Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.

Vierailija
31.12.2024 |

Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää maskuliinisista miehistä.

Toisaalta naiset tykkäävät myös feminiinisistä miehistä, jos nämä ovat nättejä. Naisia on monenlaisia.

Vierailija
122/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän omaa miestäni lihaksikkaana ja itkettävän hyvännäköisenä. Talvivaatteissa ei anna viboja kummoisestakaan treenaamisesta, mutta kesäisin rannalla kääntyy niin äitien kuin tyttärienkin päät. Mies on harteikas ja vyötärö on kapea, ei ole kuitenkaan revityn tai rääkätyn näköinen, eikä mikään lihamörkö mallia Sam Sulek.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian isot lihakset ovat epämiellyttävän näköiset, mutta ne maltillisetkin lihakset salilla tehtynä on turn off siksi, että ne kertovat, että mies on pinnallinen. Kirjojen lukeminen ja musiikki vetoavat minuun enemmän. Ja kaikki älyllinen. Itse tykkään kestävyysurheilusta, lähinnä juoksusta, joten olen miehenikin lenkille vienyt. Mutta minusta se on kiva niinpäin. Että mies lähtee lenkille minun takiani, ei ulkonäkönsä takia. Mutta makuasioitahan nämä ovat. 

Olen akateeminen tutkija, koulutukseltani tohtori. Tykkään myös kovasti taiteesta, etenkin musiikista, ja muusta luovasta harrastamisesta. Olen innokas lukija. Tykkään myös paljon urheilusta, etenkin salilla käymisestä, koska terveelliseen ja tasapainoiseen elämään kuuluu myös urheilu. Hyvä tietää, että terveellisten elämäntapojen tavoitteluni ja urheilun tuoma henkinen hyvinvointi onkin osoitus siitä, että olenkin pinnallinen. Olet selkeästi itse hyvin syvällinen ihminen kun tällaisen korrelaation onnistuit rakentamaan. :)

Vierailija
124/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä näiden lihaskimppujen edustajista, että hissi ei kulje ylös asti ja päässä ei rattaat pyöri. Sen tason legendaa heittävät.

Menkäähän nostelemaan ja hakemaan huomiota jonnekin muualle. Vaikka joltain 17-kesäisiltä neitokaisilta. Niissä vielä on jokunen, joka ei ole päässyt kokemaan lihaskimppumiehen oksettavia käytöstapoja.

Vierailija
125/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat mammat, eivät ne teidän kilot sillä karise, että haukutte urheilullisia ja normaaleja ihmisiä täällä. Olette edelleenkin läskejä, vaikka kuinka sormet sauhuten kirjoittelette rumia täällä ihmisistä, jotka kunnioittavat itseään ja pyrkivät pitämään huolta terveydestään.

Vierailija
126/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä näiden lihaskimppujen edustajista, että hissi ei kulje ylös asti ja päässä ei rattaat pyöri. Sen tason legendaa heittävät.

Menkäähän nostelemaan ja hakemaan huomiota jonnekin muualle. Vaikka joltain 17-kesäisiltä neitokaisilta. Niissä vielä on jokunen, joka ei ole päässyt kokemaan lihaskimppumiehen oksettavia käytöstapoja.

Ja sinäkö olet mielestäsi fiksu kun teet moisia yleistyksiä?

Vierailija
127/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisalin hämärään toisten lähdettyä jään ja huokaan

Kuinka kummia ajatuksia päähäni tuokaan

Tuo toiveeni ainoa että olla saanpi

Nuorempi ja laihempi ja lihaksikkaampi

Vaikken sitä julkista, katson lätkää ja pelaan sulkista

Must' on tullut urheiluhullu

Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin

Nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin

Luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia

Se oli kyllä tavallaan kovin intresanttia

Että toiset vei naiset, oli jokaisella heili, ne näet urheili

Ennen uskoin älyn voittoon

Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon

Kunne paikalle tuli kas, sulkapallokuningas

Sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu

Ja se meidät yhdistää

Kerran menin ravintolaan

Sieltä naisia saa

Mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa

Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot

Että silmät putoilevat naisten päistä!

Ennen uskoin älyn voittoon

Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon

Kunnes paikalle tuli kas, sulkapallokuningas

Sano minulle huhuu se on liha joka puhuu ja se meidät yhdistää

Vierailija
128/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, ettei naiset edes erota rasvaa lihaksesta. Molemmilla saa paksummat käsivarret. Itsensä kisakuntoon vetäneellä kuivan kesän oravalla ne on ohuemmat kuin keskimääräisellä PC-pelaajalla mässykauden lopulla.

Vierailija
129/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyt kastuu 🥵🥵

Vierailija
130/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö olet mielestäsi fiksu kun teet moisia yleistyksiä?

Tutkitusti huippuälykäs.

Vierailija
131/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, ettei naiset edes erota rasvaa lihaksesta. Molemmilla saa paksummat käsivarret. Itsensä kisakuntoon vetäneellä kuivan kesän oravalla ne on ohuemmat kuin keskimääräisellä PC-pelaajalla mässykauden lopulla.

Siksihän niilla ylipainoisilla mammoilla onkin aina vain enemmän lihasta, eikä suinkaan rasvaa.

Vierailija
132/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän juoksijamiehistä, joilla lihakset ovat pienet mutta näkyvät, koska rasvakerroskin on ohut (vrt. Lasse Viren). Salimiehetkin voivat kyllä näyttää hyviltä, jos lihasten määrä on luonnollisissa rajoissa.

Vierailija
133/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän omaa miestäni lihaksikkaana ja itkettävän hyvännäköisenä. Talvivaatteissa ei anna viboja kummoisestakaan treenaamisesta, mutta kesäisin rannalla kääntyy niin äitien kuin tyttärienkin päät. Mies on harteikas ja vyötärö on kapea, ei ole kuitenkaan revityn tai rääkätyn näköinen, eikä mikään lihamörkö mallia Sam Sulek.

Vaikutat poikkeukselta sääntöön, sillä tässä ketjussahan on käynyt ilmi, että lihaksikkaat miehet ovat RUMIA ja ettei kukaan nainen sellaisesta pidä! Jos vauva.fi:llä näin sanotaan, uskon, sillä vastaahan tämä palsta todellisuutta enemmän kuin todellisuus itse!

Vierailija
134/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat poikkeukselta sääntöön, sillä tässä ketjussahan on käynyt ilmi, että lihaksikkaat miehet ovat RUMIA ja ettei kukaan nainen sellaisesta pidä! Jos vauva.fi:llä näin sanotaan, uskon, sillä vastaahan tämä palsta todellisuutta enemmän kuin todellisuus itse!

Jep. Tunnetusti täällä kommentoijat ovat aina se kansan ääni! 😂

Vierailija
135/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan näyttää nololta, jos on pumpatut salilihakset. Narsismin merkki.

Sellaiset oikeat metsätyöläisen tai hierojan lihakset joista irtoaa 3000Nm enemmän vääntömomenttia kuin salimaken pumppupallukoista on ihan eri juttu.

Ihan kummallisia kommentteja.

Kerrotko, että mistä lihas tietää että rasitetaanko sitä nostamalla tukkia metsässä vai painoja salilla?

Miksi alapeukut? "Voima kasvaa metsätöissä, ei salilla!!" -öyhötys oli huvittavaa jo 80-luvulla, saati nykypäivänä.

Voima kasvaa metsätöissä -juttu on totta.

Vierailija
136/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka sanovat, etteivät pidä lihaksista ajattelevat jotain steroidi-möykkyä tai sellaista läskinlihaksikasta power lifting-tyyppiä. Sanoisin että on suorastaan mielenvikaista pitää luonnollista atleettista ja lihaksikasta vartaloa vastenmielisenä, samoin kuin on mielenvikaista miehen pitää luonnollisen muodokasta ja timmiä naisvartaloa vastenmielisenä. Toki jotkut mammat haluavat vain päteä ja valehtelevat näitä kirjoittaessaan, mutta se on asia erikseen.

Kirjoitti pumpattu salimake-narsisti.

???

Se että pitää luonnollista ja urheillullista mies- tai naisvartaloa kauniina tekee jostain "pumpatun salimake-narsistin"? Monta sataa kiloa painat? Aidosti olen utelias. 

0.76 sataa kiloa.

Pituutta 0.0185 hehtometriä.

Vierailija
137/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne lihaksikkaat palomiehet jotka siellä kalenterissa komeilee, ja joita niin moni nainen ihailee..? Ikävä tuottaa pettymys mutta ei nekään lihakset ole sillä kuuluisalla "työllä hankittua" vaan ihan lihastreeniä kuntosalilla niidenkin eteen on tehty.

Vierailija
138/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan näyttää nololta, jos on pumpatut salilihakset. Narsismin merkki.

Sellaiset oikeat metsätyöläisen tai hierojan lihakset joista irtoaa 3000Nm enemmän vääntömomenttia kuin salimaken pumppupallukoista on ihan eri juttu.

Ihan kummallisia kommentteja.

Kerrotko, että mistä lihas tietää että rasitetaanko sitä nostamalla tukkia metsässä vai painoja salilla?

Miksi alapeukut? "Voima kasvaa metsätöissä, ei salilla!!" -öyhötys oli huvittavaa jo 80-luvulla, saati nykypäivänä.

Voima kasvaa metsätöissä -juttu on totta.

Varmasti voima kasvaa metsätöissä. Se kasvaa kyllä myös voimistelussa, painonnostossa, raskaissa rakennustöissä tai missä tahansa, missä voimaa harjoitetaan.

Vierailija
139/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kyse siitä että nykyajan voimaantuva nainen tuntee itsensä liian heikoksi lihaksikkaan ja vahvan miehen rinnalla?

Vierailija
140/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltainen vetää puoleensa toista? Eli lihaksikas mies vetää puoleensa toista lihaksikasta miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi