Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pyörii näiden naisten päässä, jotka kiinnostuvat etupäässä varatuista miehistä?

Vierailija
01.01.2025 |

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010894802.html

MINUA on lähestytty varsinkin yökerhoissa ja baareissa. Usein kiinnostus tuntuu vain kasvavan, kun sanoin olevani naimisissa. kertoo 33v mies HS:ssä. 

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö sinkulla parempi flaksi jos laittaa sormuksen nimettömään?

Laita itseruskettavaa värjää tukka mustaksi kiharra se ja puhu ainoastaan englantia, kerro olevasi jostain kehitysmaasta. Arvosi raketoi yössä ja miksei päivälläkin.

Ja naisen kandee pukea liian pienet lasten vaatteet päälleen, meikata silmät vinoiksi ja lespata ärrää/ällää??? 

Vierailija
82/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naimisissa oleva mies ylipäänsä juoksee baareissa ja yökerhoissa.

Sun mielestä sen pitää loppua kun on parisuhteessa? Kyllä varattuna voi käydä baarissa. Monille se on hauskanpitopaikka. Sulle se on näköjään vain seksinhakupaikka.

Joskua aikoinani kun vielä baareissa kävin varattuna naisena muistan että useampi mies närkästyi siitä että olin viihteellä vaikka en hakenut baarista seksiseuraa, tuo on se asenne jolla moni mies baariin lähtee siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas sinkkunainen, jota varatut miehet tulee jatkuvasti iskemään. Eivät meinaa millään uskoa sanaa ei. Myöntävät avoimesti että kotona on vaimo, mutta suhde on kuulemma aina lopussa tai menee huonosti. Myös "ei se haittaa" on tyypillinen vastaus kun kysyn etkö ole varattu. Varatuilla on paljon enemmän pokkaa kuin sinkuilla ja täytyy myöntää, että joskus se itsevarmuus vähän houkuttelee. Varatun ulkonäöllä ei ole merkitystä käytökseen, kaikennäköiset ja -oloiset ukot yrittää iskeä. 

Varatuilla ei ole itsevarmuutta varsinaisesti, tilaisuus tekee varkaan kun huomaavat että paljon helpompaa saada pillua kuin yksinäisellä miehellä. Kun naiset huomaa että mies on yksinäinen naiset kasaa sen utopistisen estolistan sille yksinäiselle jota yksinäinen ei tietenkään kykene täyttämään. Ei ainakaan ilman valehtelua ja näyttelyä.

Kun mies on varattu (tai ulkomaalainen) katoaa naisilta kaikki vaatimukset ja estot. Myös ympäristö toimii estääkseen yksinäisten (suomalaisten) miesten pariutumisen ja estot katoaa jos status on varattu (tai ulkomaalainen).

Vierailija
84/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä sen pitää loppua kun on parisuhteessa? Kyllä varattuna voi käydä baarissa. Monille se on hauskanpitopaikka. Sulle se on näköjään vain seksinhakupaikka.

Joskua aikoinani kun vielä baareissa kävin varattuna naisena muistan että useampi mies närkästyi siitä että olin viihteellä vaikka en hakenut baarista seksiseuraa, tuo on se asenne jolla moni mies baariin lähtee siis.

Miksi varattu menisi baariin etenkin miksi se oma kumppani ei kelvannut mukaan pitämään hauskaa? Eikö kumppanin kanssa voi pitää hauskaa?

Vierailija
85/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö sinkulla parempi flaksi jos laittaa sormuksen nimettömään?

Laita itseruskettavaa värjää tukka mustaksi kiharra se ja puhu ainoastaan englantia, kerro olevasi jostain kehitysmaasta. Arvosi raketoi yössä ja miksei päivälläkin.

Ja naisen kandee pukea liian pienet lasten vaatteet päälleen, meikata silmät vinoiksi ja lespata ärrää/ällää??? 

Missä baarissa olet nähnyt ulkomaalaisia sinkkunaisia tai ylipäänsä suomessa.

Vierailija
86/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa rahalla naisen kuin naisen. Rahan voima se naisen saa. 

Vierailija
87/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on ketä nainen lähestyy, kun se varattu mies sen pettämispäätöksen lopulta tekee? Ihme naisten syyllistämistä ja miehet on tietysti ihan syyntakeettomia lapsia.

Lähinnähän tuossa ihmetyttää se, miksi jonkun kiinnostusta nimenomaan LISÄÄ se, että toinen on varattu. Jos joku tulee minun miestä iskemään, syyllistän kyllä ihan sitä naista, koska tiedän, että mies ei lähde leikkiin mukaan.

Se nyt on vaan niin että moni haluttava mies on parisuhteessa. Ei naiset halua kaapia laarinpohjalta vapaana olevia ressukoita ja inceleitä

Vierailija
88/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on ketä nainen lähestyy, kun se varattu mies sen pettämispäätöksen lopulta tekee? Ihme naisten syyllistämistä ja miehet on tietysti ihan syyntakeettomia lapsia.

Etkö halua että asiasta keskustellaan vai miksi haluat viedä keskustelua pois aiheesta? Tässä pohditaan mikä varattuja jahtaavien naisten ongelma on. Miesten päätökset eivät liity asiaan. 

Vierailija
89/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnähän tuossa ihmetyttää se, miksi jonkun kiinnostusta nimenomaan LISÄÄ se, että toinen on varattu. Jos joku tulee minun miestä iskemään, syyllistän kyllä ihan sitä naista, koska tiedän, että mies ei lähde leikkiin mukaan.

Se nyt on vaan niin että moni haluttava mies on parisuhteessa. Ei naiset halua kaapia laarinpohjalta vapaana olevia ressukoita ja inceleitä

On jäänyt moni saalis saamatta, jos nainen on keskittynyt varattuihin miehiin. Itselläni mukaan lukien. Varattuja metsästämällä minäkin voisin olla ikävääni itkevä katkera ja yksinäinen toinen nainen. 

Vierailija
90/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi varattu menisi baariin etenkin miksi se oma kumppani ei kelvannut mukaan pitämään hauskaa? Eikö kumppanin kanssa voi pitää hauskaa?

Sinulla ei ilmeisesti ole kaveriporukkaa? Minulla oli usein oma kumppani mukana, sehän ei estänyt muita miehiä olemasta törlimyksiä.

Vierailija
91/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin ei ole ehkä ihan samalla tavalla? Oma kokemus on että miehet eivät niinkään kiinnostu varatuista naisista. 

Vierailija
92/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas sinkkunainen, jota varatut miehet tulee jatkuvasti iskemään. Eivät meinaa millään uskoa sanaa ei. Myöntävät avoimesti että kotona on vaimo, mutta suhde on kuulemma aina lopussa tai menee huonosti. Myös "ei se haittaa" on tyypillinen vastaus kun kysyn etkö ole varattu. Varatuilla on paljon enemmän pokkaa kuin sinkuilla ja täytyy myöntää, että joskus se itsevarmuus vähän houkuttelee. Varatun ulkonäöllä ei ole merkitystä käytökseen, kaikennäköiset ja -oloiset ukot yrittää iskeä. 

Varatuilla ei ole itsevarmuutta varsinaisesti, tilaisuus tekee varkaan kun huomaavat että paljon helpompaa saada pillua kuin yksinäisellä miehellä. Kun naiset huomaa että mies on yksinäinen naiset kasaa sen utopistisen estolistan sille yksinäiselle jota yksinäinen ei tietenkään kykene täyttämään. Ei ainakaan ilman valehtelua ja näyttelyä.

Kun mies on varattu (t

Minun kotikunnalla tuntui että mies saa illa ihan millainen tahansa kunhan ei ole paikallinen. Meille paikallisille miehille sitten kasattiin vaatimuslistaa joka tuli täyttää kelvatakseen edes kaveriksi.

Vierailija
93/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on lähestytty naisten toimesta baarissa vain ja ainoastaan niinä kertoina, kun mut on ensin nähty läheisissä väleissä jonkun toisen naisen kanssa. Todella hämmentävää.

Vierailija
94/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa rahalla naisen kuin naisen. Rahan voima se naisen saa. 

Rahalla saa palvelun, ei naista.

Vierailija
95/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee miehiä. Joka hemmetin baarireissulla tullaan iskemään, vaikka mulla on kihlasormus sormessa ja sanon että mulla on avomies. Jotkut eivät vaan välitä.

Sama täällä. Ärsyttävää...

Omalla kohdallani miesten kiinnostus on yleensä lopahtanut kun kuulee minun olevan varattu. Överikännissä olevat sitten erikseen...

Vierailija
96/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on lähestytty naisten toimesta baarissa vain ja ainoastaan niinä kertoina, kun mut on ensin nähty läheisissä väleissä jonkun toisen naisen kanssa. Todella hämmentävää.

Aikoinaan oli kovasti kysyntää nuorten naisten taholta. Mitä enemmän oli naisia, sitä kiinnostuneempia naiset olivat. Tämä tapahtui Helsingissä, joten eivät tienneet naistilannettani, mutta se ilmeisesti näkyi naamasta. Mies jolla on paljon naisia kiinnostaa naisia. Se on jokin syvän biologinen juttu. "Kaikki naiset ovat kiinnostuneita tuosta miehestä, sillä on varmaan hyvät geenit, minäkin haluan jälkeläisilleni hyvät geenit". 

Tätä kautta ennen olin ihan yhtä hyvän näköinen, mutta kovin ujo. Siksipä minulla ei ollut naisia, koska miehet joilla ei ole naisia eivät saa naisia.

Vierailija
97/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha, muna, draama.

onhan näitä

Tuntuvat hakevan noista erityisesti tuota draamaa. Eräänlainen mielisairaus taitaa olla.

https://www.mielenterveystalo.fi/fi/f604-huomionhakuinen-persoonallisuus

Nämä henkilöt kiinnittävät toisten huomion itseensä pukeutumisellaan, eloisuudellaan, dramaattisuudellaan, flirttailevuudellaan tai hurmaavuudellaan. He saattavat olla ulkoasultaan tai käyttäytymiseltään seksuaalisesti vietteleviä epäasiallisella tavalla. 

Siinä muuten taas yksi pershärö joka sekoitetaan narsismiin, tosin jos ihmisellä on suurta vikaa päässä ja käyttäytyy kuin latvalaho niin eipä siinä virallisilla diagnooseilla väliä ole, kannattaa vaan pysyä mahdollisimman kaukana.

Vierailija
98/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain narsismiahan tuo on. Tämmöinen nainen on miehelle hyvä match, mikäli haluaa narsistin puolisokseen.

Vierailija
99/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä naisia ja miehiä haittaa yhtään se että pettäminen vie heiltä uskottavuuden ja luottamuksen? Itse olen todistanut tuttavani pettämistä läheltä ja vaikka pidänkin hänestä niin en kykenisi ikinä luottamaan häneen parisuhteessa.

Vierailija
100/107 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisten on ylipäätänsä niin vaikea pitää housujaan jalassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi