Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten jotkut jaksaa aina kotona olevaa miestä

Vierailija
03.01.2025 |

Jolla suurin mielenkiinto on tv tai tietokone. Ei kavereita, ei harrastuksia, aina töiden jälkeen kotona kuormittuneena sosiaalisesta kontaktista töissä. Minusta ihminen on kovin mielenkiinnoton jos ei kiinnosta käydä missään eikä tavata ihmisiä. Ei lähde siis puolisonkaan kanssa juurikaan.

Kertokaa mikä tuossa on ihanaa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on väsynyt pitkästä työpäivästä.

Mitä sitten? Naiset tekevät ihan yhtä pitkää työpäivää ja silti jaksavat tehdä muutakin.

Naiset jaksaa vain paremmin ja pidempään esittää jaksavansa muutakin. Sitten ollaankin uupumissaikulla.

Vierailija
62/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei käy töissä. On aina kotona.

Eläkkeellä olo on semmosta ettei käydä töissä ja kotona on kivaa olla ja paljon tekemistä. Kerran viikossa kaupunkiin kauppareissulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille miehille EI SOVI ensiksikään tämä moderni kaupunki asuminen. He ehkä haluaisivat omassa tallissa nikkaroida, puuhastella auton tai mp:n kanssa ajaa moottorikelkalla harrastuksinaan esim., mitä oman talon kanssa askartelu antaa aikaa päivätyön päälle.

mutta Naisen vaatimus kaupunki asunnosta passivoi perinteisen tekemisen parissa viihtyvän miehen juuri noin. Kun nainen haluaa sosialiseerata stailattuna kaupungilla, monella miehellä ei vaan riitä energiaa työpäivän päätteeksi enää tuollaiseen. Siis toki sitä rakkautensa eteen juo mies vaikka kissanpissiä kerran, mutta uskokaa naiset että miehelle joka ei ole säkenöivä supliikkimies iltabailaaminen bestisporukalla on raskasta. Kovin. Se ei ole kaunaa tai "estoa" naiselle.

Kyllä itselle vaikkapa tärkeiden sukulaisjuhlien jälkeen mökille pääsy täydelliseen hiljaisuuteen on paras paikka.

Vierailija
64/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ihmisen on parempi olla kuin kotonaan? Naisten pitää koko ajan validoida itseään ja heikkoa itsetuntoaan sosiaalisella pörinällä, jossa kaikki kehuvat toisiaan ringissä koska se on kohteliasta.

Vierailija
65/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille miehille EI SOVI ensiksikään tämä moderni kaupunki asuminen. He ehkä haluaisivat omassa tallissa nikkaroida, puuhastella auton tai mp:n kanssa ajaa moottorikelkalla harrastuksinaan esim., mitä oman talon kanssa askartelu antaa aikaa päivätyön päälle.

mutta Naisen vaatimus kaupunki asunnosta passivoi perinteisen tekemisen parissa viihtyvän miehen juuri noin. Kun nainen haluaa sosialiseerata stailattuna kaupungilla, monella miehellä ei vaan riitä energiaa työpäivän päätteeksi enää tuollaiseen. Siis toki sitä rakkautensa eteen juo mies vaikka kissanpissiä kerran, mutta uskokaa naiset että miehelle joka ei ole säkenöivä supliikkimies iltabailaaminen bestisporukalla on raskasta. Kovin. Se ei ole kaunaa tai "estoa" naiselle.

Kyllä itselle vaikkapa tärkeiden sukulaisjuhlien jälkeen mökille pääsy täydelliseen hiljaisuuteen on paras paikka.

Bonuksena koko asunto on sisustettu rouvan päätösten mukaan ja harrastushuonetta ja -tarvikkeita ei ole vaan ne on pitänyt myydä / hävittää muuten.

Vierailija
66/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on etätöissä kotitoimistolla, ei haikaile kavereiden (samanlaisia kotonaviihtyviä) kanssa mihinkään vaan tapaamme ystäväpariskuntia n kerran kk yhdessä. Samoin lasten perheitä 1-4kk. 

Käy joskus salilla, tekee mun kanssani pihahommia, katsotaan leffoja tai kuunnellaan kylki kyljessä äänikirjoja.

Matkustamme paljon  ja minä asun osan vuotta ulkomailla. Suomessa ei tule käytyä ulkona syömässä eikä teatterissa tms. Ulkomailla kyllä joka viikko jotain

En kyllä haluaisi mitään tissuttelevaa pubiluutaa. 

Vierailija
67/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietsikka on kiva, videot, ihmiset, musa, nettisivut, mese

Vierailija
68/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohan se kyllä hiano semmone "kiire-kiire" kalenteri täynnä menoja kokoajan...tosiaan....

Vierailija
69/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä muualla pitäisi tehdä ja miksi?

No joo, itse käyn ulkoilemassa ja harrastelemassa niitä näitä.

Hulluille akoille on joku ongelma, että mies on tyytyväinen nykytilaansa.

Mene terapiaan.

Vierailija
70/70 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se mies on verstaallaan. Periaatteessa kotona mutta ei kuitenkaan. Mä olen ihan tyytyväinen, saan olla yksin sisällä talossa. Se tulee sisälle vasta kun olen nukkumassa. Aamulla lähtee töihin, mä herään kahta tuntia aikaisemmin ja saan olla yksin. Töistä tuun aikaisemmin, laitan ruuan ja sitten mies häviääkin verstaalleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi