Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Hävisit kuin tuhka tuuleen
Ketä etsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla huolettaa se että osa sotkeutuu harhoihinsa niin että menee päästä sekaisin. Niin omituisia juttuja lukee välillä että porukka on ihan tillin tallin ja harhalandia muuttuu todeksi omassa päässä
Niinpä, ja sitten kun yrittää muistutella siitä, mikä on tunniste, niin jengi kilahtelee, että kyllä me tiedetään. Ja sitten taas kun joku kirjoittaa "sinä", niin nämä on että niin "minä"...
Ja kun joku koittaa muistuttaa että ette tunne ketään vängätään, että kyllä tunnetaan. Minä tunnistan
Painukaa nyt helvettiin metakeskustelemaan väsynyttä lapsen besservisser-ohistanne. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi rakas 8cm korkeampi. Minä vaan sinua ikävöin.
Oi oispa mulle. Itsekin olen korviani myöten rakastunut erääseen 8cm matalampaan. Kirjoitan kuten hänelle. Kaipaan sua ihanin.
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä meneekin vähän rakkauvesta sekasin
Niin menee. Kortisolit nousee pilviin kun rakastuu, ja mun tasot on atmosfäärissä.
Sitten kun uupuu niin kortisolit tipahtaa. Tästä on kokemusta. Elämänenergiaako se kuvastaa?
Entäs kun on palavasti rakastunut ja uupunut. Molempia monta vuotta.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi vaihdettaisiin yhteystiedot.
Sitten sylkeä.
Voidaanko suunnitella meidän kahden yhteistä tulevaisuutta. <3
Vierailija kirjoitti:
Hävisit kuin tuhka tuuleen
Sinähän löydät aina. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi oispa mulle. Itsekin olen korviani myöten rakastunut erääseen 8cm matalampaan. Kirjoitan kuten hänelle. Kaipaan sua ihanin.
Miehelle.
Oon mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi vaihdettaisiin yhteystiedot.
Sitten sylkeä.
Niin. :)
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko suunnitella meidän kahden yhteistä tulevaisuutta. <3
Kyllä! Olen erityisen hyvä suunnittelemaan tulevaisuutta. Mikäs sen parempaa kuin suunnitella oikein viimeisen päälle paras tulevaisuus ihanimman kanssa. <3
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa myöös että nettitrollit tulee sinne missä on ihmisiä. Kaikilla suosituilla saiteilla on niitä ketkä hämmentää tahallaan. Jäljittelee, kerää tietoja, sotkee ja tuottaa pahaa mieltä. Kerran oli linkki johonkin juttuun että nettitrollit on psykopaatteja ja niitä on erityisen paljon keskustelualueilla missä voi särkeä muiden käyttäjien mieltä.
Nyt oli kyllä ihan selkeä Tomi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kirjoittanut tuota alkup. viestiä, mutta myös mun kaivattu on just tuon verran pidempi 🥰
- petite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle.
Oon mies.
K? niinkuin kalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle.
Oon mies.
K? niinkuin kalle?
Nii
Salaiselle ystävälle mukavia viimeisiä lomapäiviä! Tehkää hauskoja asioita.🐴🤸🏼👯🛷
Vierailija kirjoitti:
Saisko tunnisteellisia? n->m
Kehossani ei ole lainkaan tatuointeja, lävistyksiä, implantteja tai ylipäänsä mitään ei-synnynnäisiä materiaaleja poislukien hampaisto. Silmäni osoittavat samaan suuntaan, joka on useimmiten kulkuuuntani. Korvani osoittavat eri suuntiin ja ovat aavistuksen eri paria. Kullini osoittaa hieman vasempaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö kaivattu, sulla on ihana taito olla läsnä toiselle ihmiselle, tykkään
Voitaisko vihdoin nähdä ja tavata? Haluaisin päästä olemaan sulle läsnä 100 %. Haluaisin käyttää sitä ominaisuuttani sinuun. Olisi aito halu päästä olemaan sulle hyvä ja hellä
Ai jaa. Se on kyllä sitten kurjempi tilanne. Tsemppiä.