Mitä pyörii näiden naisten päässä, jotka kiinnostuvat etupäässä varatuista miehistä?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010894802.html
MINUA on lähestytty varsinkin yökerhoissa ja baareissa. Usein kiinnostus tuntuu vain kasvavan, kun sanoin olevani naimisissa. kertoo 33v mies HS:ssä.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee miehiä. Joka hemmetin baarireissulla tullaan iskemään, vaikka mulla on kihlasormus sormessa ja sanon että mulla on avomies. Jotkut eivät vaan välitä.
Sama täällä. Ärsyttävää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehenä kannattaa laittaa sormus kun lähtee baanalle. Vähintään puolet enemmän vientiä. Joillekin toimii jonkinlaisena "tuo on kelvannut jollekin toiselle - ei siinä voi suuria vikoja olla" merkkinä.
Ei kysymys ole mistään "viattomuudesta" vaan siitä, että eräille naisille sillä on suuri merkitys, että mies on suosittu naisten keskuudessa. Varattu mies on jännittävä! Sinkkumies, jolla ei ole lainkaan tai hyvin vähän seurustelusuhteita, on punainen vaate monille naisille. Edellyttää naiselta tervettä itsetuntoa, jos haluaa tutustua sellaiseen mieheen.
Aika mutkat suoriksi -ajattelua. Mies on naiselle helposti riesa ja saa esim. raivarit pakeista tai siitä jos nainen ei tanssi hänen pillinsä mukaan. Varattu purkaa nämä odotuksensa ja raivonsa vaimoonsa, siinä missä sinkkumies on naiselle riski. Iso osa sinkkunaisista ei edes halua miestä. Parisuhde ja avioliitto lisäävät naisten pahoinvointia ja altistavat rikoksille (vakaville henkeen ja terveyteen kohdistuville.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee miehiä. Joka hemmetin baarireissulla tullaan iskemään, vaikka mulla on kihlasormus sormessa ja sanon että mulla on avomies. Jotkut eivät vaan välitä.
Miksi pitää mennä läträämään viinalla? Alkoholi poistaa estot ja alentaa kognition vauvan tasolle. Jopa tiukan monogamiset eläinlajit alkavat pettämään, kun altistuvat alkoholille. Ja sitten varatut miehet ja naiset menevät kännäämään sinkkujen kanssa ja vinkuvat, kun sinkut iskevät? :D Idiootit
https://www.newsweek.com/alcohol-prairie-voles-monogamy-relationships-c…
Vierailija kirjoitti:
Miksi naimisissa oleva mies ylipäänsä juoksee baareissa ja yökerhoissa.
Sun mielestä sen pitää loppua kun on parisuhteessa? Kyllä varattuna voi käydä baarissa. Monille se on hauskanpitopaikka. Sulle se on näköjään vain seksinhakupaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä läträämään viinalla? Alkoholi poistaa estot ja alentaa kognition vauvan tasolle. Jopa tiukan monogamiset eläinlajit alkavat pettämään, kun altistuvat alkoholille. Ja sitten varatut miehet ja naiset menevät kännäämään sinkkujen kanssa ja vinkuvat, kun sinkut iskevät? :D Idiootit
No minä en erityisesti läträä viinalla, vaan menen baariin kavereiden kanssa pitämään hauskaa ja tanssimaan. Useimmiten ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vapaan naisen tulisi vahtia varatun miehen moraalia?
Moraali pitää olla kaikilla. Se on normaaleilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aina vedä kännejä. Silloin kun olen ryypännyt niin minä en ole pettänyt. Mä tapaan kavereita, tanssin ja laulan. Viddu, ei elämä lopu parisuhteeseen.
Mä olen taas sinkkunainen, jota varatut miehet tulee jatkuvasti iskemään. Eivät meinaa millään uskoa sanaa ei. Myöntävät avoimesti että kotona on vaimo, mutta suhde on kuulemma aina lopussa tai menee huonosti. Myös "ei se haittaa" on tyypillinen vastaus kun kysyn etkö ole varattu. Varatuilla on paljon enemmän pokkaa kuin sinkuilla ja täytyy myöntää, että joskus se itsevarmuus vähän houkuttelee. Varatun ulkonäöllä ei ole merkitystä käytökseen, kaikennäköiset ja -oloiset ukot yrittää iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä sen pitää loppua kun on parisuhteessa? Kyllä varattuna voi käydä baarissa. Monille se on hauskanpitopaikka. Sulle se on näköjään vain seksinhakupaikka.
Toki avioliittoja on moneen lähtöön ja jotkut ovat jopa aviomia, että niitä baariflirttejä saa pannakin. Mutta avioliitto sakramenttina ei ole tarkoitettu sitä varten, että sitoudutaan kumppaniin ja kuitenkin pyllistellään ja flirttaillaan toisille. Avioliiton pointti on kohdistaa kaikki oma energia ja huomio omaan perheeseen ja sen menestykseen
On toki olemassa ammatteja, joissa odotetaan jonkun verran alkoholinkäyttöä, mutta humaltuminen ei noissakaan tilaisuuksissa ole usein välttämätöntä. Tämä on vähän tällainen, että laitoin tissipaidan päälle ja menin kännisten raksamiesten eteen keikistelemään, sitten he alkoivat minua iskemään ja nyt olen kyllä aika ihmeissäni -tyyppinen juttu
"En aina vedä kännejä. Silloin kun olen ryypännyt niin minä en ole pettänyt. Mä tapaan kavereita, tanssin ja laulan. Viddu, ei elämä lopu parisuhteeseen."
Sitä elämää voi rakentaa muuallekin kun kosteiden panopaikkojen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki avioliittoja on moneen lähtöön ja jotkut ovat jopa aviomia, että niitä baariflirttejä saa pannakin. Mutta avioliitto sakramenttina ei ole tarkoitettu sitä varten, että sitoudutaan kumppaniin ja kuitenkin pyllistellään ja flirttaillaan toisille. Avioliiton pointti on kohdistaa kaikki oma energia ja huomio omaan perheeseen ja sen menestykseen
On toki olemassa ammatteja, joissa odotetaan jonkun verran alkoholinkäyttöä, mutta humaltuminen ei noissakaan tilaisuuksissa ole usein välttämätöntä. Tämä on vähän tällainen, että laitoin tissipaidan päälle j
Avioliitto ei ole sakramentti.
Vierailija kirjoitti:
"En aina vedä kännejä. Silloin kun olen ryypännyt niin minä en ole pettänyt. Mä tapaan kavereita, tanssin ja laulan. Viddu, ei elämä lopu parisuhteeseen."
Sitä elämää voi rakentaa muuallekin kun kosteiden panopaikkojen ympärille.
Käyn baarissa 1-2 krt kuukaudessa. Panopaikkojen? Ootko vidun lesta tms.?
Tee sä mitä haluat ja anna muiden tehdä mitä haluavat! Älä määrää muita!
KETJUSSA PUHUTAAN NIISTÄ JOTKA VONKAA VARATTUJA
Vierailija kirjoitti:
Haluavat lasin maitoa ilman että tarvitsee ostaa koko lehmää.
Sen varaan ei kannata laskea. Kokemusta on varatusta josta ei meinannut millään päästä eroon, jep lesson learned, en koskisi pitkällä tikullakaan enää varattuun enkä varsinkaan perheelliseen,yök.
Käykö sinkulla parempi flaksi jos laittaa sormuksen nimettömään?
Vierailija kirjoitti:
Kas näin kertoi eräs nainen, joka yritti tulla yhden yön jutulle pokaamaan: et varatut ei jää roikkumaan, ei saa tauteja ja osaavatkin jotain.
Ei varattuna oleminen suojaa taudeilta. Ei varattuna oleminen tarkoita, että osaa sänkykamarin puolella yhtään mitään. Varatusta voi kyllä saada painajaismaisen stalkkerin. Mistä nämä legendat saa alkunsa, että varattu olisi lähtökohtaisesti aina hyvä? Ei ei, ei ne kaikki hyviä ole, ja ne pettäjät ovat pelimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei haluatte vaan hajottaa.
Se oli Eevil joka söi paratiisissa käärmeen tarjoamasta omenasta ja tarjosi Aatamille."
Iso osa ei ole saanut minkäänlaista moraalikasvatusta, jos ei ole kasvanut kirkon piirissä. Itseä ei kiinnosta varatut miehet ja hyvin vähän miehet ylipäätään (jumalan palveleminen riittää), vastasin vaan mikä tuossa on taustalla kun kysyttiin.
Miksi avioliittomies ylipäätään muuten on edes baarissa? Alkoholi altistaa pettämiselle ja estottomuudelle. Haluaako hän flirttailla paholaisen kanssa?
Luuleeko naiset oikeasti vielä 2025 että baarista löytää miehen aika kasaria. Itse olen sinkku mies ja koska en juo en viihdy baareissa, saakelin tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista hakee elintasonousua ja tällöin nimenomaan avioliitto + ankkurilapsi on nopeasti tähtäin. Haluavat hinnalla millä hyvänsä perheenisän, jolla on vaurautta ja asiat hyvin. Näillä naisilla on usein jo omia elättejä helmoissa, uuden miehen tulisi luonnollisesti ne kustantaa myös.
Mutta ennen kaikkea tällaiset naiset kuvittelevat, että miehen kautta aukeaa elämä prinsessana. Eivät jaksa itse tehdä rahaa tai älli ei riitä.
Tämä näytelmä toistuu vuosikymmenestä toiseen. Lopulta kaikkien osapuolten (myös kuviossa olevien lasten) elämä ja inhimillisyyden tärkeät osat on rikki ja pilalla. Kiitos heikon miehen ja opportinistisen tyhjäpään.
Tämä! Ja sitten se uusi nainen hampaat irvessä pitää "uuden hekumallisen onnen" kulisseja pystyssä. Viimeistään muutamassa vuodessa mies tajuaa kuinka suuresti mokasi, mutta ohittaa ajatukset ahdistuneena.. Tällä uudella parilla menee lujempaa ja lujempaa: lisää lapsia, koira, uusi talo, matkoja, ex-vaimon haukkumista ja elämän kiusaamista, autoa, juhlia.. Kunnes koko roska hajoaa atomeiksi.
Eikä siinä sitten auta kaihon biisit tai latinalaistyyppiset tiktok-tanssitkaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehenä kannattaa laittaa sormus kun lähtee baanalle. Vähintään puolet enemmän vientiä. Joillekin toimii jonkinlaisena "tuo on kelvannut jollekin toiselle - ei siinä voi suuria vikoja olla" merkkinä.
Ennen otettiin sormus pois kun "lähdettiin baanalle", nykyään pannaan sormus sormeen kun lähdetään baanalle vaikka oltaisiinkin sinkkuja. Viesti: olen kelvannut jollekin, olen suht turvallinen, olen keskivertoa parempi. Ja myös: "minusta ei tule riesaa tai riskiä, koska olen varattu, asialliset "hommat" hoidetaan ja sitten lähdetään tahoillemme".
Vierailija kirjoitti:
Käykö sinkulla parempi flaksi jos laittaa sormuksen nimettömään?
Laita itseruskettavaa värjää tukka mustaksi kiharra se ja puhu ainoastaan englantia, kerro olevasi jostain kehitysmaasta. Arvosi raketoi yössä ja miksei päivälläkin.
On sulla surkimuksella luulot! Ja vielä haukut. Tuliko sulle nyt hyvä mieli?