Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?
Kommentit (465)
Nuoret naiset välttämättä halua samanikäisiä miestä jonka kanssa elämä olisi sitten pitkään kituuttamista.
Kuulun ylimpään desiiliin ja kohta 50v. Kun tämän hetkisestä kumppanista pääsen eroon etsin kyllä oman ikäisen tai ehkä jopa vanhemman. Voin vain sanoa että noi 90luvulla syntyneet ovat sellaisia joihin en enää tule koskemaan, ja en edes lähde katsomaan mitä 2000luvulla syntyneet ovat. Kuitenkin kyseiset ikäpolvet ovat täysin sosiaalisen median saastuttamia.
Opiskelkaa nuoret naiset ja hankkikaa hyvä työ ja omat rahat ja omaisuus. Ei tarvitse kroppaansa myydä vanhoille ukkeleille, kun voit itsekin kustantaa unelma elämäsi. Suomalaisen naisen ei tarvitse alentua tuollaiseen, täällä jokainen voi tähdätä hyvään elämään ihan omilla ansioillaan. Eri asia nämä köyhät maat, joissa nuorella naisella ei välttämättä ole muita keinoja parempaan elämään kuin naida vanha ukon junttura tai esiintyä tämän käsipuolessa lahjojen toivossa. Meillä on täällä asiat niin paljon paremmin.
Olen eri mieltä. Minulla on viisikymppinen, korkeakoulutettu, hyvätuloinen johtaja poikaystävänä ( olen varattu) ja olen häntä 9 vuotta vanhempi.
Viiskymppisillä miehillä on viidenkympin villitys. Ei tuo mitään uutta ole.