Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3074)
En pitänyt. Alapeukuttakaa vaan kaikki hurahtaneet, makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee kun Laura Malmivaara on tässä aivan saman näköinen kuin Pirkko Hämäläinen joskus 20v sitten, siis aivan 100% identtinen. Tämä aiheuttaa mulle melkein jotain dissosiaatiota välillä.
Ajattelin just samaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo treffikohtaus oli aivan briljantti ja tiivisti täydellisesti sen, millaisia suurin osa vähänkään koulutetummista miehistä keski-ikäisten deittimarkkinoilla on. Ahdasmielisiä ja pikkusieluisia, niin itseään täynnä.
Samaa mieltä tästä! Tämä kohtaus ei ehkä aukea ihmiselle, joka ei ole perillä nykyajan deittikulttuurista ja noista omasta mielestään tasokkaista uraputkimiehistä, joiden mielipiteisiin ja ulkonäkökriteereihin kuvittelevat vapaiden naisten haluavan alistua.
Vierailija kirjoitti:
Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin.
Itse en tunnistanut "Birgittaa" ollenkaan, ajattelin, että onpa löydetty rooliin aika hyvä harrastelinäyttelijä. Jostain sitten luin Sanna-Kaisa Palon roolisuoritusta kehuvan kommentin, silloin sytytti, että voisiko olla..., jotain tuttua sittenkin. Näin käy, kun näyttelijä ikääntyy eikä näy telkkarissa vuosikausiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan ensimmäistä jaksoa on katsottava, että se alkaa vaikuttaa edes siedettävältä? Yritin katsoa, kun on niin kovasti kehuttu, mutta oli pakko lopettaa kesken. En saanut siitä mitään iloa tai mielihyvää.
Mä en myöskään vakuuttunut vielä ekasta jaksosta, ihmettelin hehkutusta ja meinasin lopettaa siihen. Meno kuitenkin paranee kun kattoo eteenpäin, tokan jakson jälkeen olin jo koukussa :)
Itse taas koukutuin juurikin ensimmäisestä osasta, loppu menikin sitten jo kohelluksen ja suoranaisen farssin puolelle. Kohtuullisen viihdyttävä sarja kuitenkin kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, mutta onko kuvia Laurasta uimapuvussa? Se saattaisi kiinnostaa. Saattaisi.
Katso niitä Louhivuoren ohjauksia. Niissä naisten kuuluu olla alasti.
Kuten aiemmin telkkarissa ollut Odotus.
En tykännyt tuosta "Fucking Queenista" . Hahmot liian teatraalisia ja karikatyyrimaisia - vaikka se on tietysti tarkoituskin: parodia. Liian paljon jotenkin feminismiä, mikä ei naisena kiinnosta minua. Katsoin 2 jaksoa ja riitti tuon sekoilun katsominen. ("Sisäilma" oli hyvä, varsinkin 1. jakso. (Työskentelin Elylle ja TE-toimisto oli tuttu yhteistyökumppani.)
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt tuosta "Fucking Queenista" . Hahmot liian teatraalisia ja karikatyyrimaisia - vaikka se on tietysti tarkoituskin: parodia. Liian paljon jotenkin feminismiä, mikä ei naisena kiinnosta minua. Katsoin 2 jaksoa ja riitti tuon sekoilun katsominen. ("Sisäilma" oli hyvä, varsinkin 1. jakso. (Työskentelin Elylle ja TE-toimisto oli tuttu yhteistyökumppani.)
Yritin katsoa aikoinaan sisäilmaa, mutta sarja jäi kesken enkä koskaan ole ymmärtänyt sen hehkutusta. Sitä vastoin tämä Queen of fucking on aivan erinomainen ja toimii hyvin jopa omaan makuuni, vaikka olen viisikymppinen konservatiivinen setämies.
Vierailija kirjoitti:
On sitä parempiakin sarjoja nähty, Malmivaarasta olisi parempaankin!
Malmivaara kyllä kannattelee tätä sarjaa suvereenisesti ammattitaidollaan ja karismallaan. Muut roolisuoritukset eivät niinkään vakuuta: harrastelijamaista (ne paljon kehutut "uudet kasvot", selittyy kyllä, miksi harvoin nähdyt), ammattilaisilta taas ylinäyttelemistä, erityisesti Küttner, jossain määrin myös Salminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon asunut Usassa ja puoli vuotta Tukholmassa. Kummassakaan paikassa ei kansalaiset haukkuneet omaa maataan ja kansaansa. Nyt voisiko joku avata, mistä tämä tämmöinen suomalaisten omien jatkuva haukkuminen johtuu? Onko paikalla jotain ihmistä, joka tietäisi? Psykologiasta tiedän sen verran, että jos vanhempi tai hoitaja lyttää jatkuvasti lasta, tästä narratiivista muodostuu myöhemmin lapsen sisäinen, sättivä, ääni.
Narratiivista juu 😅
Mä niin tykkäsin kun Lymi heitti vitsiksi juuri tämän narratiivi-sanan. Se on yksi inhokeistani. Ilman sitä pärjättiin ihan hyvin vielä 10 v sitten, nyt sen saa kuulla melkein joka kerta kun katsoo vaikka Ylen aamua (tänäänkin!).
Ensi kaudella Mar
Miten nämä viisastelut liittyy kysymykseen, että minkä ihmeen takia suomalaiset mollaa ihan jatkuvasti omaa maataan ja suomalaisia? Todella ikävä piirre ja laskee entisestään kansallista itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä tv-sarja minklä parissa totisesti viihtyi!
Aika herkullisia hahmoja oli juonessa mukana. Yksi hahmo puuttui: selkeästi hyvä ja suoraselkäinen ja turvallinen tyyppi joka pysyi linjassaan ja oli sitä mitä edusti.
Se yksinhuoltaja-isäkin oli karsea epäsiisti lässy ja laittoi lapsensa kyselemään Lindalta : mikset haluu olla mun isin kaa....?? Yäk.
Selkeä rehti sankari puuttui nykyhahmoista. Miksi?
Kyllä oli ainakin yksi, eli Lindan kummisetää näyttelevä Kari Heiskanen.
Aihe on sinänsä hauska ja siitä olisi saanut jännittävämmänkin.Vasta kolmannessa jaksossa. Mutta melko karikatyyrisiä kaikki näyttelijät ja juoni melko häppönen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Juu varmaan näin, en ole kokemusasiantuntija. Mutta siitäkään huolimatta se treffikumppanille räyhääminen (olipa miehessä vika mikä hyvänsä) oli turhaa ja raskasta katseltavaa. Ei olisi tarvittu koko miestä tähän sarjaan, Lymi voisi kirjoittaa kokonaan toisen sarjan, jonka aiheena olisi miesten viat ja puutteet.
Ja jos treffikumppani osoittautuu pettymykseksi, miksei voi vain todeta tilanteen hiljaa mielessään, ja liueta paikalta edes mitenkuten kohteliaasti? Vai tuolla tavallako sitä annetaan suoraa palautetta?
Tää ei ole dokumentti vaan fiktiota. Ja tämän tyylilaji on liioitteleva musta komedia.
Minä en nyt sitten ymmärrä tämän sarjan hypetystä ollenkaan. Mutta kiva jos on mieluinen jollekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika herkullisia hahmoja oli juonessa mukana. Yksi hahmo puuttui: selkeästi hyvä ja suoraselkäinen ja turvallinen tyyppi joka pysyi linjassaan ja oli sitä mitä edusti.
Se yksinhuoltaja-isäkin oli karsea epäsiisti lässy ja laittoi lapsensa kyselemään Lindalta : mikset haluu olla mun isin kaa....?? Yäk.
Mitä ihmettä, rehti sankari? Kummisetähän oli ahne kuspää. Ei auttanut kun Linda pyysi apua. Ei silloinkaan kun Linda pyysi lainaa firman alkupääomaan. Kummisetä lähti mukaan vasta kun hänen oli mahdollisuus saada törkeän paljon rahaa ja silloinkin neuvoi huijaamaan paljon enemmän kuin Linda oli alunperin ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo treffikohtaus oli aivan briljantti ja tiivisti täydellisesti sen, millaisia suurin osa vähänkään koulutetummista miehistä keski-ikäisten deittimarkkinoilla on. Ahdasmielisiä ja pikkusieluisia, niin itseään täynnä.
Samaa mieltä tästä! Tämä kohtaus ei ehkä aukea ihmiselle, joka ei ole perillä nykyajan deittikulttuurista ja noista omasta mielestään tasokkaista uraputkimiehistä, joiden mielipiteisiin ja ulkonäkökriteereihin kuvittelevat vapaiden naisten haluavan alistua.
Edelleen sitä mieltä, että räyhääminen ja koko kohtaus oli turhaa katsojan piinaamista. Uskon, että treffeillä voi tulla jos jonkinlaista urpoa vastaan. Se on eri keskustelu.
Vastaavasti minusta oli sietämätöntä, kun Linda ekana aamuna Börjen kanssa ryhtyi räyhäämään sillekin. Itsehän oli sen matkaan lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri oli suoraselkäinen tyyppi joka pysyi linjassaan. Ei tosin kovin turvallinen. Samoin se hänen iranilainen naapuri teki mitä lupasi ja auttoi aina pyydettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa kiroilua, raskasta kuunneltavaa. Malmivaaran puvustus oli huono, vaatteet ei sopineet hänelle yhtään.
Katsoin sarjasta ensin pari jaksoa, mutta sitten meni överiksi koko sarja.
Liian paljon epätodellista(ymmärrän että on fiktiota) mutta jotain rajaa, hirveätä kiroilua, sitä kuulee jo muualla, täytyykö sitä vielä kuunnella TV:stä 🙈🙈🙈?!? Pääosan esittäjä ehkä jees🤔?!? Mietin aina sitä mitä näyttelijän on "otettava vastaan roolissaan" rahako on se ainoa motiivi nykyajan "tähdillä"?? Huumekeikka oli jo niin överi, että siihen loppui minun katseleminen, miksi kaiken tarvitsee olla nykyään " kieroilua, epärehellistä, kiroilua, sekoilua...." muutenkin ikävässä maailmassa. Jos joku pitää tätä sarjaa "loistavana" - niin siitä vaan, oma kouluarvosanani on 5 + !!!
Se huumekeikka Fuengirolaan oli kyllä tahatonta komiikkaa, nakkien heittely huumekoiralle Guardia Civilin silmien alla, ilman mitään seuraamuksia. Jo ajomatka Espanjaan - ja tietysti takaisin - vie jonkin verran aikaa ja hermoja. Mutta myönnetään ja ymmärretään, fiktiota kaikki vain on.
Ei voinut myydä, kun oli vaan haltija. Äiti omisti edelleen kämpän. Siksi piti äidin elvytyskielto poistaa.