Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nylymiehissä ihmeellistä.olen 46v nainen .Moni sanoo kauniiksi,on pitkät paksut hiukset ja isot silmät jne,perusterve. Moni sanoo että näytän koiranpennulta tai prinsessalla
Silti kaikki miehet haaveilee jostain 15 vuotiaasta koska ne ovat viattomia. Tämän ikäisestä ei enään viatonta voi mitenkään saada joten sitä minun ikäisistä miehet ei saa itselleen. Jotenkin tuo on se kompastuskivi kun miehet haluavat koskemattoman,puhtaan.
Jep, itsensä saastuttaneet likaiset munaa jakavat miesho rot haaveilevat jostain neitsyestä...Klassinen madonna- h u o r a - kompleksi. Mies haluaa samalla sekä pyhimyksen että likaisen lut kan. No, saahan sitä aina haaveilla :)
Vierailija kirjoitti:
olen huomannut saman, siis itsestäni. Olen 53 v komeakin urheileva mies, 122 n rivari , 2 moottoripyörää, mökki
ja vain 20-35 v nuori eloveenatyttö sopii vaimoksi, joka on neitsyt ja tekee lapsia
ei löydy Suomesta, joten muutan Japaniin vaikkei blondia löytyskään
Rivitaloasuminen on köyhälistölle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nylymiehissä ihmeellistä.olen 46v nainen .Moni sanoo kauniiksi,on pitkät paksut hiukset ja isot silmät jne,perusterve. Moni sanoo että näytän koiranpennulta tai prinsessalla
Silti kaikki miehet haaveilee jostain 15 vuotiaasta koska ne ovat viattomia. Tämän ikäisestä ei enään viatonta voi mitenkään saada joten sitä minun ikäisistä miehet ei saa itselleen. Jotenkin tuo on se kompastuskivi kun miehet haluavat koskemattoman,puhtaan.
Älä puhu paskaa.
Sinä et vain ole niin miellyttävä kuin kuvittelet ja kehittelet itsellesi tuollaisia satuja, ettet joutuisi myöntämään olevasi hankala ihminen.
Onkohan Suomessa sitten miehiä joku neljännes naisten määrästä vai mistä tämä johtuu? Jokaista 50-vuotiasta miestä kohden on olemassa suunnilleen sama määrä omanikäisiä naisia. Miksi ihmeessä he ovat kaikki eronneet näistä tavattoman hyvin säilyneistä, varakkaista ja fiksuista miehistään, etenkin jos korvaavaa tuotetta on noin huonosti saatavissa tilalle? Ja miksi 20-v nainen, joka voi valita kenet vaan, ottaisi jonkun isänsä ikätoverin seurakseen? Ettei nyt kumminkin vaan olis niin, että osalta näistä hopeaketuista olisi itsekritiikki vähän hukassa, ja kuvitellaan et saadaan kuka vaan?
Aika harva nainen on kiinnostunut mistään sun urheilusuorituksistasi tai moottoripyöristä, ihan normaalit käytöstavat, siisti yleisolemus ja toisen kunnioittaminen sen sijaan ovat hyviä ominaisuuksia. Ihmeen odottamiseen kyllästyneet keski-ikäisen puolison jättäneet ensimmäiset vaimot tämän kyllä tietävät.
Kyllä mua vähän huvittaa, kun aloin tapailla vanhalta työpaikalta tuttua lähes 50-v miestä. Oltiin siis samoissa töissä kymmenen vuotta sitten, jolloin itse olin 24 ja hän 38 (nyt tietty 34 ja 48). Silloin hän oli vielä melko timmissä kunnossa, ihan kivan näköinen, eikä juurikaan rupsahtanut, mutta tuntui toki liian vanhalta mulle. Nyt kun tavattiin uudestaan, ikäero ei varsinaisesti tunnu niin isolta, mutta ulkonäöissä on aika reilu ero. Hän on reilusti rupsahtanut, minä en vielä, mutta egon perusteella voisi kuvitella ettei näe omia roikkuvia poskia, luomia ja silmäpusseja, tai laihoja kanankoipia pallomahalla ja manboobseilla. Siihen päälle kaikki vanhan miehen ääntelyt, kuten huohotus, ähinä ja kuorsaus. Hän oikeasti ilmeisesti kuvittelee näyttävänsä samalta kuin silloin kymmenen vuotta sitten. Itsekään en luule näyttäväni parikymppisellä, ja olen kyllä hyvin perillä ikääntymisestäni. Mua ei hänen rupsahtaneisuutensa haittaa, mutta on se silti vähän huvittavaa, että mies ei tajua olevansa jo vanha ukko. Piti myös täysin itsestäänselvyytenä sitä, että olisin kiinnostunut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, itsensä saastuttaneet likaiset munaa jakavat miesho rot haaveilevat jostain neitsyestä...Klassinen madonna- h u o r a - kompleksi. Mies haluaa samalla sekä pyhimyksen että likaisen lut kan. No, saahan sitä aina haaveilla :)
Lässyn lässyn.
Jännä, miten kauhea pakko sinullakin on luoda tuollaista kuviteltua viholliskuvaa, jota on sitten helppo vihata. Mihin tarvitset tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiihan tää toisinkin päin. On naisia jotka deittailee nuorempia miehiä. Harmittaako miehet? Kyllä tää naisiltakin onnistuu :D
Se, että joku nuorempi mies suostuu panemaan jotain vanhaa luuskaa paremman puutteessa, ei ole deittailua :D.
Ei taida inkkelipoju tietää mitä deittailu tarkoittaa :) Ja mitä väliä jos panee paremman puutteessa? Panee joka tapauksessa. Jos on hyvä, paksu ja nuori kulli niin kyllä kelpaa. Siitähän te ukot olette katkeria, nainen saa aina seksiä jos haluaa...Eikä enää olla hellan ja nyrkin välissä ilmaisena piikana palvelemassa sikamiestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki miehet l o r t t o j a? Onko se niillä geeneissä?
Kyllä. L o r t t o miehestä ei kunnon aviomiestä saa. Kannattaa ottaa mieheltä ainoastaan siemenet ja rahat, ei niillä muuta virkaa ole. Miehet ovat sieluttomia olioita joita voi ainoastaan käyttää hyödyksi, muuta virkaa niillä ei ole
Kamalaa, että ajattelet miehistä tuolla tavalla. Vaikka miehet ovatkin tyhmiä, on heillä kuitenkin sielu ja tunteet.
Just niin. Hyödyt vaan irti. Äidin ne tarvii. Tunteisiin menee jos nainen ei tee yhtä hyvää ruokaa ku mamma. Kunhan niillä on joku joka antaa ja hoitaa kodin ja tekee lapset.
Minua ei omista kukaan. Onneksi tajusin jo lapsena mitä miehet oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua vähän huvittaa, kun aloin tapailla vanhalta työpaikalta tuttua lähes 50-v miestä. Oltiin siis samoissa töissä kymmenen vuotta sitten, jolloin itse olin 24 ja hän 38 (nyt tietty 34 ja 48). Silloin hän oli vielä melko timmissä kunnossa, ihan kivan näköinen, eikä juurikaan rupsahtanut, mutta tuntui toki liian vanhalta mulle. Nyt kun tavattiin uudestaan, ikäero ei varsinaisesti tunnu niin isolta, mutta ulkonäöissä on aika reilu ero. Hän on reilusti rupsahtanut, minä en vielä, mutta egon perusteella voisi kuvitella ettei näe omia roikkuvia poskia, luomia ja silmäpusseja, tai laihoja kanankoipia pallomahalla ja manboobseilla. Siihen päälle kaikki vanhan miehen ääntelyt, kuten huohotus, ähinä ja kuorsaus. Hän oikeasti ilmeisesti kuvittelee näyttävänsä samalta kuin silloin kymmenen vuotta sitten. Itsekään en luule näyttäväni parikymppisellä, ja olen kyllä hyvin perillä ikääntymisestäni. Mua ei hänen rupsahtaneisuutensa haittaa, mutta on se silti vähän huvittavaa, että mies ei tajua olevansa jo vanha ukko. Piti myös täysin itsestäänselvyytenä sitä, että olisin kiinnostunut hänestä.
No mutta olithan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?
Oletteko huomanneet saman?
En.
Vuonna 2022 oli hyvätuloinen 54-vuotias mies. Kun törmäsin harrastusten parissa 48-vuotiaaseen ja vähemmän hyvätuloiseen joskin kovin työteliääseen leskeen, se oli siinä.
Ei tulisi mieleenkään ruveta tekemään sen kaltaista tuttavuutta jonkun "parikymppisen fitness_blondin" kanssa. Onhan ne nättejä katsoa (paitsi aivan kamalat ankkahuuliset ja niitähän on koko ajan enemmän ja enemmän), mutta mistä niiden kanssa voisi keskustella? Elämänkokemus ja kiinnostuksen aiheet ovat aivan erilaisia, ja pelkällä nätillä ulkonäöllä ei pääse mihinkään. Paitsi tietenkin niiden, joiden kanssa pääsee.
Moni parikymppinen tietää tästä elämästä ja yhteiskunnallisist aihepiireistä paljon enemmän kuin useat keski-ikäiset. En ymmärrä, mihin väitteesi perustuu? Temppari pissiksiin vai mihin?
Tästäkin ketjusta näkee ettei miehet millään tavalla kunnioita naisia, vihaavat vaan. Kannattiko ottaa miehen nimi ja tehdä miehelle lapsia? Typerät akat, ettekö tiedä mitä miehet on?
Elukoita, petoja, hyväksikäyttäjiä. Aina etsimässä hyötyä naisista. Mies on naiselle susi! Pitävät pelkkänä reikänä. Ja lesbot on mukamas niin kauheita. Lakatkaa ottamasta miehen nimeä älkääkä enää tehkö noille lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki miehet l o r t t o j a? Onko se niillä geeneissä?
Kyllä. L o r t t o miehestä ei kunnon aviomiestä saa. Kannattaa ottaa mieheltä ainoastaan siemenet ja rahat, ei niillä muuta virkaa ole. Miehet ovat sieluttomia olioita joita voi ainoastaan käyttää hyödyksi, muuta virkaa niillä ei ole
Kamalaa, että ajattelet miehistä tuolla tavalla. Vaikka miehet ovatkin tyhmiä, on heillä kuitenkin sielu ja tunteet.
Just niin. Hyödyt vaan irti. Äidin ne tarvii. Tunteisiin menee jos nainen ei tee yhtä hyvää ruokaa ku mamma. Kunhan niillä on joku joka antaa ja hoitaa kodin ja tekee lapset.
Minua ei omista kukaan. Onneksi tajusin jo lapsena mitä miehet oikeasti ovat.
Miksi et mene itse töihin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Suomessa sitten miehiä joku neljännes naisten määrästä vai mistä tämä johtuu? Jokaista 50-vuotiasta miestä kohden on olemassa suunnilleen sama määrä omanikäisiä naisia. Miksi ihmeessä he ovat kaikki eronneet näistä tavattoman hyvin säilyneistä, varakkaista ja fiksuista miehistään, etenkin jos korvaavaa tuotetta on noin huonosti saatavissa tilalle? Ja miksi 20-v nainen, joka voi valita kenet vaan, ottaisi jonkun isänsä ikätoverin seurakseen? Ettei nyt kumminkin vaan olis niin, että osalta näistä hopeaketuista olisi itsekritiikki vähän hukassa, ja kuvitellaan et saadaan kuka vaan?
Aika harva nainen on kiinnostunut mistään sun urheilusuorituksistasi tai moottoripyöristä, ihan normaalit käytöstavat, siisti yleisolemus ja toisen kunnioittaminen sen sijaan ovat hyviä ominaisuuksia. Ihmeen odottamiseen kyllästyneet keski-ikäisen puolison jättäneet ensimmäiset vaimot tämän kyllä tietävät.
Rakkaus ei katso ikää. Itse katson hyviksi ominaisuuksiksi ulkoisen olemuksen lisäksi tietysti yhteiset kiinnostuksen kohteet, luonteen ja arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiihan tää toisinkin päin. On naisia jotka deittailee nuorempia miehiä. Harmittaako miehet? Kyllä tää naisiltakin onnistuu :D
Se, että joku nuorempi mies suostuu panemaan jotain vanhaa luuskaa paremman puutteessa, ei ole deittailua :D.
Ei taida inkkelipoju tietää mitä deittailu tarkoittaa :) Ja mitä väliä jos panee paremman puutteessa? Panee joka tapauksessa. Jos on hyvä, paksu ja nuori kulli niin kyllä kelpaa. Siitähän te ukot olette katkeria, nainen saa aina seksiä jos haluaa...Eikä enää olla hellan ja nyrkin välissä ilmaisena piikana palvelemassa sikamiestä
Katkeria? Kyllähän se meille miehille sopii oikein hyvin että löytyy teitä pussintyhjennysröörejä hätäkäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokoajan seksisuhde vähintään yhden 18-20 -vuotiaan naisen kanssa. Ollut siitä asti, kun täytin 40. Kaikki nämä naiset ovat olleet normaalivartaloisia.
M50
tätä ei usko kukaan
Yliopistokaupungeissa saa seuraa nuorista naisista helposti ja joka sykysy tulee uutta lihaa markkinoille! T: M65+
Niin saat rahalla. Mutta kukaan niistä ei oikeasti halua sinua. Aika surullista.
Riittää, että molemmat ovat tyytyväisiä, minä ja muna.
Kyllähän te miehet olette ja olette aina olleet niitä pahimpia hirviöitä. Naisten rais kaukset, tap pamiset, pahoinpitelyt jne. Läpi ihmiskunnan historian. Mies on paha, saastainen olento jolla ei ole tunteita. Kannattaa sinunkin, palstainkkeli, jo sisäistää nämä ikävät tosiasiat. Sukupuolesi on perseestä.
Toiset miehet saa naisia ja toiset ei. Ne jotka eivät saa, huutavat täällä kovimpaan ääneen ja haukkuvat. Me naiset kun emme kelpuutakaan kaikkia miehiä ja siitäkös ne suuttuvat. Nimitelkää vain aivan vapaasti meitä vaikka miksi, se kertoo vain omasta vihastanne ja katkeruudestanne :)
Täällä "kilttimiehet" aina valittavat kun eivät saa pildeä. Sitten haukkuvat kaikki naiset. Mutta niinhän se menee että koirat haukkuvat ja karavaani kulkee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeria? Kyllähän se meille miehille sopii oikein hyvin että löytyy teitä pussintyhjennysröörejä hätäkäyttöön.
Mikä tää juttu on että rivitaloa pidetään jonain status symbolina? Oon aina pitänyt sitä jonain kerrostaloa budjetimpana ratkaisuna lol
Nuo yhteiset asiat ja keskustelut on naisten vaateita. Erässä langassa täällä kysyin mistä naiset sitten haluavat keskustella. Yhtään vastausta ei tullut.