Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)

Vierailija
01.01.2025 |

Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.

Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.

Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.

Kommentit (3074)

Vierailija
921/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän sitä voisi olla noin iloinen ja positiivinen kuin tuo Marke? Ihana hahmo, vaikkakin aika hupsu ja hölmö. Mutta vaikuttaa onnelliselta ja on kaikille kiltti. Itse olen niin kyynistynyt ja taipuvainen katastrofiajatteluun, vaikka mielelläni olisin tuollainen Marke.

Marke oli myös aika hömelö tavarastaan. Sanoi olevansa avoimessa suhteessa mutta Spora ei tainnut sitä tietää.

Vierailija
922/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän sitä voisi olla noin iloinen ja positiivinen kuin tuo Marke? Ihana hahmo, vaikkakin aika hupsu ja hölmö. Mutta vaikuttaa onnelliselta ja on kaikille kiltti. Itse olen niin kyynistynyt ja taipuvainen katastrofiajatteluun, vaikka mielelläni olisin tuollainen Marke.

Täällähän joku hienosti avasi sitä, että tuo kiltti hössön rooli on Markelle kehittynyt selviytymismekanismi. Sitten kun rättiä alettiin vääntää, niin sieltä tuli sotä oikeaa ihmisyyttä esiin. Puolusti itseään, välllä oli kylmäkin.

Ja katastrofiajattelu on myös mielen suojakeino, valmiiksi pelätään etukäteen, ettei sitten vaan satu jos ei ole varautunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten mainiossa sarjassa irtosormen hävitys oli mielestäni turha episodi.

Oikeasti pienemmät irronneet ruumiinosat pistetään paperiin, pussiin ja roskikseen ja viedään roskat.Kukaan ei katso polttouuniin perään.En ole tosikko mutta en pidä väkinäisestä huumorista.

Ehkä tämä oli nyt sitä mustaa huumoria.

Ja humanistihahmo on sekin päälleliimatun oloinen, aivan kuin häthätää valittu Börjen vastapaino.

Mutta tosiaan, eihän nyt olekaan dokumentista kysymys. Ei kaiken tarvitse olla tosielämän mukaista.

Olet oikeassa. Miten olin unohtanut tämän Marttojen perussäännön: "pienemmät irronneet ruumiinosat pistetään paperiin, pussiin ja roskikseen."

Eikö sen olisi vaan voinut pudottaa lähimpään vesistöön tai hei

Juu mutta nyt oli kyse tuoreesta sormesta, se kelpaa mereneläville paremmin kuin joku vanha kalmosta irronnut varvas. Joku harmaalokkikin voisi viedä, nehän nyt syö kaikkea lihapiirakasta linnunpoikasiin.

Mun mielestä olisi ollut sopivan makaaberia että sormi olisi heitetty jonkun eläimen ruuaksi. Ei se sen kummempaa lopulta ole kun jonkun broilerinkoiven tai possun palasten jyystäminen.

Vierailija
924/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marke oli myös aika hömelö tavarastaan. Sanoi olevansa avoimessa suhteessa mutta Spora ei tainnut sitä tietää.

Sporahan se oli lepsu. Marke sanoi,  että Sporan mukaan heillä on avoin suhde ja jos nyt kerrankin olis näinkin päin, että Markekin saa.

Vierailija
925/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spora sanoi ettei se koske Markea!

Vierailija
926/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin. Vanhentuneet.

Montako kertaa tämä sama loukkaus pitää sanoa? Miksi jankutus? Minusta Kari Heiskanen on vanhentunut Veli puolikuun ajoista myös. Todella outoa, hänen pitäisi näyttää 24-vuotiaalta edelleen.

Vierailija
927/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tosielämän henkilöihin vertaisitte sarjan hahmoja? Mulle tulee mieleen eräs otsikoissa ollut kiinteistöleidi etelästä.

Vierailija
928/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita, mutta olisin tehnyt monia ylilyöntikohtia toisin. En pitänyt resuamistyylistä. Absurdia ja satiiria ja ylilyöntejä voi tehdä niin monella tapaa, en ihan fanittanut tätä. Oli tässä puolensa, en lyttää. Hyvä, että työllisti paljon näyttelijöitä ja tuotantohenkilökuntaa näinä aikoina. Vähän rasittaa sarjan yliampuva hypetys. Onneksi kohta tulee uudet jutut.

Vierailija
929/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapkylä lyhyessä tukassaan olisi näyttänyt aika mageelta pääosassa.

Vierailija
930/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapkylä lyhyessä tukassaan olisi näyttänyt aika mageelta pääosassa.

Haapkylän ei kannattaisi näyttäytyä enää julkisesti missään. Muutenkin riski työyhteisössä, kun seassa häärää ammattivaras.

Vierailija
931/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna-Kaisa Palo oli huikea roolissaan Birgittana, mutta ylinäytteli ja esitti selkeästi itseään vanhempaa, oli meikattu ja puuttuminen tuota korostaen. Parhaiten on sopinut niihin rooleihin, joissa on esittänyt tavallista naista.

Sanna-Kaisa Palo oli hyvä Aallonmurtajassa. 

Sanna-Kaisa Palo on aina hyvä. Oon aina tykännyt tosi paljon!

Vierailija
932/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sarjan. En tiedä, mikä Malmivaaraa vaivaa, mutta jokin ei ole kohdallaan,

Ai, mielestäni taas on ihan loistava roolissaan. Erilainen kuin ennen.

Vierailija
933/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Marke ole hupsu ja hölmö, hänhän seivaa koko homman, kun pelastaa huumelastin huumekoirilta Espanjassa ja osaa pitää salaisuuden Spåralta ja Börjeltäkin. Hupsuus on vain pintaa :)

Vierailija
934/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin. Vanhentuneet.

Montako kertaa tämä sama loukkaus pitää sanoa? Miksi jankutus? Minusta Kari Heiskanen on vanhentunut Veli puolikuun ajoista myös. Todella outoa, hänen pitäisi näyttää 24-vuotiaalta edelleen.

Ihmettelen näitä kommentteja, mielestäni Haapkylä esim nimenomaan ei ole vanhentunut. Tai on aivan uskomattoman nuorekas 5-kymppiseksi. Samoin Malmivaara. Mitä ihmettä, miksi 5-kymppisen pitäis näyttää 2-kymppiseltä, ei ole mitenkään mahdollista, ei edes leikkauksien ja botoxin avulla. 

Vierailija
935/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä kommentteja, mielestäni Haapkylä esim nimenomaan ei ole vanhentunut. Tai on aivan uskomattoman nuorekas 5-kymppiseksi. Samoin Malmivaara. Mitä ihmettä, miksi 5-kymppisen pitäis näyttää 2-kymppiseltä, ei ole mitenkään mahdollista, ei edes leikkauksien ja botoxin avulla. 

No ei kukaan yleensä näytä saman ikäiseltä kuin omat lapsensa.

Vierailija
936/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen kannattaa siis katsoa. Suomalaisten ohjelmien seuraaminen vaan tuottaa vaikeuksia kun puheesta ei juuri selvää saa, yleensä on vielä voimakkaat taustaäänet mukana. Rankkasade, ukonilma, tappelu, musiikki...täytyy kokeilla pystyykö katsomaan.

Meillä näkyi jostain syystä tekstit kun areenasta katsottiin. Annettiin näkyä, mutta tässä oli kyllä äänitys kunnossa janpuheesta sai selvää

Vierailija
937/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Sä et halua, että mä vastaan sun vitsiin. Sä haluat, että mä nauran sun vitsille.'

'Sussa ei ole mitään vikaa. Paitsi ihan kaikki.'

Monella on varmaan samoja kokemuksia ja tuntemuksia tuollaisista miehistä kuin Lindalla. 

Tämä kohtaus oli minulle koko sarjan pohjanoteeraus. Koko sarjan ajan minua häiritsi jatkuva räyhääminen, meuhkaaminen ja kiroaminen. Ymmärsin kyllä, että Lindan räyhääminen satunnaisille ohikulkijoille (spurgu, kahvilan työntekijä, ulosottomies jne.) kuvasti sitä, minkälaisessa prässissä ja hajoamispisteessä hän oli. Mutta olisin ymmärtänyt paljon vähemmästäkin. 

Tämä treffikohtaus oli huipentuma: miksi koko kohtaus oli ympätty mukaan? Ei se vienyt tarinaa yhtään eteenpäin. Odotin että Linda törmäisi uudestaan tähän Kristianiin, mutta ei. Ihan turhaan jouduttiin katsomaan ta

Sehän oli heijastuma siitä exästä, joka hänet jätti! Ja niittas tykästymisen Börjeen, joka edusti kaikkea muuta. Minusta ihan ymmärrettävä kohtaus, joka vei eteenpäin päähenkilön tunnemaailmaa...

Vierailija
938/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä rooli tällä Heikillä oikein oli loppujen lopuksi? Oliko hän Lindan makuun kuitenkin liian erilainen? 

Marke on läheisriippuvainen miellyttäjä. Selvinnyt sillä rankasta lapsuudestaan.

Vierailija
939/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo treffikohtaus oli aivan briljantti ja tiivisti täydellisesti sen, millaisia suurin osa vähänkään koulutetummista miehistä keski-ikäisten deittimarkkinoilla on. Ahdasmielisiä ja pikkusieluisia, niin itseään täynnä.

Juu, sinä työtön syöttövalashan tunnet akateemisen maailman, kun olet TV:tä katsonut 12 h päivässä 20 vuoden ajan.

Miksi kuvittelet muiden kommentoijien olevan samanlaisia, kuin sinä?

eri

Vierailija
940/3074 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin sarja todistaa, miten miehet komistuvat vanhetessaan (Kristo, käsittämättömän charmikas ja kuuma silver fox, nuorempana ei ollut oikein minkään näköinen) kun taas naisilla käy päinvastoin, alkavat roikkua. Miksi? 

Ja en mitenkään dissaa naisnäyttelijöitä, ovat tosi kovassa kunnossa ja tyylikkäitä. Olen itse saman ikäluokan nainen ja ahdistunut tästä huomiosta - koska myös itse roikun. :D

Kukaan ei usko, että olisit nainen.

Painovoima vaikuttaa miehiin samalla tavalla kuin naisiinkin. Miehet pystyvät parralla jonkin verran peittämään kasvojen roikkumista.

Jotkut vanhenevat tyylikkäästi ja jotkut eivät. Joillakin paikat alkavat roikkumaan ja joillakin menevät ryppyyn. Jotkut käyvät kiristysleikkauksissa ja ottavat täytteitä, jotkut eivät. Kukaan ei kuitenkaan pysy ikuisesti nuor

"Kaikki vanhenemme, se on selvää. Mutta jos katsotte ympärillenne niin luulen, että löytyy monenmoista ja kaikki eivät ole samalla " kaavalla" vanhenneet. Ainakin itse näen hyvin erilaisia, niin miehiä kuin naisia. Julkkiksistakin löytyy ääripäitä vaikka kuinka. Yleisesti voi sanoa, että lihavuus vanhentaa kaikkia."

Olen eri mieltä. Äitini ja tätini hyvä esimerkki. Äitini on aina ollut hieman pyöreä ja tätini laiha ja "kuiva". Äitini näyttää 10v. nuoremmalta, kuin tätini, vaikka on 3v. vanhempi.

Sinänsä ihan se ja sama, minkä ikäiseltä kukin näyttää. En ymmärrä tätä kiihkoa arvostella ikänäköä. Niin pinnallista ja alentavaa. Siis arvostelevaa alentaa.