Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.
Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.
Kommentit (200)
Pidän omaa miestäni lihaksikkaana ja itkettävän hyvännäköisenä. Talvivaatteissa ei anna viboja kummoisestakaan treenaamisesta, mutta kesäisin rannalla kääntyy niin äitien kuin tyttärienkin päät. Mies on harteikas ja vyötärö on kapea, ei ole kuitenkaan revityn tai rääkätyn näköinen, eikä mikään lihamörkö mallia Sam Sulek.
Vierailija kirjoitti:
Liian isot lihakset ovat epämiellyttävän näköiset, mutta ne maltillisetkin lihakset salilla tehtynä on turn off siksi, että ne kertovat, että mies on pinnallinen. Kirjojen lukeminen ja musiikki vetoavat minuun enemmän. Ja kaikki älyllinen. Itse tykkään kestävyysurheilusta, lähinnä juoksusta, joten olen miehenikin lenkille vienyt. Mutta minusta se on kiva niinpäin. Että mies lähtee lenkille minun takiani, ei ulkonäkönsä takia. Mutta makuasioitahan nämä ovat.
Olen akateeminen tutkija, koulutukseltani tohtori. Tykkään myös kovasti taiteesta, etenkin musiikista, ja muusta luovasta harrastamisesta. Olen innokas lukija. Tykkään myös paljon urheilusta, etenkin salilla käymisestä, koska terveelliseen ja tasapainoiseen elämään kuuluu myös urheilu. Hyvä tietää, että terveellisten elämäntapojen tavoitteluni ja urheilun tuoma henkinen hyvinvointi onkin osoitus siitä, että olenkin pinnallinen. Olet selkeästi itse hyvin syvällinen ihminen kun tällaisen korrelaation onnistuit rakentamaan. :)
Huomaa kyllä näiden lihaskimppujen edustajista, että hissi ei kulje ylös asti ja päässä ei rattaat pyöri. Sen tason legendaa heittävät.
Menkäähän nostelemaan ja hakemaan huomiota jonnekin muualle. Vaikka joltain 17-kesäisiltä neitokaisilta. Niissä vielä on jokunen, joka ei ole päässyt kokemaan lihaskimppumiehen oksettavia käytöstapoja.
Lihavat mammat, eivät ne teidän kilot sillä karise, että haukutte urheilullisia ja normaaleja ihmisiä täällä. Olette edelleenkin läskejä, vaikka kuinka sormet sauhuten kirjoittelette rumia täällä ihmisistä, jotka kunnioittavat itseään ja pyrkivät pitämään huolta terveydestään.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä näiden lihaskimppujen edustajista, että hissi ei kulje ylös asti ja päässä ei rattaat pyöri. Sen tason legendaa heittävät.
Menkäähän nostelemaan ja hakemaan huomiota jonnekin muualle. Vaikka joltain 17-kesäisiltä neitokaisilta. Niissä vielä on jokunen, joka ei ole päässyt kokemaan lihaskimppumiehen oksettavia käytöstapoja.
Ja sinäkö olet mielestäsi fiksu kun teet moisia yleistyksiä?
Punttisalin hämärään toisten lähdettyä jään ja huokaan
Kuinka kummia ajatuksia päähäni tuokaan
Tuo toiveeni ainoa että olla saanpi
Nuorempi ja laihempi ja lihaksikkaampi
Vaikken sitä julkista, katson lätkää ja pelaan sulkista
Must' on tullut urheiluhullu
Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin
Nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin
Luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia
Se oli kyllä tavallaan kovin intresanttia
Että toiset vei naiset, oli jokaisella heili, ne näet urheili
Ennen uskoin älyn voittoon
Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
Kunne paikalle tuli kas, sulkapallokuningas
Sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu
Ja se meidät yhdistää
Kerran menin ravintolaan
Sieltä naisia saa
Mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot
Että silmät putoilevat naisten päistä!
Ennen uskoin älyn voittoon
Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
Kunnes paikalle tuli kas, sulkapallokuningas
Sano minulle huhuu se on liha joka puhuu ja se meidät yhdistää
Olen huomannut, ettei naiset edes erota rasvaa lihaksesta. Molemmilla saa paksummat käsivarret. Itsensä kisakuntoon vetäneellä kuivan kesän oravalla ne on ohuemmat kuin keskimääräisellä PC-pelaajalla mässykauden lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö olet mielestäsi fiksu kun teet moisia yleistyksiä?
Tutkitusti huippuälykäs.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, ettei naiset edes erota rasvaa lihaksesta. Molemmilla saa paksummat käsivarret. Itsensä kisakuntoon vetäneellä kuivan kesän oravalla ne on ohuemmat kuin keskimääräisellä PC-pelaajalla mässykauden lopulla.
Siksihän niilla ylipainoisilla mammoilla onkin aina vain enemmän lihasta, eikä suinkaan rasvaa.
Itse pidän juoksijamiehistä, joilla lihakset ovat pienet mutta näkyvät, koska rasvakerroskin on ohut (vrt. Lasse Viren). Salimiehetkin voivat kyllä näyttää hyviltä, jos lihasten määrä on luonnollisissa rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän omaa miestäni lihaksikkaana ja itkettävän hyvännäköisenä. Talvivaatteissa ei anna viboja kummoisestakaan treenaamisesta, mutta kesäisin rannalla kääntyy niin äitien kuin tyttärienkin päät. Mies on harteikas ja vyötärö on kapea, ei ole kuitenkaan revityn tai rääkätyn näköinen, eikä mikään lihamörkö mallia Sam Sulek.
Vaikutat poikkeukselta sääntöön, sillä tässä ketjussahan on käynyt ilmi, että lihaksikkaat miehet ovat RUMIA ja ettei kukaan nainen sellaisesta pidä! Jos vauva.fi:llä näin sanotaan, uskon, sillä vastaahan tämä palsta todellisuutta enemmän kuin todellisuus itse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat poikkeukselta sääntöön, sillä tässä ketjussahan on käynyt ilmi, että lihaksikkaat miehet ovat RUMIA ja ettei kukaan nainen sellaisesta pidä! Jos vauva.fi:llä näin sanotaan, uskon, sillä vastaahan tämä palsta todellisuutta enemmän kuin todellisuus itse!
Jep. Tunnetusti täällä kommentoijat ovat aina se kansan ääni! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan näyttää nololta, jos on pumpatut salilihakset. Narsismin merkki.
Sellaiset oikeat metsätyöläisen tai hierojan lihakset joista irtoaa 3000Nm enemmän vääntömomenttia kuin salimaken pumppupallukoista on ihan eri juttu.
Ihan kummallisia kommentteja.
Kerrotko, että mistä lihas tietää että rasitetaanko sitä nostamalla tukkia metsässä vai painoja salilla?
Miksi alapeukut? "Voima kasvaa metsätöissä, ei salilla!!" -öyhötys oli huvittavaa jo 80-luvulla, saati nykypäivänä.
Voima kasvaa metsätöissä -juttu on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka sanovat, etteivät pidä lihaksista ajattelevat jotain steroidi-möykkyä tai sellaista läskinlihaksikasta power lifting-tyyppiä. Sanoisin että on suorastaan mielenvikaista pitää luonnollista atleettista ja lihaksikasta vartaloa vastenmielisenä, samoin kuin on mielenvikaista miehen pitää luonnollisen muodokasta ja timmiä naisvartaloa vastenmielisenä. Toki jotkut mammat haluavat vain päteä ja valehtelevat näitä kirjoittaessaan, mutta se on asia erikseen.
Kirjoitti pumpattu salimake-narsisti.
???
Se että pitää luonnollista ja urheillullista mies- tai naisvartaloa kauniina tekee jostain "pumpatun salimake-narsistin"? Monta sataa kiloa painat? Aidosti olen utelias.
0.76 sataa kiloa.
Pituutta 0.0185 hehtometriä.
Mites ne lihaksikkaat palomiehet jotka siellä kalenterissa komeilee, ja joita niin moni nainen ihailee..? Ikävä tuottaa pettymys mutta ei nekään lihakset ole sillä kuuluisalla "työllä hankittua" vaan ihan lihastreeniä kuntosalilla niidenkin eteen on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan näyttää nololta, jos on pumpatut salilihakset. Narsismin merkki.
Sellaiset oikeat metsätyöläisen tai hierojan lihakset joista irtoaa 3000Nm enemmän vääntömomenttia kuin salimaken pumppupallukoista on ihan eri juttu.
Ihan kummallisia kommentteja.
Kerrotko, että mistä lihas tietää että rasitetaanko sitä nostamalla tukkia metsässä vai painoja salilla?
Miksi alapeukut? "Voima kasvaa metsätöissä, ei salilla!!" -öyhötys oli huvittavaa jo 80-luvulla, saati nykypäivänä.
Voima kasvaa metsätöissä -juttu on totta.
Varmasti voima kasvaa metsätöissä. Se kasvaa kyllä myös voimistelussa, painonnostossa, raskaissa rakennustöissä tai missä tahansa, missä voimaa harjoitetaan.
Vai onko kyse siitä että nykyajan voimaantuva nainen tuntee itsensä liian heikoksi lihaksikkaan ja vahvan miehen rinnalla?
Samankaltainen vetää puoleensa toista? Eli lihaksikas mies vetää puoleensa toista lihaksikasta miestä?
Toisaalta naiset tykkäävät myös feminiinisistä miehistä, jos nämä ovat nättejä. Naisia on monenlaisia.