Mitä pyörii näiden naisten päässä, jotka kiinnostuvat etupäässä varatuista miehistä?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010894802.html
MINUA on lähestytty varsinkin yökerhoissa ja baareissa. Usein kiinnostus tuntuu vain kasvavan, kun sanoin olevani naimisissa. kertoo 33v mies HS:ssä.
Kommentit (199)
Et sitten, ap, lukenut sitä artikkelia aiheesta? Siinähän se vastaus on.
Jos on kelvannut jo jollekkin niin miksi ei kelpaisi minullekkin. Naiset ovat sosiaalisia laumasieluja. Naiset kiinnostuu ihmissuhteisteista, miehet asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kas näin kertoi eräs nainen, joka yritti tulla yhden yön jutulle pokaamaan: et varatut ei jää roikkumaan, ei saa tauteja ja osaavatkin jotain.
Ei pidä paikkaansa. Ne varatut miehet, jotka harrastavat sivusuhteita, harrastavat niitä useiden naisten kanssa. Heille ei riitä vain se yksi vakituinen sivuhoito. Ja kun naisia on monia, on tautiriskikin suuri. Ei se niin mene, että varattu mies panee vain vaimoaan ja vain sitä yhtä sivuhoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naimisissa oleva mies ylipäänsä juoksee baareissa ja yökerhoissa.
Sun mielestä sen pitää loppua kun on parisuhteessa? Kyllä varattuna voi käydä baarissa. Monille se on hauskanpitopaikka. Sulle se on näköjään vain seksinhakupaikka.
Joskua aikoinani kun vielä baareissa kävin varattuna naisena muistan että useampi mies närkästyi siitä että olin viihteellä vaikka en hakenut baarista seksiseuraa, tuo on se asenne jolla moni mies baariin lähtee siis.
Miksi varattu menisi baariin etenkin miksi se oma kumppani ei kelvannut mukaan pitämään hauskaa? Eikö kumppanin kanssa voi pitää hauskaa?
Sinulla ei ilmeisesti ole kaveriporukkaa? Minulla oli usein oma kum
Ei ole kavereita, olen työtön ja sinkku ja sillä tavalla uhka muille miehille. Voinhan pokata jonkun perhetutun ja se taitaakin olla jo poliisiasia, vaikka kyse olisinkin virttyneestä vanhapiiasta.
Sä tiedät ap itsekin että miehet ovat ne syy. Mikset kyseenalaista miesten panoviettiä vaan kitiset naisille? Miehethän ne pitävät useita vaimoja. Syytä ukkoja. Mitäs annatte sukunimivallan ihmiselle joka vain pettää ja hakee seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sä tiedät ap itsekin että miehet ovat ne syy. Mikset kyseenalaista miesten panoviettiä vaan kitiset naisille? Miehethän ne pitävät useita vaimoja. Syytä ukkoja. Mitäs annatte sukunimivallan ihmiselle joka vain pettää ja hakee seksiä.
Millä tavalla kenenkään sukunimi nyt mitenkään liittyy ketjun aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Jos on kelvannut jo jollekkin niin miksi ei kelpaisi minullekkin. Naiset ovat sosiaalisia laumasieluja. Naiset kiinnostuu ihmissuhteisteista, miehet asioista.
Kelvannut? Vaimo on ehkä jo erehdyksensä huomannut ja miettii eroa. Ei siihen kannata luottaa, että mies on kelpo, jos on kelvannut. ;D Puolet liitoista kariutuu, vaikka on kelvattu. Monet kelpaa jopa monta kertaa, ja aina lopulta päätyvät ulkoruokintaan.
Silloin jos kiinnostun miehestä, kiinnostun miehestä, en hänen suhdetilastaan.
Jos kauniin naisen mies kiinnostuu, voro saattaa itsekin tuntea olevansa kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muna tietysti.
Ei ole totta. Naiset inhoavat seksiä.
Se, että naiset inhoaa seksiä sun kanssa ei tarkoita sitä, että naiset yleisesti inhoaa seksiä. Mä ainakin nautin seksistä suuresti ja haluan vakipanoani.
Minun kiinnostus laskee siinä vaiheessa jos mies on varattu.
Onhan näitä sormuksen taskuun laittaneitakin ollut viihteellä. Kerran petturi aina petturi.
Munahaukoille kelpaa varatutkin. Eivät välitä muista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Normaali ihminen ei lähesty varattua.
Heikkoitsetuntoinen nainen testaa omaa viehätysvoimaansa. Toiset sitten voivat ajatella, että miehessä on sitä jotakin, kun on jollekin kelvannut. Kolmas ryhmä on sitten naiset, jotka ajattelevat, ettei mies jää roikkumaan hetken huvituksien jälkeen. Neljäs ryhmä on sitten petetyt, jotka laittavat vahingon kiertämään. Viides ryhmä on sitten kostajat, kostavat joko miehelle tai naiselle.
Ilmeisesti kääntäen sama, kuin se miksi monelle naiselle on iso miinus jos vaikkapa 30-vuotias mies ei ole seurustellut ja on seksuaalisesti kokematon. Kun olen kysynyt miksi, yleisin vastaus on suunnilleen "En mä halua sellaista miestä joka ei oo kellekään muullekaan kelvannut". Muistan itsekin kun olin naimisissa ja kuljin sormus nimettömässä, miten joillekin naisille tämä vain heitti lisää vettä myllyyn!
Naisten suosio näyttäisi olevan kumulatiivista, sitä on oltava, jotta sitä voi saada. Muiden ihmisten mielipide kiinnostaa niin paljon, että miehen on oltava haluttava myös muiden naisten silmissä.
Varattu mies tarkoittaa sitä, että mies on kelvollinen, jos hän kerran on varattu. Mitä pitempään mies on ollut yhden ja saman kanssa, luultavasti sitä kelvollisempi hän on muiden naisten silmissä. Ja se houkuttaa; "jos hän olisi minun kanssani, niin siitä saan kelvon miehen". Miehet saa siis syyttää itseään siitä, jos vain pieni osa teistä on naisten silmissä kelvollisia. Jos moni mies olisi kelvollinen, ei tulisi houkutuksiakaan koittaa viedä toisen kelvollista miestä.
Minä kyllä ihastuin ensin ja vasta sitten sain tietää, että hän olikin jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelvannut? Vaimo on ehkä jo erehdyksensä huomannut ja miettii eroa. Ei siihen kannata luottaa, että mies on kelpo, jos on kelvannut. ;D Puolet liitoista kariutuu, vaikka on kelvattu. Monet kelpaa jopa monta kertaa, ja aina lopulta päätyvät ulkoruokintaan.
Mutta se on mielikuva eli niin moni ajattelee, että varattu mies on kelpo, tietämättä, onko hän sen omankaan vaimon mielestä mikään kelpo. Kysymys on siis mielikuvasta, johon tartutaan.
Ei ihmisen päässä pyöri kuin korkeintaan joku päähine tai kruunu. Jos pään sisällä jokin pyörii niin oitis lääkärille.
Olen m50 ja kyllä minua yritetty pokata vaikka tietävät että olen naimisissa.
Varmaan siksi että kelvollisia sinkkumiehiä on niin harvassa. Niistäkin suurin osa on syystäkin sinkkuja. Ehkä helpompi koittaa ottaa itelleen varattu kuin odottaa ikuisuus että löytää ei-varatun.
Miksi ihmisten on ylipäätänsä niin vaikea pitää housujaan jalassa?