Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään tosielämän kokemusta demiseksuaalisuudesta?

Vierailija
03.01.2025 |

Eli että seksi ei ole yhtään kiinnostanut, mutta kun on tavannut ja tutustunut ihmiseen, jonka kanssa oikeasti synkkaa, on seksi ruvennutkin kiinnostamaan? Kaikki kokemukset tervetulleita.

- mahdollisesti demi

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt niitä jotka voivat panna ketä tahansa ilman tunteita. Hyi helvetti 

Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Jos tekee mieli munaa niin sitten sitä on saatava.

Ok. Onneksi itselläni ei mene noin.

Vierailija
22/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat nykyisin sekaisin.

Erityisen selvästi tämä tuli esille pojan tuodessa tyttöystävän näytille. Oikein miellyttävä nuori nainen ja vaikutelma pysyi erinomaisena, kunnes hänen oli pakonomaisesti kerrottava olevansa muusu.

No nainenhan hän on, mutta kun heteroseksuaalisuus on jotakin niin kamalan iljettävää ja naiseus jotenkin väärin, niin sitten hän on valinnut toisin.

Siis nainen heterosuhteessa ei ole ok, mutta sitten ollaan kuitenkin nainen heterosuhteessa? Ja se on ihanaa?

En oikein tiedä mitä sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani demiseksuaalit ei myöskään m asturboi. Kun heillä ei ole rakkaussuhdetta, seksuaalisuus nukkuu.

Se olisikin helpompaa, minulla se ei mene noin.

Minä rakastan itseäni, eli masturbointi kyllä maistuu.

Vierailija
24/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen selvästi tämä tuli esille pojan tuodessa tyttöystävän näytille. Oikein miellyttävä nuori nainen ja vaikutelma pysyi erinomaisena, kunnes hänen oli pakonomaisesti kerrottava olevansa muusu.

No nainenhan hän on, mutta kun heteroseksuaalisuus on jotakin niin kamalan iljettävää ja naiseus jotenkin väärin, niin sitten hän on valinnut toisin.

Siis nainen heterosuhteessa ei ole ok, mutta sitten ollaan kuitenkin nainen heterosuhteessa? Ja se on ihanaa?

Taisit laittaa nyt väärään keskusteluun viestisi.

Vierailija
25/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se oikeastaan sinulle edes kuuluu? Jos hän on kiva ihminen niin hän on kiva ihminen. Antaa kaikkien kukkien kukkia jne.

Vierailija
26/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummassa tulit puhumaan sukupuolista seksuaalisuuskeskusteluun? 

Vierailija
27/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani demiseksuaalit ei myöskään m asturboi. Kun heillä ei ole rakkaussuhdetta, seksuaalisuus nukkuu.

Se olisikin helpompaa, minulla se ei mene noin.

Minä rakastan itseäni, eli masturbointi kyllä maistuu.

Sama täällä. Seksiä toisen ihmisen kanssa ei ole ollut seitsemään vuoteen koska olen ollut sinkku. 

Vierailija
28/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Demiseksuaaleiksi" identifioituvat lähinnä huomionkipeät heterot jotka kaipaavat uhripisteitä.

Mitä uhripisteitä siitä saa että oppii tuntemaan itsensä?

"Uhripisteet" on huono termi, mutta tiettyä lumihiutale-syndroomaa siinä on. "Olen oikeastaan mainstream-vanilja-hetero, mutten kuitenkaan"

Luit oikein

Vierailija
29/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt niitä jotka voivat panna ketä tahansa ilman tunteita. Hyi helvetti 

Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Jos tekee mieli munaa niin sitten sitä on saatava.

En ole ikinä ollut tilanteessa missä "on pakko saada munaa".

Vierailija
30/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos vielä tietäisi miten tämä liittyy aloitukseen?? 

Vierailija
31/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut tilanteessa missä "on pakko saada munaa".

En minäkään. Tuntuu ihan käsittämättömältä että ihan kuka tahansa kelpaisi jolla on muna 

Vierailija
32/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua panna tuntemattomia saati tuttuja ilman tunteita. Silti, kun olen sinkku, kaipaan seksiä ja haaveilen siitä. Silloin ei ymmärtääkseni ole varsinaisesti demi?

Vierailija
33/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täysin siltä normaalilta seksuaalisuudelta.

Vierailija
34/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kenties demiseksuaali. Tai kyllä mua seksi kiinnostaa, paljonkin itseasiassa. En vaan halua paneskella kenen tahansa kanssa. Haluan sen oman, turvallisen miehen, kenen kanssa synkkaa henkisellä tasolla ensin. Mut sen jälkeen ei oo tarvetta odotella avioliittoon saakka :D (jos sellaista edes haluan). Tällä erää näyttää vaan siltä että seksikokemusten määräksi jää ikuisesto pyöreät  nolla kun en ketään missään koskaan ikinä tapaa. Deittisivutkin täynnä vaan ihme hihhuleita tai jänniksiä. N32

Vierailija
35/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua panna tuntemattomia saati tuttuja ilman tunteita. Silti, kun olen sinkku, kaipaan seksiä ja haaveilen siitä. Silloin ei ymmärtääkseni ole varsinaisesti demi?

Kai voi olla 🤔

Vierailija
36/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä onko ne tosissaan, jotka miettii, että seksiä 1. tai 2. treffeillä. Oikeesti! Ihan mahdoton ajatuskin.

Vierailija
37/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi kenties demiseksuaali. Tai kyllä mua seksi kiinnostaa, paljonkin itseasiassa. En vaan halua paneskella kenen tahansa kanssa. Haluan sen oman, turvallisen miehen, kenen kanssa synkkaa henkisellä tasolla ensin. Mut sen jälkeen ei oo tarvetta odotella avioliittoon saakka :D (jos sellaista edes haluan). Tällä erää näyttää vaan siltä että seksikokemusten määräksi jää ikuisesto pyöreät  nolla kun en ketään missään koskaan ikinä tapaa. Deittisivutkin täynnä vaan ihme hihhuleita tai jänniksiä. N32

Minulle nuo deittisivut ja tinderit ovat siksi vaikeita, kun en vaan osaa ajatella tuntemattomia potentiaalisina kumppaneina. Ei vaan kiinnosta yhtään kun en tunne heitä. Siksi kiinnostukseni jotain ihmistä kohtaan herää vasta, kun tosielämässä ihastun johonkin jonka tunnen.

Vierailija
38/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen joitain kertoja ajatellut, että onko syy miksi olen päätynyt tai joutunut ns. friendzonelle eli nais(t)en kanssa enempi kaveriksi tai ystäväksi kuin edennut naisen kanssa parisuhteeseen syynä se, että en ole "riittvän nopeasti" ns. intiimimmälle tasolle eli johdattamaan itse tilannetta siihen, että harrastaisimme yhdessä seksiä

Vierailija
39/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa täysin siltä normaalilta seksuaalisuudelta.

Kaikki seksuaalisuudet ovat normaaleja, lukuun ottamatta parafiliat.

Vierailija
40/83 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle nuo deittisivut ja tinderit ovat siksi vaikeita, kun en vaan osaa ajatella tuntemattomia potentiaalisina kumppaneina. Ei vaan kiinnosta yhtään kun en tunne heitä. Siksi kiinnostukseni jotain ihmistä kohtaan herää vasta, kun tosielämässä ihastun johonkin jonka tunnen.

Eikä se kuva kerro oikeastaan mitään, paitsi paljastaa pahimmat lävistetyt/tatuoidut friikit. Kauneus on kokonaisvaltaista, ulkonäkö, olemus, käytös, puhe jne.