Mitä pyörii näiden naisten päässä, jotka kiinnostuvat etupäässä varatuista miehistä?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010894802.html
MINUA on lähestytty varsinkin yökerhoissa ja baareissa. Usein kiinnostus tuntuu vain kasvavan, kun sanoin olevani naimisissa. kertoo 33v mies HS:ssä.
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen naimisissa oleva, keski-ikäinen kolmen lapsen äiti ja saan jatkuvasti treffipyyntöjä miehiltä. Yleensä ovat minua nuorempia, eilenkin yksi 9 vuotta nuorempi pyysi kahville. Jatkuvasti näitä tulee. Ilmeisesti vapaista naisista pula.
Mä olen vapaa nainen eikä mua kyllä kukaan treffeille pyytele. Toki enhän mä ylipainoisena miehille kelpaa ja ikääkin varmasti liikaa, kun olen jo 46v.
Ok, mä olen 47 ja normaalipainoinen/ hoikka. Miehet kertovat usein luulleensa omanikäisekseen - kuten tämä eilinen 9 vuotta nuorempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö sinkulla parempi flaksi jos laittaa sormuksen nimettömään?
Laita itseruskettavaa värjää tukka mustaksi kiharra se ja puhu ainoastaan englantia, kerro olevasi jostain kehitysmaasta. Arvosi raketoi yössä ja miksei päivälläkin.
Ja naisen kandee pukea liian pienet lasten vaatteet päälleen, meikata silmät vinoiksi ja lespata ärrää/ällää???
Missä baarissa olet nähnyt ulkomaalaisia sinkkunaisia tai ylipäänsä suomessa.
Lähipaikan thaihierojat tulee meidän baariin esim.
Mitä pyörii varatun miehen päässä, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas näin kertoi eräs nainen, joka yritti tulla yhden yön jutulle pokaamaan: et varatut ei jää roikkumaan, ei saa tauteja ja osaavatkin jotain.
Ei pidä paikkaansa. Ne varatut miehet, jotka harrastavat sivusuhteita, harrastavat niitä useiden naisten kanssa. Heille ei riitä vain se yksi vakituinen sivuhoito. Ja kun naisia on monia, on tautiriskikin suuri. Ei se niin mene, että varattu mies panee vain vaimoaan ja vain sitä yhtä sivuhoitoa.
Tiedossa on. Monelle sivusuhteelle tämä saattaa tulla yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee miehiä. Joka hemmetin baarireissulla tullaan iskemään, vaikka mulla on kihlasormus sormessa ja sanon että mulla on avomies. Jotkut eivät vaan välitä.
Miehillä ja naisilla eri syyt.
Vierailija kirjoitti:
Silloin jos kiinnostun miehestä, kiinnostun miehestä, en hänen suhdetilastaan.
Mukavaa loppuelämää. Toivottavasti saat kaiken mitä haluat.
Olet turvallinen kohde jutella ja olla siinä seurassa. Ei tarvitse edemmäs edetä. Luottavat, että se varattu ei vonkaa, vaan etenee baarista kotiin. Saa nainenkin rauhassa edetä omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Olet turvallinen kohde jutella ja olla siinä seurassa. Ei tarvitse edemmäs edetä. Luottavat, että se varattu ei vonkaa, vaan etenee baarista kotiin. Saa nainenkin rauhassa edetä omaansa.
Ai että varattu ei vonkaa? Anna mun nauraa, riippuu varmaan ihan varatusta, mikä on miehiään.
Yksi tuttu vähän yksinkertainen blondi, jolta irtoaa "aika" helposti kun vain kysyy. Kaksi vahinkolasta varatuille miehille, välissä yli 20 vuotta ja tuossa välissä pari lasta ties kenelle.
Yllätys, että lapset eivät halua nuorimmaista vuoden ikäistä lukuun ottamatta olla äitinsä kanssa tekemisissä.
Naisille on tärkeää että mies kelpaa muillekin naisille, siinä se olennaisin syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on usein se, joka pistää jarrut päälle, miehet helposti menevät seksin perässä. Minusta naisten pitäisi olla reilumpia toisilleen. Ihan periaatteesta. Toisen miehiin ei kosketa, ei kosketa varattuihin jne. En ymmärrä naisia, jotka ovat epäempaattisia ja inhottavia nimenomaan toisille naisille.
Tässä olen aivan samaa mieltä. En vain kykene ymmärtämään kaikenvietteleviä naisia.
Tämä on naiselle täysin luonnollista. Sitä sanotaan hypergamiaksi. Naiset yrittävät aina parempaa sen parin vuoden alkuhuuman jälkeen. Ei sitä voi järjellä ymmärtääkään, mies vaan muuttuu naiselle tylsäksi parin vuoden päästä. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka mies kohtelee naista.
Vihaan ihmisiä ja olen katkera kaikista iskuista, joita ihmiset ovat ylimielisyyttään kokeneet, että mulle saa antaa, joten haluan aiheuttaa niin paljon pahaa mieltä ja surua kuin ja kelle tahansa kykenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on usein se, joka pistää jarrut päälle, miehet helposti menevät seksin perässä. Minusta naisten pitäisi olla reilumpia toisilleen. Ihan periaatteesta. Toisen miehiin ei kosketa, ei kosketa varattuihin jne. En ymmärrä naisia, jotka ovat epäempaattisia ja inhottavia nimenomaan toisille naisille.
Tässä olen aivan samaa mieltä. En vain kykene ymmärtämään kaikenvietteleviä naisia.
Tämä on naiselle täysin luonnollista. Sitä sanotaan hypergamiaksi. Naiset yrittävät aina parempaa sen parin vuoden alkuhuuman jälkeen. Ei sitä voi järjellä ymmärtääkään, mies vaan muuttuu naiselle tylsäksi parin vuoden päästä. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka mies kohtelee naista.
Joillekin on luonnollista, toisille ei. Eihän kaikki miehetkään petä puolisoitaan. Häiriintyneitä naisia on varmaankin suunnilleen saman verran kuin häiriintyneitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Psykoterapia opettaa vihaamaan lähimmäisiään. Ongelmien perussyy on aina se lapsuus, jossa a) isä teki jotain tai b) äiti jätti tekemättä jotain.
Kun on parisuhteessa, niin syy ongelmiin on tietenkin omassa puolisossa, ja kun oikeasti vihaa tätä, niinkuin asiaan kuuluu, on helppo pettää vihamiestä.
Ja feminismi opettaa tietysti, että naisen pitää aina säännöllisin väliajoin muistuttaa miestänsä, kuinka paljon tätä vihaakaan tämän naaman kalpeuden vuoksi.
Kyllä aika monen miehen naisvihan takana on huono äitisuhde. Ja naisten miesongelmat kumpuavat isäsuhteesta.
Ihan omia ongelmia ne silti ovat.
Mitä varattu mies tekee yökerhoissa ja baareissa, kun on varattu? Missä se toinen osapuoli sitten siihen aikana on, kun juokset yökerhoissa ja baareissa? Miksi ylpeilet vielä sillä, kuinka haluttu sa itse vielä olet? Eikö sinun paikka olisi sen varattun osapuolen luo? Näköjään käyt pöngittämässä oma itsetuntoa baareissa ja tapaat siellä sinunlaisia naisia, ketkä samoin on oma itsetuntoaa kohottamassa siellä. Samanlainen vetää puoleensa samanlaiset. Jos se nyt ei ole provo ja ihan oikeasti olet varattu, sitten ma toivon sun varrattulle silmien aukenemista ja että tulevaisuudessa hän löytäisi kunnon miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muna tietysti.
Ei ole totta. Naiset inhoavat seksiä.
Pätee vain parisuhteessa oleviin ja omiin äijiin.
Mulla on ollut seksisuhde varatun miehen kanssa yli kaksi vuotta. Kyllä, se olin mä joka lähestyi vanhaa tuttua vaikka tiesin miehen olevan varattu. Meillä oli joskus aikoja sitten pientä sutinaa silloin, kun olimme molemmat sinkkuja. Mies on jäänyt mun mieleen ja tulee varmasti olemaan mun mielessä niin kauan kuin elän. Meillä siis pelkkä seksisuhde, mutta mulla on tunteita miestä kohtaan. Tiedän kuitenkin sen, että ei meistä koskaan paria tule. Ja miten edes voisin luottaa tuollaiseen mieheen. Nautin nyt hyvästä seksistä komean ja seksikkään miehen kanssa, niin kauan kuin se on mahdollista. Alkaa pian miehellä ikä tekemään tehtävänsä, kun on yli 60v. Mä itse olen alle 50v ja miehen puoliso on miehen ikäinen.
Muita varattuja mulla ei ole ollut enkä etsi vain varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoterapia opettaa vihaamaan lähimmäisiään. Ongelmien perussyy on aina se lapsuus, jossa a) isä teki jotain tai b) äiti jätti tekemättä jotain.
Kun on parisuhteessa, niin syy ongelmiin on tietenkin omassa puolisossa, ja kun oikeasti vihaa tätä, niinkuin asiaan kuuluu, on helppo pettää vihamiestä.
Ja feminismi opettaa tietysti, että naisen pitää aina säännöllisin väliajoin muistuttaa miestänsä, kuinka paljon tätä vihaakaan tämän naaman kalpeuden vuoksi.
Kyllä aika monen miehen naisvihan takana on huono äitisuhde. Ja naisten miesongelmat kumpuavat isäsuhteesta.
Ihan omia ongelmia ne silti ovat.
Näin se on. Mutta vain rehellinen ihminen pystyy myöntämään sen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on tärkeää että mies kelpaa muillekin naisille, siinä se olennaisin syy.
Täysin typerä ajattelutapa. Miksi helkutissa valitsisin miestä sen perusteella kelpaako hän muille vai ei. Miehen pitää kelvata mulla ja olla mun makuun. Ei kiinnosta muiden mielipiteet.
Mulla taas saakelin hauskaa. Tutustun uusiin ihmisiin, laulan karokea ja tanssin. En silti yritä iskeä ketään tai lähteä kenenkään mukaan. Sitten jaksaa taas viikkoja eteenpäin.