Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän huono. Malmivaara ei osaa edelleenkään näytellä. Ja tuo v-sanoja hokeva tyyppi on myös todella huono. Palosta puhumattakaan. Ei se näytteleminen voi olla noin vaikeaa. Miten ihmeessä jengi kehuu tätä kuraa?
Malmivaaralta todella mahtavaa näyttelemistä BRAVOOO!!!
Rakennusluvan saanut tornitalojen ghetto näyttää ihan samalta kuin mitä Vantaan Tikkurilassa on viime vuosina rakennettu Kielotien ja Lummetien risteyksen viereen. Siltä tontilta tosin purettiin vain verovirasto eikä kaunista "Armolaa", mutta tuloksena on saatu todellista betonibrutalismia, jossa parvekkeelta voi vaikka kätellä naapuritalon parvekkeella olijaa ja kaikki kasvillisuus poistettiin.
Minä luulen, että Edelmann on ollut yksi ehdokas Börjeksi. Siinä miehessä olisi kyllä karismaa. Loistava näyttelijä. Kolmosen tuotantoa, Musta valo oli mieletön suoritus häneltä.
Kiroileva Spora olisi voinut olla Kari Hietalahti.
Mutta hyvin veti nämäkin tyypit
Mua vähän harmitti, kun olin lukenut niin ylistäviä kommentteja ja odotin että pääsisin katsomaan hyvää sarjaa, mutta jouduinkin pettymään.
Mutta niitä sarjojahan on maailma pullollaan. Onhan se välillä vähän rasittavaa niitä selailla ennen kuin löytyy, mutta ei kai näitä kannata millään levelillä henk. koht ottaa. Jos ei nappaa, siirtyy seuraavaan.
Sen vuoksi vähän ihmetyttää täällä joidenkin (en siis tarkoita tätä sulle, vaan yleisesti) asenne, että tyhmiä, juntteja tms. ne, joille sarja taas on napannut ja saanut siitä hyvää viihdettä.
Ymmärtäisin paremmin, jos elettäisiin jotain aikaa entistä, jolloin tarjonta tosiaankin oli minimaalista ja vaihtoehtoja ei ollut, vaan jos kahdelta kanavalta tuli pskaa niin sit siinä oltiin, mutta nykyään en. Kun jokainen voi katsoa koska tahansa ihan just sitä, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sarja saattaa naurattaa niitä, jotka eivät ole koskaan tulkeet jätetyiksi, petetyiksi, huijatuiksi ja joilla on kaikki muutenkin hyvin. Niille jotka eivät ole kokeneet konkurssia tai työttömyyttä.
Pidin sarjaa ihan viihdyttävänä mutta ihmettelen miksi pultsareille, rikollisille, seksiseikkailuille sun muille pitäisi nauraa. Lähinnä tuo kaikki ahdisti, pahasti. Sarja piti otteessaan mutta oli todella synkkä, karu, epärealistinen, absurdi, surullinen ja epäkorrekti.
Olen tullut jätetyksi, petetyksi ja tälläkin hetkellä lomautettu eli työtön. Silloin nimenomaan osaa samaistua noihin ja ottaa asiat huumorin kannalta, jollei ole pipo kireällä oleva tosikko.
Erityisesti se "Kunhan ei tuet mee" on niin hyvää piilovttuilua hallitukselle siitä, ettei nykypolitiikalla työttömän kannata tehdä pientäkään hommaa verokortilla, koska eurosta lähtee puolet pois suojaosan lakkautuksen takia.
Sarjassa on muutenkin todella oivaltavaa huumoria, mitä toki ei välttämättä ymmärrä, jos ei tajua viitteitä politiikkaan tai elämään ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin siitä(kin) kohtauksesta, kun Linda pyysi Markelta viittäsataa ja Marke antoi tonnin, koska " pitäähän sun nyt syödäkin ja kaikkee sellasta"...kato kyllä mulla on vielä paljon rahaa jäljellä kun mä voitin sillä ässäarvalla..."
Marken hahmo oli fiksu monella tapaa. Joo hänellä oli kauhea maku, mutta osasi rauhoittaa kenet vain, luovia tilanteen kuin tilanteen rauhalliseksi. Tuollaisia ihmisiä on. Lämmin.
Kyllä. Tuli tippa linssiin kun halasi ystävää ja sanoi ettei ole mitään hätää... Voi kun joskus joku sanoisi noin 😭
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että Edelmann on ollut yksi ehdokas Börjeksi. Siinä miehessä olisi kyllä karismaa. Loistava näyttelijä. Kolmosen tuotantoa, Musta valo oli mieletön suoritus häneltä.
Kuulostaa siltä että tällanen Edelmann-Hietalahti-sarja on tehty jo tuhat kertaa.
taas suomiwokepaskaa varmaan
kiroilua ja seksiä hirveesti ja homolespopari on jossain vaiheessa mukana ellei päähenkilö
Tämä sarja saattaa naurattaa niitä, jotka eivät ole koskaan tulkeet jätetyiksi, petetyiksi, huijatuiksi ja joilla on kaikki muutenkin hyvin. Niille jotka eivät ole kokeneet konkurssia tai työttömyyttä.
Noh, olen tullut jätetyksi ja petetyksi, huijatuksi taloudellisesti oman äidin toimesta ja tällä hetkellä olen työttömänä.
Silti nauratti tai ehkä juuri sen vuoksi nauratti. Ja omat ongelmat asettui perspektiiviin, mulla on asiat sentään vielä hyvin, kun ei ole suhdetta psykopaattihuumediileriin eikä ole tappajat perässä. Velkaakin on vain laillisille tahoille.
Mutta tuolla oli yksi hyvä kertomus siitä, miten masentunut ei pystynyt katsomaan Frasieria, eli kyllä siinä pointti on, että jos jokin viihde ahdistaa, niin eihän sitä kannata katsella, eihän se enää viihdettä silloin ole.
Onko sitten itse objektiivinen tässä tilanteessa arviomaan viihteen hyvyyttä tai huonoutta on toinen asia ja ainakaan ei tällä perusteella pitäisi haukkua heitä, joille viihde uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tykkäsin siitä(kin) kohtauksesta, kun Linda pyysi Markelta viittäsataa ja Marke antoi tonnin, koska " pitäähän sun nyt syödäkin ja kaikkee sellasta"...kato kyllä mulla on vielä paljon rahaa jäljellä kun mä voitin sillä ässäarvalla..."
Marken hahmo oli fiksu monella tapaa. Joo hänellä oli kauhea maku, mutta osasi rauhoittaa kenet vain, luovia tilanteen kuin tilanteen rauhalliseksi. Tuollaisia ihmisiä on. Lämmin."
Tämä! Marken hahmo oli melkein parhaimmasta päästä. Koti ja olemus lievästi sanottuna boheemi, kaukana trendeistä, asui rähjäisellä seudulla, rikollinen miesystävä ym. Siinä se yksi juju olikin, ihminen joka ei näytä "arvostettavalta", olikin huippu tyyppi, sydän täynnä kultaa, tilannetajuinen rauhoittaja.
Katjan näyttelijäntyö Marken hahm
Muistaako kukaan kuinka Katja Kuttner teki hyvin samantyyppisen roolin hyväsydämisenä jakomäkeläisnaapurina jo Nousukausi-elokuvassa?
Pitkästä aikaa kivaa katsottavaa Yleltä, ja voi välillä nauraa: spora ja kämppis.
Vierailija kirjoitti:
taas suomiwokepaskaa varmaan
kiroilua ja seksiä hirveesti ja homolespopari on jossain vaiheessa mukana ellei päähenkilö
Höpö höpö, tuossa sarjassa ei kyllä ollut mitään wokea. Kiroilua kyllä oli, mutta ilman sitä se se olisi ollut todenoloinen.
Aika ahdistava se kyllä oli jollain lailla. Mutta hyvä.
Sporasta tuli mieleen Pasi Nurminen ja laskeutuminen lentokoneesta kultajuhliin 2011.
Samaa näköä miehissä.
Hyvä sarja, kattelin pari jaksoa lisää Areenasta.
Pakkohan tämä oli katsoa, kun kaikkialla sarjasta puhutaan. Yleensä vältän kaikkia kotimaisia sarjoja kuin ruttoa, koska ne ovat aivan luokatonta pskaa. Tämäkään sarja ei tehnyt poikkeusta, ainoastaan vahvisti aiempaa mielikuvaani kotimaisista sarjoista 🙄 Sarjan lähtökohtainen idea sinällään ihan hyvä, mutta jo ekassa jaksossa homma kääntyi tuttuun suomalaiseen tapaan ihme sekoiluksi ja oli jopa ällöttäväkin monin tavoin (ja ei, en puhu nyt leikatusta sormesta.)
Vierailija kirjoitti:
Edelmann varmaan sopisi huumepomoksi mutta ei hänessä Kriston tasolle yltävää seksuaalista karismaa ole.
En tiedä onko sattumaa että Sointu Borg (KTM) kirjoittaa eilisessä blogissaan luksuslaukuista 😁
https://yhteishyva.fi/artikkeli/sointu-borg-kertoo-mita-tuotetta-ei-ole…
Suomessa on paljon pahoinvoivia ihmisiä ja miesvihaa, kun tällainen naurattaa ja viihdyttää. Yksi jakso riitti, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon pahoinvoivia ihmisiä ja miesvihaa, kun tällainen naurattaa ja viihdyttää. Yksi jakso riitti, kiitos.
Mitä miesvihaa tässä sarjassa on? Jos olisit viitsinyt katsoa kaikki jaksot ennen kuin alat öyhöttämään, mutta ei sitten.
ps. Juonipaljastus, siitä päähenkilöstä tulee aivan samanlainen muiden ihmisten hyväksikäyttäjä kuin sen miehestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa? Naisillehan siinä tehtiin kurjia temppuja. Ensin aviomies Lindalle, sitten Linda Birgitalle jne.
Minulta mennyt hypetys ohi, niin ei ollut odotuksia. Vain yllätyksiä. Näin tapahtuu usein. Mieluummin katson ilman ennakko-odotuksia.
Muistan joku aika sitten kaverit katsoivat ranskalaista agentti(??) sarjaa. Olisko ollut Byroo tai jotain sinne päin. Heidän hehkutuksen perusteellla yritin katsoa. Ei iskenyt. Ei mitenkään. Silloin harmitti, kun olisin halunnut osallistua siihen ilakointiin siitä. He olivat lähes hurmiossa.