Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ennen kiltti,nöyrä ja suoritin elämääni.

Vierailija
03.01.2025 |

Kilttinä ja nöyränä elämäni oli oikeasti onnetonta. En kokenut että saan olla se ihminen joka oikeasti olin. Esim vanhempani vaativat tiettyä elämäntapaa johon kuului hyvä ja menestynyt ura, kova palkka ja omistusasunto, parisuhde joka johtaa avioliittoon ja lapsiin. Omaisuuden haalimista ja kerryttämistä. Kodin jatkuvaa siisteyttä ja siivoamista. 

Koin kriisin ja kasvoin lopulta itsenäiseksi aikuiseksi. Lopetin muiden miellyttämisen ja tein vain itseäni miellyttäviä ratkaisuja. Välini sukulaisiin muuttui ja etääntyi. Mm välit sisaruksiin menivät kun en suostunut elämään enää elämääni Suvun haluamalla tavalla

Ensimmäistä kertaa elämässäni olen aidosti onnellinen. Vaikka sen hintana oli joidenkin ihmissuhteiden tuhoutuminen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ikäni lapseton sinkku, mutta ei siitä välit sukulaisiin ole kärsineet... No, kai joillekin "itsenäisyys" tarkoittaa koppavuutta tai muita tympeitä ominaisuuksia. 

Vierailija
2/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten otin ison ja ruman tatuoinnin ja nyt elämä hymyilee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ikäni lapseton sinkku, mutta ei siitä välit sukulaisiin ole kärsineet... No, kai joillekin "itsenäisyys" tarkoittaa koppavuutta tai muita tympeitä ominaisuuksia. 

Kun minun elämässäni ei lapsettomuus ja sinkkuus ole häirinneet sukulaisiani niin muillakaan ei voi olla päinvastaista??? Kuule jos sun elämä menee tietysti niin se ei tarkoita ettei muilla voisi mennä toisin! On tyhmää olettaa että ihan kaikilla maailman ihmisillä elämä menee samalla tavalla kuin sulla. 

Esim minun vanhempani ovat koko aikuisikäni painostaneet minua avioliittoon. Että näin

Vierailija
4/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten otin ison ja ruman tatuoinnin ja nyt elämä hymyilee.

ap

Ei ole tämä AP. Ja AP:lla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä tai ns kouvolatukkaa ym. En myöskään polta tai ryyppää tai juokse baareissa, tai harrasta irtoseksiä

Mikä tän kommentin tarkoitus oli? Ilkeillä ja halveksia ihmistä joka ei suostu nöyristelemään sukulaisia? Tai antaa sukulaisten painostaa menemään naimisiin? 

Vierailija
5/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri naimisiin painostettiin eikä avoliittoon/parisuhteeseen? Uskonnolliset syyt?

Vierailija
6/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne väärät ihmiset tippuu elämässä pois. 

Tsemppiä.

Vierailija
7/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. En ole nähnyt sukulaisiani 20 vuoteen.

Vierailija
8/8 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on vähän niinkin että suku hylkää ja keksii tarinoita tyhjän tilalle jos ei ole tekemisissä. Samoin tekee jotkut psykopaattiset kaverit, jotka eivät saa erota tai ovat joutuneet tyytymään yksinäiseen elämään jossain tuppukylässä.

Vaikka ovat tavallaan tyytyväisiä elämäänsä, haluavat että kukaan ei karkaa korkeammalle! Että kaikilla on yhtä pskaa jotta voi valittaa ja valittaa. Kirkkain kruunu jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi