäisiin hyvää kasvis- ja proteiinipitoista kotiruokaa valmiiksi rasioihin. 4-5 rasiaa, aamupalasta iltapalaan. Kaikki ravintoaineet ja 1200 - 1400 kaloria. 7 päivää viikossa.
Olen valmis maksamaan 500 euroa kuussa.
Miesseurapalvelu miehille mutta Ei seksiin eikä romantiikkaan vaan tavanomaiseen yhdessäoloon (lenkkeily, sali, matsit, leffat, kulttuuri, pubi, kotoilu, mökkeily ym) yksinäisille miehille.
M30
Seksipalveluille olisi tarvetta. MarkkinaRAKO.
Vierailija kirjoitti:
Filosofiset keskustelut samaan tapaan kuin olisi kylän vanhin, jolta kysyä. Ei siis mikään terapeutti tai joku filosofisen ajattelun kerho, vaan joku älykäs ja kokenut vanhempi ihminen ja jolle riittäisi jokin pieni rahasumma tyyliin 30-50 euroa.
Olen heti valmis keskustelemaan Husserlin fenomenologiasta - vai oletko kiinnostuneempi analyyttisesta filosofiasta?
Vierailija kirjoitti:
Seksiwolt. Voisin pienellä 15,99 euron kuukausihinnalla valita katalogista naisen kulloiseenkin tarpeeseen, ihan koska haluaisin.
Onko tavallisessa Woltissa muka tuollainen pieni kuukausimaksu, jolla saa ruokaa kulloiseenkin tarpeeseen ihan koska haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tarvetta homeseksuaalisille palveluille!
T.Pertsa
Grindr on olemassa.
Kokoontumispaikka yksinäisille, minne ei ehdottomasti saisi mennä kaverin kanssa. Se voisi olla joku lehtien tai kirjojen lukupaikka, jossa voisi vieressäolijalta kysyä "mitä luet" ,ilman että siitä häiriinnyttäisiin, vaan toivottaisiin kysyttävän.
Voisihan siellä olla kahvi- tms nurkkaus, kunhan ei kolisevia muovituoleja, ja muitten ihmisten pöytään voisi mennä istumaan tuntematta olevansa häirikkö.
Mikähän palveluyhdistys järjestäisi tuollaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Filosofiset keskustelut samaan tapaan kuin olisi kylän vanhin, jolta kysyä. Ei siis mikään terapeutti tai joku filosofisen ajattelun kerho, vaan joku älykäs ja kokenut vanhempi ihminen ja jolle riittäisi jokin pieni rahasumma tyyliin 30-50 euroa.
Olen heti valmis keskustelemaan Husserlin fenomenologiasta - vai oletko kiinnostuneempi analyyttisesta filosofiasta?
Voitaisko me keskustella siitä fenomenologiasta ihan maksutta täällä vaan? Filosofiaa kun opiskelin, niin se jäi minulle kovin epäselväksi. Ei tainnut olla kovin etevä se tenttivastaukseni aiheesta "elämismaailman käsite". - eri
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Haluaisin että mulle tehtäisiin hyvää kasvis- ja proteiinipitoista kotiruokaa valmiiksi rasioihin. 4-5 rasiaa, aamupalasta iltapalaan. Kaikki ravintoaineet ja 1200 - 1400 kaloria. 7 päivää viikossa.
Olen valmis maksamaan 500 euroa kuussa.
Mites tuo logistiikka järjestyisi? Eli jos aamupalana on puuroa, marjoja, pähkinöitä ja keitetty kananmuna, niin kipataanko kaikki yhteen ja samaan rasiaan ja sinä sitten mikrossa lämmität? En ehkä lupaa, että lämmittämisen tulos olisi hyvää... Tuotaisiinko rasiat sinulle päivittäin ja samalla haettaisiin tiskit pois, vai kävisiko joku kotonasi tekemässä?
Onko sinulla omia reseptejä jotka koet hyviksi? Entä jos jokin ruoka ei olekaan mielestäsi hyvää?
Mulla on käynyt kyllä tuontapainen firma mielessä, tosin ideana ei välttämättä ollisi nuo "palat" vaan lounaat ja päivälliset, eli sellaiset ruoat, joissa on laittamistakin. Ja ajatuksena, että voisi tehdä asiakkaan omiakin reseptejä. Vaikka läskisoosia vanhukselle, joka rakastaa sitä mutta ei jaksa enää itse laittaa. Eineksenä sitä ei saa.
Olisi iso palvelus; kansakunnaleekin kun joku likvidoisi Persufasistit. Ja räppääjät.
Komppaan, taannoin näin jo untakin että olin jemmannut auton avaimet niin hyvin ettei niitä löytynyt :)
Haluaisin kurssin, jolla opetetaan, miten erilaisiin seinäpintoihin saa kiinnitettyä hyllyjä ym.
Sellainen iltamies joka tulisi illalla ja jonka sylissä saisi istua tai maata sohvalla samalla kun se lukee iltasatuja tai jotain kirjaa ja hieroo samalla jalkoja ja puhuu isällisesti. Olisin niinkun lapsiroolissa sille. Siitä maksaisin
N28
Voisin keksiä luovana satoja palveluita, joita voisin käyttää, mutten olisi valmis maksamaan niistä mitään.