Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti viisikymppisellä hyvätuloisella miehellä on viisikymppinen hyvätuloinen puoliso, jonka kanssa perhe on perustettu ajat sitten.
Totta, todelliset statusmiehet ovat yleensä perinteisiä ja vaimot samaa ikäluokkaa. Ainakin omassa tuttavapiirissä täällä Espoon kultahammasrannikolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki miehet l o r t t o j a? Onko se niillä geeneissä?
Kyllä. L o r t t o miehestä ei kunnon aviomiestä saa. Kannattaa ottaa mieheltä ainoastaan siemenet ja rahat, ei niillä muuta virkaa ole. Miehet ovat sieluttomia olioita joita voi ainoastaan käyttää hyödyksi, muuta virkaa niillä ei ole
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin runkkari kuin palstainkkelin patja 💋
Ennemmin runkkari kuin palstainkkeli
Aikamoisia mieslut kia tässä(kin) ketjussa. Hävettääkö olla käytetty, vanha ukko jolla ei ole enää mitään tarjottavaa naisille?
Mun just 50 täyttänyt, hyvätuloinen ystävä-mies aloittelee suhdetta 45-vuotiaan naisen kanssa. Hän tosin muutenkin kuuluu niihin miehiin, jotka suhtautuvat naisiin ihmisinä.
Fiksut ihmiset tekevät valintansa fiksusti. Ei kannata käyttää aikaa tai energiaa mulkkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Pari tonnia kuukaudessa veloittaisin tuollaisen miehen tapailusta. Ja tietysti tällä pitäisi olla ulkonäkö kohdallaan ja runollinen herrasmieskäytös
T n30
Tonnilla pääsee Pattayalle.
Kylläpä mummoja harmittaa. Nuorena naisille ei kelpaa kukaan, vaan selitetään sitä mä haluan olla vain kaveri, sä olet kuin veli mulle, oot huippu, kyl sä löydät viel jonkun :). Sitten kun itse rupsahdetaan, niin joku kaksikymppisten paneminen on väärin?
Vierailija kirjoitti:
Inkkelin patja. Eikös inkkeli juuri ole sellainen, joka ei saa "patjaa"...?
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka saa paljon irtoseksiä, todellakin on naisten mieleen. Kutsuipa häntä nyt millä termillä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia mieslut kia tässä(kin) ketjussa. Hävettääkö olla käytetty, vanha ukko jolla ei ole enää mitään tarjottavaa naisille?
Eikös mieslut ka juuri tarkoita sitä, että naisia piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mummoja harmittaa. Nuorena naisille ei kelpaa kukaan, vaan selitetään sitä mä haluan olla vain kaveri, sä olet kuin veli mulle, oot huippu, kyl sä löydät viel jonkun :). Sitten kun itse rupsahdetaan, niin joku kaksikymppisten paneminen on väärin?
Ei meitä mummoja harmita, nauretaan vaan teille selän takana :D Kun ihan päin naamaa ei viitsitä. Nainenhan pärjää nykyään hyvin ilman miestä, mutta miehet vänisee täällä naisettomuutaan vähän väliä. Meillä on Satisfyerit, miksi me miestä tarvittaisiin? Mutta miehille se naisen pillu tuntuu olevan maailman tärkein asia.
Ja mikäs siinä jos mies haluaa panna nuorempia, se on ok jos ketään ei käytetä hyväksi. Naurattaa vaan kun ollaan olevinaan naisille joku Jumalan lahja...Normi viisikymppinen mies kun on yleensä vielä rupsahtaneempi kuin samanikäinen nainen. Mies kun pitää itseään komeampana mitä onkaan ;)
No en ole huomannut. Ne varakkaat tuon ikäiset on yleensä suht. Saman ikäluokan menestyvän naisen kanssa ainakin oman näkemän mukaan. 20- vuotiasta en ainakaan ole kenelläkään nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokoajan seksisuhde vähintään yhden 18-20 -vuotiaan naisen kanssa. Ollut siitä asti, kun täytin 40. Kaikki nämä naiset ovat olleet normaalivartaloisia.
M50
Unohdit mainita, että maksat palvelusta. Ei siis mikä suhde, vaan käyt maksullisissa
Kaikki eukot on tavalla tai toisella maksullisia horòja.
Vuosien varrella vaimon lahjoihin uppoaa paljon enemmän kuin siihen, että kerran pari kuussa käy maksullisissa.
Mutta se on silloin kuitenkin vaimo, eikä prostituoitu. Ne ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
He eivät enää näe peilikuvaansa ja luulevat näyttävänsä kolmekymppisiltä. :D
Andropaussivaiheessa tarvitsevat itselleen nuoren vaimon sairaanhoitajaksi.
KUKAAN ei ole yhtä äkäinen, kuin seksikykynsä kadottanut vanha mies.
Paitsi seksikkyydessä nuoremmilleen hävinnyt nainen.
50- vuotiaalla varakkaalla miehellä on yleensä samanikäinen varakas puoliso. Mahdolliset lapset n. Parikymppisiä. Eivät todellakaan etsi lastensa ikäistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
He eivät enää näe peilikuvaansa ja luulevat näyttävänsä kolmekymppisiltä. :D
Andropaussivaiheessa tarvitsevat itselleen nuoren vaimon sairaanhoitajaksi.
KUKAAN ei ole yhtä äkäinen, kuin seksikykynsä kadottanut vanha mies.
Luetun ymmärtäminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. L o r t t o miehestä ei kunnon aviomiestä saa. Kannattaa ottaa mieheltä ainoastaan siemenet ja rahat, ei niillä muuta virkaa ole. Miehet ovat sieluttomia olioita joita voi ainoastaan käyttää hyödyksi, muuta virkaa niillä ei ole
Kamalaa, että ajattelet miehistä tuolla tavalla. Vaikka miehet ovatkin tyhmiä, on heillä kuitenkin sielu ja tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana naiset ovat hyvin kranttuja, ja miehet ottavat sen minkä saavat. Kolmenkympin kohdalla homma kääntyy päinvastaiseksi.
Miksi parikymppinen nainen pitäisi tyytyä, kun valikoimaa on. Ja miksi 40-50 vuotiaisten miesten pitäisi tyytyä, kun valikoimaa on? Olettaen siis. että ihmiset pitävät huolta itsestään fyysisesti ja henkisesti.
oon eri mieltä. Hyvännäköinen 3- kymppinen saa enemmän vientiä kuin huononnäköinen 2- kymppinen. Lisäksi 3- kymppiset naiset on yleensä itsevarmempia mikä houkuttaa miehiä. Jotkut vaan paranee kun ikää tulee, ihan naisetkin. Sanna Marin on tästä erinomainen esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkkelin patja. Eikös inkkeli juuri ole sellainen, joka ei saa "patjaa"...?
Se olikin sarkasmia 😊 Et ole ennen törmännyt sellaiseen?