Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3074)
Aloitin tänään ekan jakson, mutta ei tollasta kuraa jaksanut katsoa edes puolikasta jaksoa.
Hyvin yhdistelty mm. ruotsalaista ja brittidraama tyyjejä. Niitä humoristisia dekkarisarjoja, missä välillä tyritään railakkaasti ja hommat hoidetaan "sinne päin".
Lymillä vauhdikasta otetta. Ihan mukavaa katsottavaa. Malmivaara on huippu roolissaan! Ja hyvä, kun uusia naamoja rooleissa. Sekä huippunäyttelijöitä, joita harvemmin nähty. 👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻
Puhe ja replat on tuotu nykyaikaan! Hyvä! Jos joku hyytyy ja kääntyilee tuskissaan kiroilusta niin kannattaa opetella englantia ja kas, elokuvissa ja sarjoissa kiroillaan rutkasti. Suomennetuissa tekstityksissä niitä ei käännettä. WTF😄
Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin.
olin juuri sanomassa samaa kuin näin äskön mainoksen
kauas on tultu levottomista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tyylikkäästi. Minä oon ihan kurppa verrattuna näihin leideihin. 😄😂
Kyllä oli hyvä jakso, kerrankin sai nauraa kunnolla. Hyvät näyttelijät.
Minäkin ahmin kaikki jaksot kerralla. Varsin huvittava ja hieno sarja. Hahmot olivat tunnistettavia tosielämästä, vaikka tyylilajina onkin satiiri. Toivottavasti tulee toinen kausi.
Pitkästä aikaa loistava suomalainen sarja. Tuli katsottua kaikki jaksot putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tyylikkäästi. Minä oon ihan kurppa verrattuna näihin leideihin. 😄😂
Ihan timmissä kunnossa olevia 51-vuotiaita.
Laura Malmivaara on niin loistava tässä! Kuten myös Lymin käsikirjoitus ja ohjaus. Myös visuaalisesti upeaa työtä.
Se kyllä ihmetytti, että huumeita vietiin Suomesta Espanjaan. Eikö suunta ole toisin päin.
Minkä takia sarjalla on vaikeasti mieleenjäävä, luotaantyöntävä englanninkielinen nimi kun kuitenkin näytellään suomeksi? Yritetäänkö ehkä myydä sarjaa ulkomaille?
Liikaa kiroilua, raskasta kuunneltavaa. Malmivaaran puvustus oli huono, vaatteet ei sopineet hänelle yhtään.
Miestä on lyöty tässä maassa, suomalainen mies on kuohittu enkä halua katsoa kuinka naiset miestä tässä sarjassa käsittelevät. En katso, tunnen Tiina Lymin tyylin.
Äitinä ja aikuisena naisena sanoisin, että syitä on sysissä kuin sepissäkin.
Katsoin eilen kaikki jaksot. Ihan mahtava sarja, ja Malmivaara loisti roolissaan, joka vei äärestä laitaan.
Loppu antoi ymmärtää, että jatkoa seuraa, onneksi.
Hyvä Tiina Lymi!
Onneksi näin täällä tämän ketjun, ja kommenteista aukeni millainen on, katsoin eilen 2 jaksoa ja tykästyin!
Olin nähnyt tästä kyllä mainoksen, mutta tuo sarjan nimi oli vastenmielinen, tuli mieleen se ihan hirvee meemikuva naisesta kruunu päässä, joka kiersi (joillakin vieläkin) somessa vähän näillä pubiruusutyylisillä naisilla profiilikuvana tai taustakuvana...
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sarjalla on vaikeasti mieleenjäävä, luotaantyöntävä englanninkielinen nimi kun kuitenkin näytellään suomeksi? Yritetäänkö ehkä myydä sarjaa ulkomaille?
Eikö nykyään ole muotia käyttää englantia suomen seassa. Mielestäni nimi on oikein hyvä. Nauroin myös makeasti sitä firman nimeä Queen of homes, kun siihen välillä viitattiin jollakin tietyllä äänenpainolla. Queen of homes nauratti, kun todellisuudessa tehtailtiin mitä ihmeellisimpiä rikoksia.
Tosi raskasta kuunneltavaa