Katsookohan kukaan noita yle 1 vanhoja Suomifilmejä?
Kommentit (100)
isoäiti vainaan päivän huippukohta oli tuo suomifilmi
Ne on varmaan tarkoitettu 80+ vuotiaille. Voin hyvin kuvitella, että innoissaan katselevat niitä porukalla jossain palvelutalon päivähuoneessa.
Iäkäs isäpuoli katsoi niitä vanhana.
En pysty seuraamaan elokuvia, joissa kimitetään, puhutaan supernopeasti jne. eli järkyttävä äänentoisto.
Minä ainakin! Ikää 35. Suorana harvoin pystyn, mutta tallentimelta sitten. Nykysuomifilmejä en katso.
Minä katson jos satun olemaan kotona eikä muuta tekemistä. Hauskoja ovat, päihittävät tosi tv roskan mennen tullen.
Voittaahan ne nykyelokuvat 10-0.
Palmut. Pekat ja Pätkät. Jne...
Kerran katsottiin miehen kanssa, eikä olla kuin nelikymppisiä. Oli aivan huippu filmi eroottisine kohtauksineen. Vauva syntyi, sukupolvi uusiutui jne. Huippunäyttelijänainen. Harmi, kun en muista elokuvan nimeä. Enkä näyttelijänkään.
Niissä on ajan patinaa moneen nykyajan tekohauskaan verrattuna
M50
Vierailija kirjoitti:
Voittaahan ne nykyelokuvat 10-0.
Palmut. Pekat ja Pätkät. Jne...
Tempparit tai Alastomat treffit paljon parempia ja älykkäämpiä. Sinkut aurinkorannalla suosikkini.
Tiettyjä katson, mm. Kaivopuiston kaunis Regina, Kulkurin morsian jne. Ihanan nostalgisia, toki vähän hömppiäkin. Ja sitten osa on ihan karmeaa kuraa. Olen katsonut ekan kerran jo joskus kasarilla, rakastan historiaa ja noissa on sellaista ajan havinaa
n48
Vierailija kirjoitti:
Iäkäs isäpuoli katsoi niitä vanhana.
En pysty seuraamaan elokuvia, joissa kimitetään, puhutaan supernopeasti jne. eli järkyttävä äänentoisto.
Olet vissiin sama jota täällä häiritsee kirjoitusvirheet.
Katsoin nuorena mummini kanssa. Oli kivaa aikaa. Syötiin samalla jäätelöä.
Meil tytöt tykkää niitä kattoo (yli 10, mutta alle 20-vuotiaat).
Katson, jos olen vapaalla arkipäivänä. Jotkut on ihania ja jotkut aivan hirveitä...
Tauno Palo ja Ansa Ikonen suosikkeja, nyky sössöttäjät ei näille pärjää
Jos olisi aikaa, katsoisin. Käyn töissä päivisin.
Kukaan ei katso. Ei kukaan.