Mitä pyörii näiden naisten päässä, jotka kiinnostuvat etupäässä varatuista miehistä?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010894802.html
MINUA on lähestytty varsinkin yökerhoissa ja baareissa. Usein kiinnostus tuntuu vain kasvavan, kun sanoin olevani naimisissa. kertoo 33v mies HS:ssä.
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on ketä nainen lähestyy, kun se varattu mies sen pettämispäätöksen lopulta tekee? Ihme naisten syyllistämistä ja miehet on tietysti ihan syyntakeettomia lapsia.
Tuossa sanottiin, että nuo eivät lopeta edes, vaikka mies sanoo selvästi ei.
Tietenkin huonoa käytöstä, jos ei lopeta, vaikka on ilmaistu suoraan epäkiinnostusta.
Toisaalta ei-kiinnostuneille miehille jää samat keinot kuin tytöille ja naisille karisuttaa ei-toivottu seura. Luulisi, että se onnistuu aikuisilta miehiltä, kun se onnistuu lähes kaikilta yli 9-vuotiailta tytöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut seksisuhde varatun miehen kanssa yli kaksi vuotta. Kyllä, se olin mä joka lähestyi vanhaa tuttua vaikka tiesin miehen olevan varattu. Meillä oli joskus aikoja sitten pientä sutinaa silloin, kun olimme molemmat sinkkuja. Mies on jäänyt mun mieleen ja tulee varmasti olemaan mun mielessä niin kauan kuin elän. Meillä siis pelkkä seksisuhde, mutta mulla on tunteita miestä kohtaan. Tiedän kuitenkin sen, että ei meistä koskaan paria tule. Ja miten edes voisin luottaa tuollaiseen mieheen. Nautin nyt hyvästä seksistä komean ja seksikkään miehen kanssa, niin kauan kuin se on mahdollista. Alkaa pian miehellä ikä tekemään tehtävänsä, kun on yli 60v. Mä itse olen alle 50v ja miehen puoliso on miehen ikäinen.
Muita varattuja mulla ei ole ollut enkä etsi vain varattuja.
Luuletko ettei kukaan tiedä puuhistanne? Vaimo tietää aina.
n. Sen ukon va
Ja sulle tuo on täysin ok?
Mitä pyörii avioituneen yökerhoissa ja baareissa pyörivän miehen päässä?
Vierailija kirjoitti:
Kas näin kertoi eräs nainen, joka yritti tulla yhden yön jutulle pokaamaan: et varatut ei jää roikkumaan, ei saa tauteja ja osaavatkin jotain.
Heh, eivät osaa🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönkitystä itsetunnolleen ja tyydytystä sadismilleen. Narsistisia henkilöitä, puuttuu empatiakyky ja tilalla kiusanteon tarve.
Mikä sitä varattua miestä vaivaa, kun ei pysy erossa näistä naisista?
Potku perseeseen ja pellolle.
En ole varatun miehen mukaan lähtenyt, mutta täytyy sanoa, että he flirttailevat ja tulevat eniten iskemään. Minä olen heille sanonut, etten halua lähteä juttuun mukaan, koska ovat varattuja. Katsotaan joskus uudestaan, jos ovat sinkkuja. Olen itse eronnut, kun ex aloitti salasuhteen. En todellakaan halua kenelläkään sitä samaa, mitä itse jouduin käymään läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pyörii aloituksen kirjoittaneen yökerhoissa ja baareissa pyörivän miehen päässä?
Alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Veikö joku palstan nätimpi siiderivalasmamman miehen? 🤣
Palstainkkulin trollailut vol 985
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä on sukupuolten välillä ero. Mies haluaa vain seksiä ja voi siksi ajatella, että varattu nainen ei jää roikkumaan. Naisen motiivi varattuun on eri, vaikka mitä selittäisivät. Se on heikosta itsetunnosta johtuvaa ilkeämielistä toisten suhteiden sabotointia tai keino kuvitella olevansa parempi kuin onkaan (ja uskottomat miehet tietysti hyödyntävät tämmöistä helppoa naista kertapanoon).
Pahin naistyyppi on se, joka vokottelee ystävänsä miestä. Näitä on ainakin omalle kohdalle osunut liian monta, siis ystäviksi. Sen täytyy johtua kateudesta ystävää kohtaan ja se on epätoivoinen yritys alentaa tätä ystävää.
Miehille tiedoksi, että tämä naisystävän ystävättären huomio ei johdu siitä, että hän haluaa sinua koska olet saalis. Se johtuu vain muusta kateudesta naisystävääsi kohtaan eikä tämä toinen nainen varmaan ikinä kiinnostuisi sinusta muuten.
Näille "ystävättärille" tiedoksi, et
Siellä joku petetty vaimo, klassisesti syyttää sitä toista naista 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönkitystä itsetunnolleen ja tyydytystä sadismilleen. Narsistisia henkilöitä, puuttuu empatiakyky ja tilalla kiusanteon tarve.
Mikä sitä varattua miestä vaivaa, kun ei pysy erossa näistä naisista?
Joo, se on jännä että aina vihataan sitä toista naista vaikka MIES on nimenomaan se petturi näissä. Onko se jotain "no pojat nyt vaan on poikia" ajattelua 🤢 Eräänlaista naisvihaa tuokin
Helppous,mies antaa aina seksiä kun kaipaan,ei jää ruikuttaan vaan menee oman vaimonsa luokse. Sinkkumiehiin en koskisi
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on ketä nainen lähestyy, kun se varattu mies sen pettämispäätöksen lopulta tekee? Ihme naisten syyllistämistä ja miehet on tietysti ihan syyntakeettomia lapsia.
TÄMÄ
Varattuihin ihastutaan varmaan siksi, että pääasiassa kaikki normaalit miehet ovat jo suhteessa. Sinkkumiehet ovat yleensä ongelmakimppuja. Siksi ovat vailla parisuhdetta.
Häiriintynyt kiintymyssuhdemalli, kuten jutussa kerrottiin. Varattuun on turvallista ihastua, koska se harvoin johtaa mihinkään.
Minusta pahin ryhmä on ne naiset, jotka tulevat iskemään miestäni, vaikka olen vieressä. Silloin en tosin voi kun nauraa ja ajatella, että nyt on jo epätaoivoista. Voisiko joku nainen kertoa mikä tuolloin on tavoite? Ja miksi ihmeessä teet noin?
Mun mieskin ihmettelee tätä ja välillä ajattelee, että eikö ne naiset edes sen vertaa tajua millaisen kuvan ne itsestään antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut seksisuhde varatun miehen kanssa yli kaksi vuotta. Kyllä, se olin mä joka lähestyi vanhaa tuttua vaikka tiesin miehen olevan varattu. Meillä oli joskus aikoja sitten pientä sutinaa silloin, kun olimme molemmat sinkkuja. Mies on jäänyt mun mieleen ja tulee varmasti olemaan mun mielessä niin kauan kuin elän. Meillä siis pelkkä seksisuhde, mutta mulla on tunteita miestä kohtaan. Tiedän kuitenkin sen, että ei meistä koskaan paria tule. Ja miten edes voisin luottaa tuollaiseen mieheen. Nautin nyt hyvästä seksistä komean ja seksikkään miehen kanssa, niin kauan kuin se on mahdollista. Alkaa pian miehellä ikä tekemään tehtävänsä, kun on yli 60v. Mä itse olen alle 50v ja miehen puoliso on miehen ikäinen.
Muita varattuja mulla ei ole ollut enkä etsi vain varattuja.
Luuletko ettei kukaan tiedä puuhistanne? Vaimo tietää aina.
n. Sen ukon va
Ei tiedä kukaan. Ei tiedä myöskään miehen puoliso, naimisissa mies ei ole.
Eräs tuttu oli kai erikoistunut varattuihin miehiin. Vaati vielä, että kun oli pitänyt suhdetta yhden varatun miehen kanssa, että tämän vaimon tulisi myös tietää siitä, vaikka suhde oli aikaa sitten päättynyt. Olisi kuulemma luontevampaa kaikille jatkaa, jos asiasta puhuttaisiin kaikkien kesken avoimesti. No, pari on edelleen yhdessä.
Sitten hän iskikin heti perään toisen varatun miehen, jonka liitto jossa pienet lapset hajosi siihen. Nyt on uusperhe, ja edellisen suhteen lapset aivan sekaisin. Kauhea seurata vierestä, kun ennen tasapainoisen oloinen mies alkoi heti uuden suhteen alettua suhtautua omiin lapsiinsa kauheana maanvaivana.
Siinä oli kyllä klassiset merkit narsistisesta valtauksesta, aivan teini-ikäistä yliseksuaalista kuhertelua alussa ja sitten kun arki tuli, mieskin alkoi oireilla, mutta siinä sitä ollaan.
Mitä varatut miehet ylipäätä tekevät yksin yökerhossa?
Mitä pyörii aloituksen kirjoittaneen yökerhoissa ja baareissa pyörivän miehen päässä?