Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3074)
Vierailija kirjoitti:
Muuten mainiossa sarjassa irtosormen hävitys oli mielestäni turha episodi.
Oikeasti pienemmät irronneet ruumiinosat pistetään paperiin, pussiin ja roskikseen ja viedään roskat.Kukaan ei katso polttouuniin perään.En ole tosikko mutta en pidä väkinäisestä huumorista.
Ehkä tämä oli nyt sitä mustaa huumoria.
Ja humanistihahmo on sekin päälleliimatun oloinen, aivan kuin häthätää valittu Börjen vastapaino.
Mutta tosiaan, eihän nyt olekaan dokumentista kysymys. Ei kaiken tarvitse olla tosielämän mukaista.
Totta kai yritys hävittää irtosormi vetämällä vessasta alas ensin kokonaisena ja sitten pirtelönä oli todella typerää, itse koen että sen oli tarkoitus olla typerää myös sarjan sisäisessä maailmassa. Linda ei osannut alkuvaiheessa ajatella loogisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin sarja todistaa, miten miehet komistuvat vanhetessaan (Kristo, käsittämättömän charmikas ja kuuma silver fox, nuorempana ei ollut oikein minkään näköinen) kun taas naisilla käy päinvastoin, alkavat roikkua. Miksi?
Ja en mitenkään dissaa naisnäyttelijöitä, ovat tosi kovassa kunnossa ja tyylikkäitä. Olen itse saman ikäluokan nainen ja ahdistunut tästä huomiosta - koska myös itse roikun. :D
No onko Janne Reinikainen (Lauri) komistunut vanhetessaan? Ei tämä sukupuoleen liity, jotkut saa charmia iän myötä, toiset ei.
Näin on, mutta kannattaa myös ottaa huomioon, mitä roolia esitetään. Esim Haapkylä, joka näyttää hyvältä, kaikki vaatteet näyttää tosi hyvältä hänen päällään, esittää naista, jolle tuollainen pyrkyrimaailma sopii täydellisesti, vähän voi pan
En tarkoittanut pelkkää roolihahmoa. Kaljuuntunut Reinikainen ei ole mikään charmikas hopeakettu ulkonäöltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska sarja! Hyvä päärooli, Laura on oikea valinta siihen. Mutta! Aivan uskomattomia sivurooleja Börje ja Birgitta oli ihan huippuja! Samoin Marge ja se rikollinen miesystävä jonka nimi katosi nyt päästä. Kristo Salminen ja Sanna- Kaisa palo oli kyllä silti omaa luokkaansa.
Muutkin oli tosi hyviä( remppajoukko ja ne kunnanhallituksen ihmiset. Pitkästä aikaa sai nauraa.
Sanna -Kaisa Paloa en tunnistanut ennen kuin mies vinkkasi. On tosi mummoutunut. Myös Sari Siikander näytti samanmoiselta.
64-vuotias näyttää mummolta. No jestas.
Miksei 64-vuotias saisi näyttää mummolta? Monihan on jo mummo. Itsekin olen 64-vuotias enkä oletakaan näyttäväni nuoremmalta kuin olen.
Mitä Sanna-Kaisa Paloon tulee, niin
Ei se olemus tule yksin maskeerauksesta, kuten moni tajuaa. Toinen vaan näyttää saman ikäisenä nuoremmalta ja toinen vanhemmalta.
10 vuotta sitten Neloselta tuli ohjelma Lauran matkakuvia: Tukholma. Mieleeni on jäänyt kohta, jossa Laura oli uima-altaassa. Tyttöystävänikin muistaa sen. Hauska kuriositeetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo treffikohtaus oli aivan briljantti ja tiivisti täydellisesti sen, millaisia suurin osa vähänkään koulutetummista miehistä keski-ikäisten deittimarkkinoilla on. Ahdasmielisiä ja pikkusieluisia, niin itseään täynnä.
Juu, sinä työtön syöttövalashan tunnet akateemisen maailman, kun olet TV:tä katsonut 12 h päivässä 20 vuoden ajan.
Sulla taitaa olla yhtä huonot jutut kuin kyseisen kohtauksen miehellä, kun noin pahasti tunteisiin meni 😁
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo treffikohtaus oli aivan briljantti ja tiivisti täydellisesti sen, millaisia suurin osa vähänkään koulutetummista miehistä keski-ikäisten deittimarkkinoilla on. Ahdasmielisiä ja pikkusieluisia, niin itseään täynnä.
Kyllä, täysosuma. Noihin laskukoneen ja askelmittarin yhdistelmiin törmää siis kivasti noissa tietyissä isoissa firmoissa ja bisnesympyröissä. Edustavuus, jep. Kivaa. Siinä alkaa kummasti luonnehäiriöinen, isosti nilkki rikollinen tai tyhjätasku ja pikkuisen nilkki humanistikin nostaa osakkeitaan tuollaisten rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei 64-vuotias saisi näyttää mummolta? Monihan on jo mummo.
64-vuotiaan tulisi olla jo isomummo. Suomessa ensisynnyttäjien ikä on valunut 36 vuoteen, joka ei ole enää mitenkään normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Sä et halua, että mä vastaan sun vitsiin. Sä haluat, että mä nauran sun vitsille.'
'Sussa ei ole mitään vikaa. Paitsi ihan kaikki.'
Monella on varmaan samoja kokemuksia ja tuntemuksia tuollaisista miehistä kuin Lindalla.
Tämä kohtaus oli minulle koko sarjan pohjanoteeraus. Koko sarjan ajan minua häiritsi jatkuva räyhääminen, meuhkaaminen ja kiroaminen. Ymmärsin kyllä, että Lindan räyhääminen satunnaisille ohikulkijoille (spurgu, kahvilan työntekijä, ulosottomies jne.) kuvasti sitä, minkälaisessa prässissä ja hajoamispisteessä hän oli. Mutta olisin ymmärtänyt paljon vähemmästäkin.
Tämä treffikohtaus oli huipentuma: miksi koko kohtaus oli ympätty mukaan? Ei se vienyt tarinaa yhtään eteenpäin. Odotin että Linda törmäisi uudestaan tähän Kristianiin, mutta ei. Ihan turhaan jouduttiin katsomaan taMun mielestä tämä treffikaveri kelpasi sitten Lindalle yhtäkkiä rakennusprojektiin, mutta ehkä ymmärsin väärin ja se oli joku tuntematon, jonka halusi mukaan???
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti pienemmät irronneet ruumiinosat pistetään paperiin, pussiin ja roskikseen ja viedään roskat.Kukaan ei katso polttouuniin perään.En ole tosikko mutta en pidä väkinäisestä huumorista.
Ja humanistihahmo on sekin päälleliimatun oloinen, aivan kuin häthätää valittu Börjen vastapaino.
Mutta tosiaan, eihän nyt olekaan dokumentista kysymys. Ei kaiken tarvitse olla tosielämän mukaista.
Olet oikeassa. Miten olin unohtanut tämän Marttojen perussäännön: "pienemmät irronneet ruumiinosat pistetään paperiin, pussiin ja roskikseen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Miten olin unohtanut tämän Marttojen perussäännön: "pienemmät irronneet ruumiinosat pistetään paperiin, pussiin ja roskikseen."
Eikö sen olisi vaan voinut pudottaa lähimpään vesistöön tai heittää koiralle?
Kommenteista päätellen kannattaa siis katsoa. Suomalaisten ohjelmien seuraaminen vaan tuottaa vaikeuksia kun puheesta ei juuri selvää saa, yleensä on vielä voimakkaat taustaäänet mukana. Rankkasade, ukonilma, tappelu, musiikki...täytyy kokeilla pystyykö katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin sarja todistaa, miten miehet komistuvat vanhetessaan (Kristo, käsittämättömän charmikas ja kuuma silver fox, nuorempana ei ollut oikein minkään näköinen) kun taas naisilla käy päinvastoin, alkavat roikkua. Miksi?
Ja en mitenkään dissaa naisnäyttelijöitä, ovat tosi kovassa kunnossa ja tyylikkäitä. Olen itse saman ikäluokan nainen ja ahdistunut tästä huomiosta - koska myös itse roikun. :D
Kukaan ei usko, että olisit nainen.
Painovoima vaikuttaa miehiin samalla tavalla kuin naisiinkin. Miehet pystyvät parralla jonkin verran peittämään kasvojen roikkumista.
Jotkut vanhenevat tyylikkäästi ja jotkut eivät. Joillakin paikat alkavat roikkumaan ja joillakin menevät ryppyyn. Jotkut käyvät kiristysleikkauksissa ja ottavat täytteitä, jotkut eivät. Kukaan ei kuitenkaan pysy ikuisesti nuorena.
Kaikki vanhenemme, se on selvää. Mutta jos katsotte ympärillenne niin luulen, että löytyy monenmoista ja kaikki eivät ole samalla " kaavalla" vanhenneet. Ainakin itse näen hyvin erilaisia, niin miehiä kuin naisia. Julkkiksistakin löytyy ääripäitä vaikka kuinka. Yleisesti voi sanoa, että lihavuus vanhentaa kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Aina joskus kannattaa avata AV. 😊 -eri
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Humanisti jäi täysin irralliseksi hahmoksi. Luulin että tarkoitus oli, että pehmomiehen kautta Linda olisi jotenkin muuttunut, mutta mitään vaikutusta tarinaan ei ollut. Sarja olisi toiminut vallan hyvin ilman koko miestä.
Löytääköhän humanisti pahuuden itsestään seuraavalla kaudella.
Mitenköhän sitä voisi olla noin iloinen ja positiivinen kuin tuo Marke? Ihana hahmo, vaikkakin aika hupsu ja hölmö. Mutta vaikuttaa onnelliselta ja on kaikille kiltti. Itse olen niin kyynistynyt ja taipuvainen katastrofiajatteluun, vaikka mielelläni olisin tuollainen Marke.
Mikä rooli tällä Heikillä oikein oli loppujen lopuksi? Oliko hän Lindan makuun kuitenkin liian erilainen?
On sitä parempiakin sarjoja nähty, Malmivaarasta olisi parempaankin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen olisi vaan voinut pudottaa lähimpään vesistöön tai heittää koiralle?
🤮