En ymmärrä miten jotkut jaksaa aina kotona olevaa miestä
Jolla suurin mielenkiinto on tv tai tietokone. Ei kavereita, ei harrastuksia, aina töiden jälkeen kotona kuormittuneena sosiaalisesta kontaktista töissä. Minusta ihminen on kovin mielenkiinnoton jos ei kiinnosta käydä missään eikä tavata ihmisiä. Ei lähde siis puolisonkaan kanssa juurikaan.
Kertokaa mikä tuossa on ihanaa?
Kommentit (70)
Mies on väsynyt pitkästä työpäivästä.
Kun ikää tulee niin ei enää jaksa ravata panemassakaan maksullisissa
Minusta on kiva kun mies on kotona. Tekee paljon hommia sen TV:n ja tietokoneen katselun lisäksi.
Miksi mennä suhteeseen erakon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Naiset tekevät ihan yhtä pitkää työpäivää ja silti jaksavat tehdä muutakin.
On huomattavasti alhaisemmat co2 päästöt kuin sillä, joka on jatkuvasti pelastamassa maailmaa jossain.
Missä helvetissä te käytte kodin ulkopuolella? Eihän tässä maassa enää ole mitään missä käydä. Hehtaarihalleja ja joku einesravintola.
Itse käyn iltaisin lähinnä kävelylenkeillä, tosin otan aina kameran mukaan jolloin saan yhdistettyä kaksi harrastetta. Ulkoilu ja valokuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Naiset tekevät ihan yhtä pitkää työpäivää ja silti jaksavat tehdä muutakin.
Eli nainen kieltää olemasta väsynyt. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Aina väsynyt? Joka päivä? Viikonloppuja myöten? Miksei vaihda työtä?
Vierailija kirjoitti:
Kun ikää tulee niin ei enää jaksa ravata panemassakaan maksullisissa
Miehet ei tee mitään muuta kuin panee? Mikään muu ei kiinnosta?
Vene on jo nostettu vesiltä, pakkanen pitää pyörän pois pihalta, joten mitä sitä nyt muuta tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Missä helvetissä te käytte kodin ulkopuolella? Eihän tässä maassa enää ole mitään missä käydä. Hehtaarihalleja ja joku einesravintola.
Kavereiden luona kylässä, harrastamassa vaikka jotain palloilulajia, pubissa heittämässä tikkaa, salilla, ihan vaikka esimerkkinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleppa sanomaan tuo vaimolleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina väsynyt? Joka päivä? Viikonloppuja myöten? Miksei vaihda työtä?
Varmaan koska vaimolle ei työnteko malta vaan pelkästään kulutusjuhlat niin ei ole varaa vaihtaa tai vähentää työtunteja.
Hyvin jaksan.Olemme molemmat introvertteja, olemme paljon kotona yhtä aikaa mutta teemme omia juttujamme. Nytkin mies on tietokoneella ja itse pelaan pleikkarilla, puhutaan jos on asiaa, mutta muuten ollaan yhdessä hiljaa.
Miksi mies ei saisi olla kotona?
Himo liikkujan, matkustelu hullun, bile hileen, ravintolassa ravaajan jne. ei kannata mennä kimppaan sohvaperunan kanssa.
Olen itse naisena samanlainen, joten eipä ole oikeutta valittaa.
t. Kotikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden luona kylässä, harrastamassa vaikka jotain palloilulajia, pubissa heittämässä tikkaa, salilla, ihan vaikka esimerkkinä
Minusta olisi satakertaa pahempi jos mieheni pyörisi pubeissa heittämässä tikkaa! Mieluummin kotona minun kanssani kuin yksillä harva se päivä. En minäkään käy missään, niin onpahan seuraa!
Samaa olen ihmetellyt. Jotkut kaverit valittaa ettei mies käy ikinä missään. Töistä tultua rojahtaa sohvan nurkkaan ja siinä illat ja viikonloput, ei ikinä sosiaalista elämää. Mikä miehiä vaivaa? Ja ei, kyse ei ole pikkulapsen isistä