Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Vierailija kirjoitti:
Termin selitys:
Termi Queen of Fucking Everything on englanninkielinen ilmaus, joka viittaa henkilöön, joka hallitsee tai on erittäin vaikutusvaltainen kaikilla elämänalueilla. Se on humoristinen ja voimakas ilmaus, joka korostaa henkilön itsevarmuutta ja kykyä hallita tilanteita. Käännöksessä tulee ottaa huomioon sekä ilmaisun voimasana että sen humoristinen
No tuolla aiemminhan tämä jo suomennettiin niin kuin Spåra sen sanoisi: Ihan kuningatar vttu ihan vtun kaikessa!
Minkä takia ihmisten mielestä se Heikki oli kilttimies? Hän jopa korttiin kirjoitti "pelimies dementiaosastolta". Pelimies? No, juu kyllä, en tykännyt yhtään kuinka ahdisteli Lindaa mm. "Se on sun vuoro ottaa yhteyttä!" Anteeks, mutta minkä takia? Ei Lindan tarvi häneen yhteyttä pitää. Oksettava ukko. Aamiaisella käyttäytyi kuin mikäkin deittiäpin mies: aletaan lukemaan lehteä kuin aviopari konsanaan, yhtäkkiä tuntemattoman kanssa. Ei kysytä tutustumista edistäviä kysymyksiä tyyliin "kuinka sä muutitkin mielesi ja otit yhteyttä?" "Niin sulla tuntuu olevan jotenkin kiireinen elämäntilanne, mitä sulla siis on meneillään, haluutko kertoa?" Näitä tyyppejä on deittiäpit täynnä: kysellään miten työpäivä meni, onko aikanen aamu ja muuta schaissea, kun ei ole vaivauduttu edes kysymään "missä oot töissä, mitä harrastat mitä haet täältä " ja niin edelleen. Ei voi ymmärtää. Onko ihmiset/ miehet näin hukassa sosiaalisten taitojen kanssa?
Mikään ihme, että Börjen onko joku kävellyt sun sydämen yli säväytti, sekä Lindaa, että katsojia. Teatraalista, mutta ei ainakaan idioottina luule, että kaksi tuntematonta alkaa lukemaan tosta vain aamun lehteä ihan kuin vanha aviopari.
Mun on vaikea ymmärtää näitä "niin mielelläni olisin sarjasta tykännyt, mutta en yhtään tykkää tästä tyylilajista ja olikin tosi huono"-kommentteja.
Miksi olisi tarpeen tykätä sarjasta? Ei mua harmita tippaakaan, että en jostain sarjasta tykkää tai joku tyylilaji ei miellytä. Ei siinäkään tapauksessa, että sitä hehkutetaan ja tosi moni muu tykkää. Itse asiassa näin tapahtuu jopa aika usein, että en pääse johonkin hypetykseen mukaan, kun ei vaan nappaa.
Mutta eihän se ole multa pois, että muut saavat viihdykettä ja piristystä tai kuka mitä saa jutuista, jotka ei muhun iske.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mahtavaa, että tämän sarjan tapahtumiin puututaan, ja siihen ettei noin millään voisi käydä ihan oikeassa elämässä. Asiat eivät voi mennä noin, tuossa oli niin paljon sellaisia tapahtumia jotka eivät irl toteutuisi, ja hyvä että ne nostetaan esiin! Sarjaa hehkutetaan täysin turhaan, jokaisen järkevän ihmisen tulisi tajuta tämä!
Haluaisin nostaa esille myös minua pitkään vaivanneet tuotannot kuten Star Wars, Taru sormusten herrasta ja Harry Potterit. Miten ne ovat VOINEET saada niin suuren suosion, kun niiden sisältö on äärimmäisen kaukana ihmisten normaalista arjesta ja tapahtumat ovat täysin epäuskottavia! Tämä asia kannattaa nyt nostaa esiin ihan maailmanlaajuisesti. On todella käsittämätöntä ja katsojaa halveksivaa, että tällaista valheellista roskaa saa esittää!!1!
Oletko koskaan kuullut sanaa fiktio? Jos olet, tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mahtavaa, että tämän sarjan tapahtumiin puututaan, ja siihen ettei noin millään voisi käydä ihan oikeassa elämässä. Asiat eivät voi mennä noin, tuossa oli niin paljon sellaisia tapahtumia jotka eivät irl toteutuisi, ja hyvä että ne nostetaan esiin! Sarjaa hehkutetaan täysin turhaan, jokaisen järkevän ihmisen tulisi tajuta tämä!
Haluaisin nostaa esille myös minua pitkään vaivanneet tuotannot kuten Star Wars, Taru sormusten herrasta ja Harry Potterit. Miten ne ovat VOINEET saada niin suuren suosion, kun niiden sisältö on äärimmäisen kaukana ihmisten normaalista arjesta ja tapahtumat ovat täysin epäuskottavia! Tämä asia kannattaa nyt nostaa esiin ihan maailmanlaajuisesti. On todella käsittämätöntä ja katsojaa halveksivaa, että tällaista valheellista roskaa saa esittää!!1!
Eri, mutta oletko sä koskaan kuullut sanaa sarkasmi? Jos olet, tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Äidin otsahiusten leikkaaminen oli kamala kohtaus.
Minä pelkäsin koko ajan, että se iskee äitiä niillä saksilla tai leikkaa ihoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että tuo on tosissaan kirjoitettu? Missä ihmisten sisälukutaito nykyään luuraa? -eri
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihmisten mielestä se Heikki oli kilttimies? Hän jopa korttiin kirjoitti "pelimies dementiaosastolta". Pelimies? No, juu kyllä, en tykännyt yhtään kuinka ahdisteli Lindaa mm. "Se on sun vuoro ottaa yhteyttä!" Anteeks, mutta minkä takia? Ei Lindan tarvi häneen yhteyttä pitää. Oksettava ukko. Aamiaisella käyttäytyi kuin mikäkin deittiäpin mies: aletaan lukemaan lehteä kuin aviopari konsanaan, yhtäkkiä tuntemattoman kanssa. Ei kysytä tutustumista edistäviä kysymyksiä tyyliin "kuinka sä muutitkin mielesi ja otit yhteyttä?" "Niin sulla tuntuu olevan jotenkin kiireinen elämäntilanne, mitä sulla siis on meneillään, haluutko kertoa?" Näitä tyyppejä on deittiäpit täynnä: kysellään miten työpäivä meni, onko aikanen aamu ja muuta schaissea, kun ei ole vaivauduttu edes kysymään "missä oot töissä, mitä harrastat mitä haet täältä " ja niin edelleen. Ei voi ymmärtää. Onko ihmiset/ miehet näin hukassa sosiaalisten taitojen kanssa?
Heikki kuvitteli olevansa pelimies mutta on oikeasti kaunakan siitä. Kilttimies se on, tappavan tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla vähemmän kiihtymistä, enemmän rauhallisuutta välissä niin tulisi ahdistunut tunnetila paremmin esille.
Piirteet ruotsalaisilta sarjoista kiva yllätys.
Alamaailma ei ollut oikein pelottava, siinä kohtaa lyödään vaan huumoriksi.
Lindahan ei ollut ahdistunut niitä muutamia välähdyksiä lukuun ottamatta. Hän eteni määrätietoisesti ja lisäsi kierroksia koko ajan, kun tuli uusi häiriötekijä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli sarkasmia.
KELA:n täti oli siellä remonttisysteemien keskellä. Viittaus Sisäilmaan?
Siinäkin kohtauksessa annettiin (meille) kermaperseille vähän todellisuudentajua.
Katson todella vähän mitään. Voi mennä vuosia ilman. Tykkäsin, vaikka tuo oli toisaalta ihan kamala. Marke, Spåra ja mielenterveyspotilas olivat varmaan ainoat ihmismäiset ihmiset, mikä ei ole paljon se.
Heikki sanoi, että Lindan vuoro ottaa yhteyttä. Siis Heikki ei ota, Linda ottaa jos haluaa. Joku oli ärsyyntynyt kun koki vaatimuksena tuon kommentin.
Kai se Heikki hyvä pano oli kun sinne Linda palasi. Ehkä erilainen rakastaja, kuin Börje. Vaihtelu virkistää.
Luulen, että mister nössöllä tapahtuu seuraavalla kaudella kasvua rooliin. Sekaantuu pahaan. Muutenkin kuin fyysisesti.
Joku olikin tuolla aiemmin jo keksinyt, että sarjan sairaanhoitaja oli ainoa, joka oli hyvis.
Minut on tuollainen KTM-nainen arvioinut. Lapseni ystävän äiti. Sekunnin skannaus päästä varpaisiin kertoi hänelle tarpeeksi ja olin sen jälkeen ilmaa. Auts.
Vierailija kirjoitti:
Minut on tuollainen KTM-nainen arvioinut. Lapseni ystävän äiti. Sekunnin skannaus päästä varpaisiin kertoi hänelle tarpeeksi ja olin sen jälkeen ilmaa. Auts.
Vaikka mä olisin voinut olla sen Marke 😅.
Tosin Marke olisi taas minuun verrattuna eri maailmasta. Edustan 3500€ tienaavaa suomalaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sarja saattaa naurattaa niitä, jotka eivät ole koskaan tulkeet jätetyiksi, petetyiksi, huijatuiksi ja joilla on kaikki muutenkin hyvin. Niille jotka eivät ole kokeneet konkurssia tai työttömyyttä.
Pidin sarjaa ihan viihdyttävänä mutta ihmettelen miksi pultsareille, rikollisille, seksiseikkailuille sun muille pitäisi nauraa. Lähinnä tuo kaikki ahdisti, pahasti. Sarja piti otteessaan mutta oli todella synkkä, karu, epärealistinen, absurdi, surullinen ja epäkorrekti.
Olen kirjoittanut ketjuun aiemminkin. Itsellä juuri huono tilanne. Koko elämä mennyt vessasta alas ja häätö tulossa. Mietin pystynkö katsomaan kun tiesin peruskuvion, mies häipynyt ja ikuiset velat exän niskaan. Minulle toimi hyvin, ei ahdistanut kuin ihan jonkun pienen hetken. Mutta nauratti kyllä todella!
Myös itsellä elämä kaatunut. Asuntohommissa isosti takkiin, työkyky tällä hetkellä tasoa Lauri (oliko se sen mielenterveyspotilaan nimi) ja mietin, tuleeko KELA tutuksi jossain vaiheessa. Kiroilustakaan en pidä.
Silti tykkäsin sarjasta.
Birgitan käkikello. Kukkuuko se aina "tärkeän äärellä" (suuri valhe etenee) kolmesti? 😂 Aattelin aloittaa kolmannen rundin.
Huikean hyvää toimintaa! Tykkääään! Koko ajan löytyy uusia juttuja.
Lindan huijarimies itki kylmää isäänsä ja sillä tavoin saiLindan takaamaan lainansa. Kun isä ei suostunut takaamaan. Näin Linda uskoi.
Myöhemminhän Linda otti yhteyttä tähän appeensa, mutta appiukko ei halunnut keskustella Lindan kanssa. Tuli sitten kuitenkin myöhemmin tuomaan sormuksia ym Lindalle kuuluvaa tavaraa.
Yksi hauskoista yksityiskohdista sarjassa oli se kun Birgitta epäili Lindan olevan raskaana kun tämä oksensi (sormen takia). Tähän Linda sanoi että mä olen melkein 50-vuotias. (Laura Malmivaara sai lapsen vielä 49-vuotiaana.)