Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.

Vierailija
31.12.2024 |

Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.

Kommentit (200)

Vierailija
101/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs lihaskimppu kutsui baarista minut ja kaverini jatkoille. Menimme ihan mielenkiinnosta, koska halusimme juopotella vielä vähän. Kun pääsimme hänen asunnolleen, tämä lihaskimppu riisui itsensä alasti. Olihan se Swartzendekkerin näköinen, mutta se 8cm mittainen jöpöttävä pikkukikkeli tuhosi tunnelman aika nopeasti. Otettiin jalat alle ja tilattiin taksi.

Ei enää ikinä mitään saliheppuja, enkä suosittele muillekaan.

Vierailija
102/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kehonrakennustyyppisistä lihaksista esteettisesti enkä harrastajien (ajatus)maailmasta mukaan lukien harrastajien käyttämät aineet. Sen sijaan tykkään kovasti uimarien lihaksista ja ulkonäöstä. Vietän itsekin suuren osan ajasta altaassa kaakeleita katsellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian isot lihakset ovat epämiellyttävän näköiset, mutta ne maltillisetkin lihakset salilla tehtynä on turn off siksi, että ne kertovat, että mies on pinnallinen. Kirjojen lukeminen ja musiikki vetoavat minuun enemmän. Ja kaikki älyllinen. Itse tykkään kestävyysurheilusta, lähinnä juoksusta, joten olen miehenikin lenkille vienyt. Mutta minusta se on kiva niinpäin. Että mies lähtee lenkille minun takiani, ei ulkonäkönsä takia. Mutta makuasioitahan nämä ovat. 

Miksi ajattelet, että kuntosaliharjoittelu ja kirjojen lukeminen / musiikki ovat jotenkin toisensa poissulkevia?

Vierailija
104/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka sanovat, etteivät pidä lihaksista ajattelevat jotain steroidi-möykkyä tai sellaista läskinlihaksikasta power lifting-tyyppiä. Sanoisin että on suorastaan mielenvikaista pitää luonnollista atleettista ja lihaksikasta vartaloa vastenmielisenä, samoin kuin on mielenvikaista miehen pitää luonnollisen muodokasta ja timmiä naisvartaloa vastenmielisenä. Toki jotkut mammat haluavat vain päteä ja valehtelevat näitä kirjoittaessaan, mutta se on asia erikseen.

Taas joku mies kertoo, ettei ymmärrä naisen seksuaalisuutta lainkaan. Naiselle mies ei useinkaan ole mikään objekti. Naiselle miehen ulkonäkö ei ole asia, joka herättää seksuaalisia haluja. Siis mikään ihannevartalokaan. Vaan mies on naisen seksuaalisuudessakin subjekti. Se, mitä mies tekee, ratkaisee. Ei se, mitä mies on. Eli mitä mies puhuu, saa aikaan, tekee naisen keholle jne, se saa naisen halut heräämään. Ei se, miltä mies näyttää. (Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, ja toki nainen myös ihastuu silmiin, hymyyn jne.)

Vierailija
105/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kehonrakennustyyppisistä lihaksista esteettisesti enkä harrastajien (ajatus)maailmasta mukaan lukien harrastajien käyttämät aineet. Sen sijaan tykkään kovasti uimarien lihaksista ja ulkonäöstä. Vietän itsekin suuren osan ajasta altaassa kaakeleita katsellen. 

Kaikki kehonrakentajat eivät käytä doping-aineita. Ja monet uimarit käyttävät.

Vierailija
106/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan näyttää nololta, jos on pumpatut salilihakset. Narsismin merkki.

Sellaiset oikeat metsätyöläisen tai hierojan lihakset joista irtoaa 3000Nm enemmän vääntömomenttia kuin salimaken pumppupallukoista on ihan eri juttu.

Ihan kummallisia kommentteja.

Kerrotko, että mistä lihas tietää että rasitetaanko sitä nostamalla tukkia metsässä vai painoja salilla?

Kun tehdään töitä, ei kuormiteta erillisiä lihasryhmiä toistuvasti vaan tarvitaan kokonaisvaltaista kehon lihasten käyttöä, jolloin lihakset kehittyvät aivan erilaisiksi. Ei naurettaviksi narsistin salipalloiksi vaan tosimiehen seksikkaiksi könsikäs-lihaksiksi.

Tosiasiassa jos sinulle näytettäisiin kuva metsätyöläisen vartalosta ja kuntosaliharjoitte

Salipojan tunnistaa oitis. Esim telivoimistelijat ovat parempikroppaisia ja notkeampia.

Vierailija
107/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka voi vastustaa? 🥰😍

🤮🤮🤮

Luuleeko joku, että luonnollisilla keinoilla voi näyttää tältä? Tuossa ammattilaissarjassa vedetään ties mitä paskaa kurkusta alas. Ei tuohon kuntoon kukaan voi luonnollisesti päästä, vaikka kuinka salilla rehkii eli ei huolta.

Kyllä ne naturaalikehonrakentajat ovat päällisin puolin arkena urheilullisen ja terveen näköisiä.

Toisaalta kannattaa myös muistaa, että monet Hollywood "komistuksetkin" hankkivat fysiikkansa käyttämällä mm. steroideja. Ensimmäisenä mieleen tulee the Rock, mutta myös mm. Chris Hemsworth ja Chris Evans.

Vierailija
108/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein lihas on pakaralihas eli istumalihakset.

Vierailija
109/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian isot lihakset ovat epämiellyttävän näköiset, mutta ne maltillisetkin lihakset salilla tehtynä on turn off siksi, että ne kertovat, että mies on pinnallinen. Kirjojen lukeminen ja musiikki vetoavat minuun enemmän. Ja kaikki älyllinen. Itse tykkään kestävyysurheilusta, lähinnä juoksusta, joten olen miehenikin lenkille vienyt. Mutta minusta se on kiva niinpäin. Että mies lähtee lenkille minun takiani, ei ulkonäkönsä takia. Mutta makuasioitahan nämä ovat. 

Miksi ajattelet, että kuntosaliharjoittelu ja kirjojen lukeminen / musiikki ovat jotenkin toisensa poissulkevia?

Eihän ne ole, mutta minun ihannemaailmassani mies olisi täysin ei-pinnallinen, eli ei tekisi kuin pakolliset hygienia-asiat ulkoisen olemuksensa vuoksi. Salilla kävijästä tulee automaattisesti mielikuva ihmisestä, joka pitää ulkonäköään tärkeänä. 

Vierailija
110/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan näyttää nololta, jos on pumpatut salilihakset. Narsismin merkki.

Sellaiset oikeat metsätyöläisen tai hierojan lihakset joista irtoaa 3000Nm enemmän vääntömomenttia kuin salimaken pumppupallukoista on ihan eri juttu.

Ihan kummallisia kommentteja.

Kerrotko, että mistä lihas tietää että rasitetaanko sitä nostamalla tukkia metsässä vai painoja salilla?

Kun tehdään töitä, ei kuormiteta erillisiä lihasryhmiä toistuvasti vaan tarvitaan kokonaisvaltaista kehon lihasten käyttöä, jolloin lihakset kehittyvät aivan erilaisiksi. Ei naurettaviksi narsistin salipalloiksi vaan tosimiehen seksikkaiksi könsikäs-lihaksiksi.

Tosiasiassa jos sinulle näytettäisiin kuv

Edelleen, sokkotestissä asia selviää.

Ja edelleen, telinevoimistelu ja painoharjoittelu eivät sulje toisiaan pois.

Vierailija
111/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne ole, mutta minun ihannemaailmassani mies olisi täysin ei-pinnallinen, eli ei tekisi kuin pakolliset hygienia-asiat ulkoisen olemuksensa vuoksi. Salilla kävijästä tulee automaattisesti mielikuva ihmisestä, joka pitää ulkon

Miksi ajattelet, että kuntosaliharjoittelua tehdään automaattisesti ulkonäön vuoksi?

Vierailija
112/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se näytä hyvältä naisillakaan. Jos katsoo vaikka fitness kisoja niin aivan järkyttävän näköisiähän ne naiset niissä ovat. Ylipäätään nainen jolla näkyy selkeästi lihakset saa kyllä lopullisesti halut pois. M39v

Vierailija
113/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on todennäköisyyklsistä. Osuu vain toki noin 90%:iin, mutta on jo niin merkittävä filtteri, että on poissulkeva tekijä.

Samahan se on tatuointien yms. kanssa. Niistähän näkee heti, että tyyppi on jotenkin outo tai MT-tapaus.

90% pilaa kaikkien maineen.

Vierailija
114/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka sanovat, etteivät pidä lihaksista ajattelevat jotain steroidi-möykkyä tai sellaista läskinlihaksikasta power lifting-tyyppiä. Sanoisin että on suorastaan mielenvikaista pitää luonnollista atleettista ja lihaksikasta vartaloa vastenmielisenä, samoin kuin on mielenvikaista miehen pitää luonnollisen muodokasta ja timmiä naisvartaloa vastenmielisenä. Toki jotkut mammat haluavat vain päteä ja valehtelevat näitä kirjoittaessaan, mutta se on asia erikseen.

Taas joku mies kertoo, ettei ymmärrä naisen seksuaalisuutta lainkaan. Naiselle mies ei useinkaan ole mikään objekti. Naiselle miehen ulkonäkö ei ole asia, joka herättää seksuaalisia haluja. Siis mikään ihannevartalokaan. Vaan mies on naisen seksuaalisuudessakin subjekti. Se, mitä mies tekee, ratkaisee. Ei se, mitä mies on. Eli mitä mies puhuu, saa aikaan, tekee naisen keholle jne, se saa naisen halut heräämään. Ei

Voitko mennä muualle trollailemaan? Oikeasti. Ja miksi luulet edustavasi kaikkia naisia? Kunnon egomaniat päällä sinulla. :D

Vierailija
115/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitti pumpattu salimake-narsisti.

???

Se että pitää luonnollista ja urheillullista mies- tai naisvartaloa kauniina tekee jostain "pumpatun salimake-narsistin"? Monta sataa kiloa painat? Aidosti olen utelias. 

Vierailija
116/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on todennäköisyyklsistä. Osuu vain toki noin 90%:iin, mutta on jo niin merkittävä filtteri, että on poissulkeva tekijä.

Samahan se on tatuointien yms. kanssa. Niistähän näkee heti, että tyyppi on jotenkin outo ta

Sinä pilasit vain oman maineesi kommentillasi.

Vierailija
117/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakentajilla on erittäin huono imago, itselleni tulee mieleen lähinnä vähän koulutettu ongelmakimppu. Maailma on hyvin kaukana omastani, mitään yhteistä ei ole ja lisäksi todella koen kehonrakentajan vastenmielisen näköisenä. Mieleen tulee jokin kasvain, sairaus. Ja lisäksi tulee mieleen homoseksuaalisuus ja narsistinen itsensä ihailu. Mitä järkeä on kasvattaa lihaksia?

En kyllä tunne yhtään kehonrakentajaa, mutta toisaalta en haluaisikaan tuntea.

Vierailija
118/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että keskimääräinen mammakirjoittelija täällä on 120-kiloinen vanha valas, joka ei edes ymmärrä miltä luonnollinen treenattu vartalo näyttää ja miltä taas kemikaaleilla pumpattu sellainen näyttää. Huhhuh. 

Vierailija
119/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, olenko ainoa nainen joka inhoaa lihaksia miehillä? Siis todella paljon. Paljon parempi vaikka hoikka rimppakinttu kuin että olisi lihaksia. Jos pitäisi mainita joku mies inhokkityyppi, niin se olisi joku Bull Mentula. Siihen vielä lisäksi jotakin hirveitä tatuointeja, niin paketti olisi "täydellinen"-

Vierailija
120/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kommentoija voi iskostaa päähänsä seuraavan:

Ilman steroideja, kasvuhormoneja, insuliinejä yms. ei voi näyttää pikkumunaiselta pallomahaiselta Michelin-mieheltä, jolla on speedot. Jos lihasta hankkii luonnollisin keinoin, voi näyttää korkeintaan melko lihaksikkaalta ja urheilulliselta terveellä tavalla. Lavakunto on myös asia erikseen, eikä kukaan näytä siltä 365 päivää vuodessa tai ilman erittäin rankkaa dieettiä, joka toteutetaan kisaa varten.

Usein juuri ne naturaalikehonrakentajat ovat niitä naisten ihailemia "sopivasti lihaksikkaita".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi