Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?

Vierailija
02.01.2025 |

Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (465)

Vierailija
181/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies edes ihminen vai pelkkä elukka? Miksi me pidämme miehiä edelleen ihmisinä? Miehet kuuluisivat holhouksenalaisiksi, saavat lähinä pahaa aikaan

TÄMÄ

Vierailija
182/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes jaksavat... ylipäänsä parisuhde on muutenkin sellainen taakka ja sitten vielä se että on jonkun yli-ikäisen pissiksen kanssa. Tai sitten tämä pintaliitäjä tyllerö miten jaksaa katsoa vanhaa miestä, siinä menee nuoruus hukkaan. 

Olen aina ajatellut että vanhat eronneet miehet ovat vain seksin perään ja tytöt paksun lompakon perään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ nainen ja että minä inhoan näitä ikäisiäni irstailijoita. Nuoremmille miehille menee pisteet ja samoin vanhoille herrasmiehille.

Vierailija
184/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiesten puheet, kuten miesten puheet enimmäkseen, eivät aina korreloi millään tavoin todellisuuden kanssa.

Mutta jostain syystä tyhmät pojat uskoo kaiken. Ei mitään kriittisyyttä pappojen höpinöitä kohtaan. 

Vierailija
185/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Katsokaa Hjallis Harkimoa... seurustelee 35-vuotiaan kanssa. Tai Dannya, seurustelee 23-vuotiaan kanssa. Tai Sauli Niinistö ja Jenni... 

Kuuluisa ja varakas mies saa toki tietyntyyppisiä naisia. Tavismiehen on turha näistä haaveilla

Vierailija
186/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Katsokaa Hjallis Harkimoa... seurustelee 35-vuotiaan kanssa. Tai Dannya, seurustelee 23-vuotiaan kanssa. Tai Sauli Niinistö ja Jenni... 

Joo mutta ne onkin julkkiksia. Ei tavismies nuorelle kelpaa.

Ei ne naiset julkisuuteen Hjallusta tarvitse mutta sen rahat kelpaa. Tyhmää olis olla ottamatta kun tyrkytetään. Papparainen ostaa ruokaseuraa, näyttäytymisseuraa koska  pelkää kyvyttömyyttä ja lähestyvää kuolemaansa.

Julkisuus valitettavasti tulee kylkiäisenä, eikä se ole pelkästään myönteistä. 

Toisin kuin sinä näkymätön lapsi luulet.

Vierailija
187/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika loukkaavaa tekstiä.

Itse olen 43v ja kelpuutan myös parikymppisiä tylleröitä. Kyllä meitä nuorempiakin parikymppiset kiinnostaa! Välillä kyllä tulee mietittyä, että millaistahan se paritteluakti olisi 40v+ iäkkäämmän rouvan kanssa.

Mutta kun niitä parikymppisiä tylleröitä ei kiinnosta kokeilla, millaista se paritteluakti olisi 40+ iäkkäämmän herran kanssa..

Vierailija
188/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi ihan 17-vuotias teini pillu

Vierailija
189/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä kaikki 5-kymppiset huomattavasti nuoremman naisen kanssa elelevät oikein ovat? Itse en tiedä julkkiksia lukuunottamatta ainoatakaan. Yleensä naimisissa olevilla on suunnilleen samanikäinen vaimo ja sinkut eivät ainakaan julkisesti liiku näiden nuorikkojensa kanssa. Omat tyttäreni ovat parikymppisiä ja yhdelläkään heidän kavereistaan ei ole itseään huomattavasti vanhempaa poikaystävää, vaan hengailevat oman ikäisten kanssa. En siis sanoisi tämän olevan mikään kovin yleinen ilmiö. Ja ne jotka keikkuvat verotilaston kärjessä, ovat myös ihan tavallisia perheenisiä omanikäisine vaimoineen. Unelmissaan voivat toki tehdä mitä vaan.

Vierailija
190/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari tonnia kuukaudessa veloittaisin tuollaisen miehen tapailusta. Ja tietysti tällä pitäisi olla ulkonäkö kohdallaan ja runollinen herrasmieskäytös

T n30

Mitä itse tuot kuvioon? Oletko parin tonnin arvoinen, ja jos olet, niin miksi?

Vierailija
191/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies edes ihminen vai pelkkä elukka? Miksi me pidämme miehiä edelleen ihmisinä? Miehet kuuluisivat holhouksenalaisiksi, saavat lähinä pahaa aikaan

TÄMÄ

Hmm, onneksi paikalla olevat feministit ovat saaneet mielipiteensä julki. Tämä on todellisen tasa-arvon peruste, naisia pitää totella kaikessa. Se on tasa-arvoa.

Vierailija
192/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti viisikymppisellä hyvätuloisella miehellä on viisikymppinen hyvätuloinen puoliso, jonka kanssa perhe on perustettu ajat sitten. 

Tietysti ja siinä sivussa on hyvä panna nuorempia! T: M65+

Ikä tekee tehtävänsä setämiehillä 😌

Vierailija
193/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50+ nainen ja että minä inhoan näitä ikäisiäni irstailijoita. Nuoremmille miehille menee pisteet ja samoin vanhoille herrasmiehille.

Eli yli viisikymppiselle naiselle on oikein sopivaa jahdata nuoria miehiä, mutta saman ikäiseltä mieheltä nuorempien naisten jahtaaminen on epäilyttävää ja alhaista? Lienet itsekin sellainen irstailija, kun nuoria miehiä jahtaat?

Vierailija
194/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kokoajan seksisuhde vähintään yhden 18-20 -vuotiaan naisen kanssa. Ollut siitä asti, kun täytin 40. Kaikki nämä naiset ovat olleet normaalivartaloisia.

M50

Unohdit mainita, että maksat palvelusta. Ei siis mikä suhde, vaan käyt maksullisissa

Kaikki eukot on tavalla tai toisella maksullisia horòja.

Vuosien varrella vaimon lahjoihin uppoaa paljon enemmän kuin siihen, että kerran pari kuussa käy maksullisissa.

Vaimolla ja prostituoidulla on aika erilaiset palvelut. Vaimo edustaa, nostaa statusta, on läsnä, synnyttää, rakastaa lapsiasi... Prostituoitu tyhjentää pallisi.

Rahastahan prostituoidut hymyilee muun ohessa. Hehän tekevät bisnestä. Vaan eivät he asiakkaistaan kiinnostuneita ole hlökohtaisesti, raha se suupielet ylöspäin saa. Bisnes on bisnestä.

Vierailija
195/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaverini Make (nimi muutettu) on ikuisesti sinkku. Ollaan siis hiukan alle viisikymppisiä molemmat. Baareissa kuljettu nuoresta saakka yhdessä ja aina sama juttu, että ei hänelle seuraa löytynyt. Hän on ujon puoleinen ja ns. tavallinen.

Rahaa on niin ettei p:lle taivu. On varakkaasta perheestä, isä ollut Suomen suurituloisempien listalla useasti.

Tässä eräänä vuonna isä möi firmansa, jossa poikansa oli osakkaana. Kaverinikin "pääsi" näille iltapäivälehdessä oleville listoille. Kuin taikaiskusta hänelle alkoi tulla naisseuraa. En tiedä mitkä menetelmät naisilla on, mutta selkeästi jokin puskaradio toimi ja hän otettiin kohteeksi.

No hänen sydämensä vei eräs yh. Kyllä he vielä ainakin onnellisilta vaikuttavat.

Vierailija
196/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kokoajan seksisuhde vähintään yhden 18-20 -vuotiaan naisen kanssa. Ollut siitä asti, kun täytin 40. Kaikki nämä naiset ovat olleet normaalivartaloisia.

M50

Unohdit mainita, että maksat palvelusta. Ei siis mikä suhde, vaan käyt maksullisissa

Kaikki eukot on tavalla tai toisella maksullisia horòja.

Vuosien varrella vaimon lahjoihin uppoaa paljon enemmän kuin siihen, että kerran pari kuussa käy maksullisissa.

Joo, mikään ei oo niin kallista kuin ilmanen.

Vierailija
197/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä kaikki 5-kymppiset huomattavasti nuoremman naisen kanssa elelevät oikein ovat? Itse en tiedä julkkiksia lukuunottamatta ainoatakaan. Yleensä naimisissa olevilla on suunnilleen samanikäinen vaimo ja sinkut eivät ainakaan julkisesti liiku näiden nuorikkojensa kanssa. Omat tyttäreni ovat parikymppisiä ja yhdelläkään heidän kavereistaan ei ole itseään huomattavasti vanhempaa poikaystävää, vaan hengailevat oman ikäisten kanssa. En siis sanoisi tämän olevan mikään kovin yleinen ilmiö. Ja ne jotka keikkuvat verotilaston kärjessä, ovat myös ihan tavallisia perheenisiä omanikäisine vaimoineen. Unelmissaan voivat toki tehdä mitä vaan.

Tässä ketjussa on tarkoitus vihata keski-ikäisiä miehiä, eikä tosiasioiden pidä antaa sitä häiritä.

Vierailija
198/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja tuttuja aloittajalla. Mulla on melko laaja kaveripiiri ja juurikin viidenkympin molemminpuolin joista iso osa hyvin tai erittäin hyvin toimeentulevia, enkä tiedä yhtäkään joka innostuisi parikymppisistä edes pelkäksi petikaveriksi muusta puhumattakaan. Ei se meidän mielestä paljonkaan eroa lapseen sekaantumisesta, niin kakaroita ovat vielä ja kun monilla on omia lapsia jotka ovat tuota vanhempiakin niin hyi helvetti.

Vierailija
199/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikseivät etsisi? Kuitenkin alkaa ikä painamaan päälle ja mahdollisesti voi alkaa olla seisokin kanssa haasteita. Tai ainakin tietää senkin hetken tulevan. Joten kyllähän sitä nyt mielummin sekstaileen kauniin hyväkroppaisen nuoren naisen kanssa.

Kaunis, hyväkroppainen, nuori nainen ei takuulla vanhan ukon vajavaista seisokkia ryhdy parantelemaan. Nuorella naisella on nuoret ja viriilit kumppanit. Sorry siitä.

Vierailija
200/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi ihan 17-vuotias teini pillu

Eipä tule yllätyksenä. Muistan saman ikäisenä kuinka sain ei-toivottua huomiota kaksi kertaa ikäisiltäni miehiltä (ellei vanhemmiltakin) ja tiesin heti minkä perässä ovat. Pitävät pelkkänä himojen kohteena ja panopuuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme