Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten jotkut jaksaa aina kotona olevaa miestä

Vierailija
03.01.2025 |

Jolla suurin mielenkiinto on tv tai tietokone. Ei kavereita, ei harrastuksia, aina töiden jälkeen kotona kuormittuneena sosiaalisesta kontaktista töissä. Minusta ihminen on kovin mielenkiinnoton jos ei kiinnosta käydä missään eikä tavata ihmisiä. Ei lähde siis puolisonkaan kanssa juurikaan.

Kertokaa mikä tuossa on ihanaa?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä helvetissä te käytte kodin ulkopuolella? Eihän tässä maassa enää ole mitään missä käydä. Hehtaarihalleja ja joku einesravintola.

Lenkillä, hiihtämässä, pilkillä, uimahallissa, ampumassa, jossain pelailemassa, kirjastossa, jääkiekkomatseissa, konserteissa, elokuvissa jne. 

Vierailija
22/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on väsynyt pitkästä työpäivästä.

Moni mies tekee fyysisesti raskasta raadanta työtä. väsyyhän sitä + jos ei yöllä nuku kunnolla ( uniongelmia )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä helvetissä te käytte kodin ulkopuolella? Eihän tässä maassa enää ole mitään missä käydä. Hehtaarihalleja ja joku einesravintola.

Lenkillä, hiihtämässä, pilkillä, uimahallissa, ampumassa, jossain pelailemassa, kirjastossa, jääkiekkomatseissa, konserteissa, elokuvissa jne. 

Kaikki nuo on tarpeetonta paskaa.

Vierailija
24/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Naiset tekevät ihan yhtä pitkää työpäivää ja silti jaksavat tehdä muutakin.

Eikä Suomessa ole mikään erityisen pitkä työpäivä julkisella eikä yksityisellä sektorilla. Minulla normityöpäivä (ulkomainen firma, konsulttihommia) 9-19, vähän liukumaa työajoissa. Eikä ylitöistä palkkaa makseta.

Vierailija
25/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonahan minäkin aina olen. En koskaan käy töiden lisäksi missään paitsi lenkillä tai kuntosalilla. En viihdy tapahtumissa enkä ole kiinnostunut tapaamaan ihmisiä.

Tekeekö se minusta mielenkiinnottoman? Entä jos tekeekin? Ketä varten minun pitäisi yrittää olla kiinnostava, kun en itsekään ole kiinnostunut muista?

Vierailija
26/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle passaa. Pitääkin laittaa seuranhakuilmoitus otsikolla Haetaan kotihiirtä.

Vierailija
27/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää levätä ja ladata akkuja kotona. Minä ymmärrän miestä.

Vierailija
28/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jaksan.Olemme molemmat introvertteja, olemme paljon kotona yhtä aikaa mutta teemme omia juttujamme. Nytkin mies on tietokoneella ja itse pelaan pleikkarilla, puhutaan jos on asiaa, mutta muuten ollaan yhdessä hiljaa. 

Miksi mies ei saisi olla kotona?

Kuulostaa perinteiseltä tapaukselta että miehessä ei kiinnosta rouvaa mikään muu kuin raha. Joten jos ei ole tarjoamassa tavaraa tai elämyksiä rouvalle niin parempi että on töissä tai muualla jossa sitä ei tarvitse katsella.

Introverttisuhteet on kyllä hienoja.

Vierailija
29/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Jotkut kaverit valittaa ettei mies käy ikinä missään. Töistä tultua rojahtaa sohvan nurkkaan ja siinä illat ja viikonloput, ei ikinä sosiaalista elämää. Mikä miehiä vaivaa? Ja ei, kyse ei ole pikkulapsen isistä

Miehen sosiaalisen elämän ainoa tarkoituson löytää puoliso, ja sitten kun se on löytynyt ei ole myöskään tarvetta enää pakolla käydä missään

Vierailija
30/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo on tarpeetonta paskaa.

Sinä olet.

Vierailija
31/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Naiset tekevät ihan yhtä pitkää työpäivää ja silti jaksavat tehdä muutakin.

Eikä Suomessa ole mikään erityisen pitkä työpäivä julkisella eikä yksityisellä sektorilla. Minulla normityöpäivä (ulkomainen firma, konsulttihommia) 9-19, vähän liukumaa työajoissa. Eikä ylitöistä palkkaa makseta.

Työteholla mitattuna Suomessa tehdään oikeasti töitäkin.

Vierailija
32/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa einestä mikroon tai woltata, just just.

Vierailija
33/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia kommentteja. Sitten kun jollain on oikein menevä mies, jolla harrastuksia ja kavereita niin kauhea ulina, että mies ei ole koskaan kotona ja mustasukkaisuus lisäksi. 

Vierailija
34/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee illaksi pois kotoa, alkaa itku miten ei ole koskaan kotona.

Mies jää illaksi kotiin, alkaa itku miten aina vain on kotona.

Vierailija
35/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden luona kylässä, harrastamassa vaikka jotain palloilulajia, pubissa heittämässä tikkaa, salilla, ihan vaikka esimerkkinä

Minusta olisi satakertaa pahempi jos mieheni pyörisi pubeissa heittämässä tikkaa! Mieluummin kotona minun kanssani kuin yksillä harva se päivä. En minäkään käy missään, niin onpahan seuraa!

Mä taas INHOAN jos ei ole mitään muuta elämää kuin minä, työ ja koti :) Tykkään siitä että elämä on sosiaalista.

Vierailija
36/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden luona kylässä, harrastamassa vaikka jotain palloilulajia, pubissa heittämässä tikkaa, salilla, ihan vaikka esimerkkinä

Minusta olisi satakertaa pahempi jos mieheni pyörisi pubeissa heittämässä tikkaa! Mieluummin kotona minun kanssani kuin yksillä harva se päivä. En minäkään käy missään, niin onpahan seuraa!

Mä taas INHOAN jos ei ole mitään muuta elämää kuin minä, työ ja koti :) Tykkään siitä että elämä on sosiaalista.

Ja itket muille siitä että itse olet valinnut miehen joka ei elä sinun ominaisuuksiesi mukaisesti? Yritä nyt edes, iso ihminen.

Vierailija
37/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku väittänyt aloittajalle, että on ihanaa?

Ei se ihanaa ole minullekaan. Olen introvertti. Mutta on se osaltaan aika helpottavaakin. Joskus harvemmin vaan olisi kiva käydä jossain, tai olisi kiva, kun meillä kävisi joskus vieraita (tuttuja:D siis).

Vierailija
38/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei käy edes siellä töissä. On sairaseläkkeellä. Istuu vintissä viinalasin kanssa ja katsoo televisiota 24/7, 365 päivää vuodessa. Ei edes tupakalle mene ulos, vaan polttaa sisällä kesät talvet. Niin hyvää ilmaa ei tulekaan, että voisi ulkorappusilla vetää sätkänsä. Jos joskus kävisi niin, että mä tulisin väsyneenä kotiin ja hän ei olisikaan siellä niin todennäköisesti Perttala (hautaustoimisto) olisi hänet hakenut. Muuta selitystä ei voisi olla. 

Kukaan ei myöskään soita hänelle tai tule kylään. 

Vierailija
39/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jaksan.Olemme molemmat introvertteja, olemme paljon kotona yhtä aikaa mutta teemme omia juttujamme. Nytkin mies on tietokoneella ja itse pelaan pleikkarilla, puhutaan jos on asiaa, mutta muuten ollaan yhdessä hiljaa. 

Miksi mies ei saisi olla kotona?

Samoin meillä kaksi introverttiä ja molemmat nuohoaa kotona lähes kaiken vapaa-ajan. Ei haittaa yhtään, en olisi suhteessa ihmisen kanssa josta suurin ilo irtoaa silloin, kun on pois kotoa. Toki meillä on iso talo, voidaan olla vaikka eri kerroksissa. Jos pitäisi aina istua samalla tuolilla niin sitten ehkä voisi olla liikaa yhteistä aikaa. 

Vierailija
40/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi