Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi kirjoittelet haaveistasi kuin ne voisivat oikeasti realisoitua, kun alkuperinkin olet linjasi valinnut. Miksi sanot asioita, joita et ole aikeissakaan saattaa toteen? Juu, kyse on fantasiaketjusta, tiedän, mutta miksi sitten odotat yhteydenottoa?
Miksi itse? Miksi luulet ettei voisi toteuttaa. Tilanne tarvitsee vain yhden kipinän ja tilanne eskaloituisi. Molemmat tiedämme sen.
En luule vaan tiedän. Itse sanottu aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko lopettanut harhailun, vai oletko hävinnyt kokonaan?
En oo hävinnyt, oon vain hiljentynyt kuuntelemaan että huutelenko yksin vai onko vastakaikua.
Luulen ettet huutele yksin. Vaikka yksin ootkin huudellut olosuhteiden vuoksi... t.eri
Kyllä sitä meneekin vähän rakkauvesta sekasin
Sun pyjamasortsit on tosi seksikkäät!
Jos on masentunut tai pakkomielteinen tai taipumus harhoihin pitäisi ymmärtää pysytellä pois tälläisistä ketjuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusta jäljellä kaunis sirppi.
Ei ole "jäljellä" ja pienenemässä vaan kasvaa koko ajan ja siten pitäisi ilmaista että sirppi "näkyy jo". Tarkkuutta!
Huomasin saman, mutta en kokenut tarpeelliseksi oikaista. Näkyy myös Saturnus.
Vierailija kirjoitti:
Mut on painettu syvälle maan rakoon.
Olet siemen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole "jäljellä" ja pienenemässä vaan kasvaa koko ajan ja siten pitäisi ilmaista että sirppi "näkyy jo". Tarkkuutta!
Eri. Juuri näin! Kuu on nyt upeassa kasvuvaiheessa. Madness is coming, yees. Mitä enemmän kasvaa, se on: bring on the madness!! :D <3
Seuraavaksi vaihdettaisiin yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Niin menee. Kortisolit nousee pilviin kun rakastuu, ja mun tasot on atmosfäärissä.
Kaipaan sinua silti. Kaikki tosiasiat puhuvat vastaan, mutta kaipaan sitten vaikka sitä kuvittelemaani sinua. Kuviteltua ei voi kukaan toinen ottaa pois, jos se ei itse haihdu. Kolmiulotteista sinusta ei näin tule enkä tunne halauksen lämpöä, mutta sille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä, voiko sulle viestittää vaiko ei voi
Tämä kysymys piinaa montaa kaipaajaa. Ratkaisu siihen on kuitenkin yksinkertainen. Voi kysyä tai kokeilla. Vastaus selviää kummallakin tavoin varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut on painettu syvälle maan rakoon.
Olet siemen?
Ei vaan sitä toista, jota maahan laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä vaikuttaa olevan liian hyvää ollakseen totta, on aina fuulaa.
Tai vaan erityisen sopivaa💕
Kyllä maailmassa ihmeitä tapahtuu. Rakkaus on yksi niistä. Kun se iskee, pelko sanoo sen olevan liian hyvää ollakseen totta. Joskus pelko on oikeassa, mutta aika usein myös tosi väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Tunti sitten kiinnitin huomioni upeaan kuuhun, ja kaukaa katsottuna näytti siltä, että sen sirppi osoitti suoraan kohti kaivatun kotia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin menee. Kortisolit nousee pilviin kun rakastuu, ja mun tasot on atmosfäärissä.
Sitten kun uupuu niin kortisolit tipahtaa. Tästä on kokemusta. Elämänenergiaako se kuvastaa?
Oi oispa mulle. Itsekin olen korviani myöten rakastunut erääseen 8cm matalampaan. Kirjoitan kuten hänelle. Kaipaan sua ihanin.