Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Heh, tässä aloin flunssassa katsoa Rikinkeltaista taivasta ja tässä on eräs komea, sliipattu tutkija, poliisi, oikein puku päällä ja kravatti kaulassa. Käyttäytyy hillitysti ja arvokkaasti.
Heti tunnistin, sehän on Spora 🤣
Vierailija kirjoitti:
Heh, tässä aloin flunssassa katsoa Rikinkeltaista taivasta ja tässä on eräs komea, sliipattu tutkija, poliisi, oikein puku päällä ja kravatti kaulassa. Käyttäytyy hillitysti ja arvokkaasti.
🤣🤣🤣
Ei saa pilata, koska mun piti juuri kommentoida, että onneksi henkilö ei ole kukaan kulunut naama kuten Edelmann tai Hissu. Ja että liekö edes näyttelijä, vaan ihan oikea Spora Malmilta. 😉
Vierailija kirjoitti:
Koistisen Pesson ois pitänyt pysytellä vaan siellä fillarinkorjaamo-bisneksissä ja seukata kaikessa rauhassa sen Oonan kanssa. 😆
LOL! Kieltämättä Pesso lähtenyt liian heikoille jäille! Niin siinä sitten käy... KALPATEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Ei saa pilata, koska mun piti juuri kommentoida, että onneksi henkilö ei ole kukaan kulunut naama kuten Edelmann tai Hissu. Ja että liekö edes näyttelijä, vaan ihan oikea Spora Malmilta. 😉
Sori 🤣 Pakko myöntää että itsekin mietin että on aivan uusi kasvo, enkä muka koskaan ole missään nähnyt. Mutta on näköjään ollut useammassakin tv-sarjassa ja elokuvassa. Joonas Heikkinen. Huippusuoritus kyllä tuo Sporan rooli, hyvin uskottava 😄
Vierailija kirjoitti:
"Ei, vaan Linda oli koko elämänsä yrittänyt tulla hyväksytyksi äitinsä silmissä ja sitten myöhemmin miehensä silmissä.
Lapsuuden trauma hylätyksi tukemisesta ja isän menettämisestä on jättänyt jälkensä ja lopulta miehen lähtö ja petos on viimeinen niitti, jossa Linda alkaa elämään välittämättä muista koska hän on kokenut jalkoihin jäämistä lapsesta asti ja hän ei enään aio välitää muista vaan haluaa päästä irti veloista, koska hän ei ole niihin syypää ja muut saa kärsiä, vaan koska hän on kärsinyt.
Lopussa hahmo on psykoottinen ja menettää todellisuuden tajun eikä enään itsekkään tiedä kuka hän haluaa olla .
Mahtava sarja. Ehkä vaatii älykkyyttä todella tajuta kaikki palaset."
.....
Tämä.
Moni on kehunut Markea, että olisi ihana ystävä, mutta minä taasen haluisin tämän kommentoijan kaltaisen ystävän. On ihanaa, jos kaveri näkee asiat laajemmin. Mah
Lindahan lainaili Markelta täysin ilman tietoa, pystyykö koskaan maksamaan takaisin.
Ja on kyllä pikkasen eroa sillä, napsahtaako päässä vai napsahtaako päässä niin, että tapat ihmisen,järjestät toisen syylliseksi, olet huumekuriiri/kauppias, alat tehtailla valtavia talousrikoksia ja osallistat niihin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei, vaan Linda oli koko elämänsä yrittänyt tulla hyväksytyksi äitinsä silmissä ja sitten myöhemmin miehensä silmissä.
Lapsuuden trauma hylätyksi tukemisesta ja isän menettämisestä on jättänyt jälkensä ja lopulta miehen lähtö ja petos on viimeinen niitti, jossa Linda alkaa elämään välittämättä muista koska hän on kokenut jalkoihin jäämistä lapsesta asti ja hän ei enään aio välitää muista vaan haluaa päästä irti veloista, koska hän ei ole niihin syypää ja muut saa kärsiä, vaan koska hän on kärsinyt.
Lopussa hahmo on psykoottinen ja menettää todellisuuden tajun eikä enään itsekkään tiedä kuka hän haluaa olla .
Mahtava sarja. Ehkä vaatii älykkyyttä todella tajuta kaikki palaset."
.....
Tämä.
Moni on kehunut Markea, että olisi ihana ystävä, mutta minä taasen haluisin tämän kommentoijan kaltaisen ystävä
No samalla logiikalla lainoissa ja lainoissa on eroa. Tonnin ääneen sanottu laina vs. Mikaelin 3 miljoonan narsistikusetus. Edelleen: Lindasta ei tullut Mikaelia. Tota 3 miljoonaa ja "moi moi kulta " + puff -katoamista on vaikea peitota.
Eksä ei kuitenkaan tappanut Lindaa.
Vierailija kirjoitti:
Eksä ei kuitenkaan tappanut Lindaa.
No se vain jäi puuttumaan.
Arvasin oikein googlaamatta! 😀 Ulosottoviraston nilkkiä näytteli Mikko Roiha eli legendaarinen Hyvien herrojen Håkan!
"Tietty aina ollut nää ihmiset, jotka katsovat vain ajankohtaisohjelmia ja luontodokumentteja. Heilläkin yleensä joku salainen ohjelmapahe, mutta sitä ei paljasteta, koska tuo edellinen kuulostaa niin paljon paremmalta (tylsemmältä)."
*REPS* "en mä kato salkkareita enkä lue seiskaa, joskus putousta ja iltalehtiä"
En mä vaan koskaan ikinä...
Eka jakso oli tosi hyvä mut sit se lopahti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko sattumaa että Sointu Borg (KTM) kirjoittaa eilisessä blogissaan luksuslaukuista 😁
https://yhteishyva.fi/artikkeli/sointu-borg-kertoo-mita-tuotetta-ei-ole…
Niinpä! Hyvä kirjoitus!
"Omistatko jumbokokoisen Chanelin? Kanna sitä rakkaudella ja päästä irti häpeän tunteesta!
Ahdistutko siitä, että sinulla ei ole varaa siihen? Älä huoli, ei ole suurella osalla muistakaan. Rehellisyyden nimissä: kukaan ei oikeasti edes tarvitse tuhansien eurojen käsilaukkua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon pahoinvoivia ihmisiä ja miesvihaa, kun tällainen naurattaa ja viihdyttää. Yksi jakso riitti, kiitos.
Mitä miesvihaa tässä sarjassa on? Jos olisit viitsinyt katsoa kaikki jaksot ennen kuin alat öyhöttämään, mutta ei sitten.
ps. Juonipaljastus, siitä päähenkilöstä tulee aivan samanlainen muiden ihmisten hyväksikäyttäjä kuin sen miehestäkin.Tulee vai oli samanlainen kylmä hyväksikäyttäjä kuin äitinsä ja ex-miehensä. Ei ollut Linda käynyt äitiä katsomassa vuosiin. Linda esitti menestyjää töissä ja painosti jokaisen laittamaan 500 e Ukraina-keräykseen. Linda oletettavasti oli eksänsäkin kanssa siksi, että eksällä oli olevinaan isot bisnekset ja korkea status. Linda asusteli äitinsä asunnossa, vaikka vihasi äitiään, eikä ollut tämän kanssa tekemisis
Siinäpä se pähkinäkuoressa. Olen mäkättänyt ehkä liikaa, koska katsoin vain yhden jakson tätä ah niin ylistettyä tekelettä. Suomessa ja somessa pitää nyt veisata samaa virttä, Ylen ja HS:n mukaan.
Eksä oli hyökyaalto ja Linda tsunami.
Katsoin kolme jaksoa kunnollisesti ja keskittyneenä, mutta siitä eteenpäin lähinnä kuuntelin vain Areenaa mutta en enää jaksanut katsella. Jaksot olisivat voineet olla lyhyempiä. Käsikirjoittajia voi kehaista siitä, että ideoita ja juonenkäänteitä tuntui heillä olevan loputtomasti. Selvää on myös se, että tuotantoon on käytetty paljon rahaa.
Sporahan oli loistava myös Munkkivuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon pahoinvoivia ihmisiä ja miesvihaa, kun tällainen naurattaa ja viihdyttää. Yksi jakso riitti, kiitos.
Miesvihaa? Naisillehan siinä tehtiin kurjia temppuja. Ensin aviomies Lindalle, sitten Linda Birgitalle jne.
Minulle riitti, että aviomies teki jostakin syystä kuprun ja pulikko joka taisteli tyhjistä tölkeistä. Säälittävä elämä, kun tipahtaa pidetään kulissia yllä rikollisin keinoin. Äitisuhde, keski-iässä useimmat osaavat ymmärtää ja antaa jopa anteeksi.
Lindahan nyt ei ollut mitenkään hyväsydäminen, lämmin ja huolehtiva ihminen kuten esimerkiksi Marke, joka olisi suhtautunut asiaan toisin. Ihmiset eivät muutu. Lapsuuden koulukiusaaja on nilkki aikuisenakin eikä siitä kivasta tyypistä kasva aikuisena mulkkua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sarja saattaa naurattaa niitä, jotka eivät ole koskaan tulkeet jätetyiksi, petetyiksi, huijatuiksi ja joilla on kaikki muutenkin hyvin. Niille jotka eivät ole kokeneet konkurssia tai työttömyyttä.
Noh, olen tullut jätetyksi ja petetyksi, huijatuksi taloudellisesti oman äidin toimesta ja tällä hetkellä olen työttömänä.
Silti nauratti tai ehkä juuri sen vuoksi nauratti. Ja omat ongelmat asettui perspektiiviin, mulla on asiat sentään vielä hyvin, kun ei ole suhdetta psykopaattihuumediileriin eikä ole tappajat perässä. Velkaakin on vain laillisille tahoille.
Mutta tuolla oli yksi hyvä kertomus siitä, miten masentunut ei pystynyt katsomaan Frasieria, eli kyllä siinä pointti on, että jos jokin viihde ahdistaa, niin eihän sitä kannata katsella, eihän se enää viihdettä silloin ole.
Onko sitten itse objektiivinen tässä tilanteessa arviomaan viihteen hyvyyttä tai huonoutta on toinen asia ja ainakaan e
Jep, mielensäpahoittajat pahoittavat mielensä nyt kovia kokeneiden mielestä, kun ei ne raukat itse tajua loukkaantuvat, vaan mokomat hyväkkäät vain nauttivat QeFE:stä täysin rinnoin.
Mut herkullinen oli myös tuo kohtaus, jossa mukakilttimies-Hessu sanoo Lindalle että ei sulla sentään ole rikollisia elämässäsi eikä muutakaan pahaa...eehheeee. Mikä hätä tässä valamiissa mualimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa? Naisillehan siinä tehtiin kurjia temppuja. Ensin aviomies Lindalle, sitten Linda Birgitalle jne.
Minulle riitti, että aviomies teki jostakin syystä kuprun ja pulikko joka taisteli tyhjistä tölkeistä. Säälittävä elämä, kun tipahtaa pidetään kulissia yllä rikollisin keinoin. Äitisuhde, keski-iässä useimmat osaavat ymmärtää ja antaa jopa anteeksi.
Lindahan nyt ei ollut mitenkään hyväsydäminen, lämmin ja huolehtiva ihminen kuten esimerkiksi Marke, joka olisi suhtautunut asiaan toisin. Ihmiset eivät muutu. Lapsuuden koulukiusaaja on nilkki aikuisenakin eikä siitä kivasta tyypistä k
Hei, nää molemmat on ROOLIHAHMOJA. Ne voi olla mitä vaan ja muuttua miksi vaan.
Ensimmäinn jakso oli ihan hyvä, mutta ei kai sentään naurattavaksi tarkoitettu.