Moni nainen torjuu hyvän miehen, koska "se jokin puuttui"
Kommentit (307)
Ei se ole pelkkä ulkonäkö, se vaan joko kolahtaa tai ei..itselleni se on myös heti tai ei koskaan..olen yrittänyt tapailla ihan ok miehiä, mutta jos se kemia ei tule heti niin en pysty kiinnostumaan jatkossakaan..
Vierailija kirjoitti:
Liika kiltteys pilaa.
Pitää olla rajaton vankilakundi, joka ei välitä yhteiskunnan normeista?
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu. Jos haju ei miellytä, ei sitä voi kompensoida millään. Ei ulkonäöllä, ei rahalla.
Tämä on lähellä. Täytyy liittyä feromoneihin. Sen vaan tietää. Ei voi lähteä pois, kuulutaan yhteen. Vetovoima.
Oli todella ikävä lukea näitä kommentteja kun harvalla tuntuu olevan oikeasta rakkaudesta mitään käsitystä tai edes uskoa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi - olemus ei sytytä, mutta olisi epähienoa sanoa se suoraan. Ulkonäön lisäksi pukeutuminen, maneerit ja käytös vaikuttavat kokonaisuuteen.
Itsellä ainut syy miksi joku ei "kelpaa" on vetovoiman puute. En katso lainkaan tuollaisia asioita ihmisissä.
Yhden äijän laitoin kävelemään pienen peniksen takia. Ihan mini, joku kymmensenttinen. Nauruksi aina meni kun kortsutkin olivat liian osoja 😂. Homma muuttui ihan kummelitouhuksi lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Yhden äijän laitoin kävelemään pienen peniksen takia. Ihan mini, joku kymmensenttinen. Nauruksi aina meni kun kortsutkin olivat liian osoja 😂. Homma muuttui ihan kummelitouhuksi lopulta.
Incel miehen kommentti taas..
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten seksuaalinen vetovoima tai sitten ei edes henkisellä tasolla synkannut riittävän syvällisesti. Näin ainakin omalla kohdallani.
Tämä on siinä mielessä harmi, kun itsellä seksuaalinen vetovoima syntyy vasta tutustumisen myötä ja taas ihanimmista tuntemistani ihmisistä olen alkanut tykkäämään vasta ajan kanssa. Tiedä miten ihania ihmisiä olen lempannut alkukankeuteni tai toisen alkukankeuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Kadonneen kipinän metsästäjät!
Valitettavasti silloin kun itseltä puuttuu kipinä elämästä, voi toinenkin tuntua ihan blääh, vaikka toisessa tilanteessa sytyttäisikin. Kun vain joskus ajoitukset kohtaisivat sopivan ihmisen kanssa.
m
En suoraan sanottuna tiedä mikä nykyisessä avoiehessäni oli se juttu. Kävin ennen häntä lukuisilla treffeillä miesten kanssa jotka olivat häntä timmimpiä, pidempiä, kunnianhimoisempia, hyvätuloisempia ei vaan kolahtanut. Kun tapasin mieheni, ensimmäinen fiilis oli rentous, hänen seurassaan ei ahdistanut (monet miehet on käytökseltään ahdistavia, sori vaan) ja tuli myös nopeasti tunne että tuon kanssa haluan harrastaa seksiä. Mieheni on lyhyt ja ylipainoinen eikä juuri kiinnitä huomiota pukeutumiseensa. Se oli vaan se kemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ulkonäkö miellytä, niin sitten ei voi mitään.
Paksu lompakko ja tunnettavuus kumoaa ulkonäön puutteet.Vain mikäli toinen osåpuoli on golddiggeri.
Aivan varmasti jokainen valitsee enemmin sen varakkaan kuin persaukisen työttömän, jos muuten ovat liki samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadonneen kipinän metsästäjät!
Valitettavasti silloin kun itseltä puuttuu kipinä elämästä, voi toinenkin tuntua ihan blääh, vaikka toisessa tilanteessa sytyttäisikin. Kun vain joskus ajoitukset kohtaisivat sopivan ihmisen kanssa.
m
Ajoitus! Sehän se on mitä itsekin olen usein harmitellut jälkeen päin.
Vierailija kirjoitti:
Minuun on koko aikauisikäni ihastuneet naiset joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Naiset joiden kanssa ei todellakaan olla samalla taajuudella ja naiset joista en ollut vähääkään kiinnostunut. Sitten jos itsellä on olo, että minulla ja kyseisellä naisella osuu huumorintaju yhteen, ymmärrämme toisiamme ja kaikki sujuu, niin naisen mielestä kipinä puuttuu.
Kuulostaa erittäin vahvasti tasoteorialta.
Vierailija kirjoitti:
Pankkitilin ja sijoitussalkun saldo ei ehkä riittävä?
Tämä on kyllä ihan todellinen ilmiö. Pari kertaa on treffeillä tunnelma muuttunut nanosekunnissa, kun tuloni/varallisuuteni on tullut puheeksi. Nainen on valahtanut innostuneen ihastuneesta aivan kalpeaksi ja lähestulkoon masentuneeksi, kun on käynyt ilmi ettei lähitulevaisuudessa matkustella tai käydä edes viikoittain ravintolassa syömässä. Olen kyllä pyrkinyt etsimään kumppania omasta tuloluokastani enkä ole antanut harhaanjohtavaa kuvaa vauraudestani. Elän ihan normaalia elämää nytkin, vaikka matkusteluun pystynkin panostamaan enemmän vasta muutaman vuoden päästä mm. lasten ja asuntovelan takia. Nyt säästän ja sijoitan tulevaisuutta varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan todellinen ilmiö. Pari kertaa on treffeillä tunnelma muuttunut nanosekunnissa, kun tuloni/varallisuuteni on tullut puheeksi. Nainen on valahtanut innostuneen ihastuneesta aivan kalpeaksi ja lähestulkoon masentuneeksi, kun on käynyt ilmi ettei lähitulevaisuudessa matkustella tai käydä edes viikoittain ravintolassa syömässä. Olen kyllä pyrkinyt etsimään kumppania omasta tuloluokastani enkä ole antanut harhaanjohtavaa kuvaa vauraudestani. Elän ihan normaalia elämää nytkin, vaikka matkusteluun pystynkin panostamaan enemmän vasta muutaman vuoden päästä mm. lasten ja asuntovelan takia. Nyt säästän ja sijoitan tulevaisuutta varten.
Jep. Mutta kun me emme elä tulevaisuudessa, vaan tässä hetkessä. Ja sen hetken viihtyvyyttä ihmiset uuden kumppanin kanssa etsivät - ensi vuonna voidaan jo kuolla. Minulle pelkät lapset olisi no go.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mutta kun me emme elä tulevaisuudessa, vaan tässä hetkessä. Ja sen hetken viihtyvyyttä ihmiset u
Etsin elämänkumppania. En treffiseuraa jonka kanssa on vain hattaraa. Arvostan sitä, että kanssani halutaan olla nyt ja muutaman vuoden päästä olemme jo hitsautuneet yhteen ja voimme matkustellakin huolettomasti.
No, olen kertonut treffattavilleni mitä etsin ja missä tilanteessa olen ja naiset eivät ole olleet sen varakkaampia ja lapsiakin on ollut. Uusperheeseenkään en ole ketään yrittämässä vaan suhde olisi alusta alkaen aikuisten suhde ja elämä lasten kanssa sitten erillään omissa kodeissa. Toki piilotella ei tarvitsisi. Sinun vastauksesi oli turha ja merkityksetön, kun et edes kohderyhmääni kuulu. Olisi myös ikävää, jos joku nyt minut torjuva haluaisi minut sitten muutaman vuoden päästä. En voisi luottaa.
Reaaliset miehet ovat ideaalimiehen puutteellisia heijastumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu. Jos haju ei miellytä, ei sitä voi kompensoida millään. Ei ulkonäöllä, ei rahalla.
Tämä on lähellä. Täytyy liittyä feromoneihin. Sen vaan tietää. Ei voi lähteä pois, kuulutaan yhteen. Vetovoima.
Oli todella ikävä lukea näitä kommentteja kun harvalla tuntuu olevan oikeasta rakkaudesta mitään käsitystä tai edes uskoa siihen.
Monet miehet haisevat luonnostaan pskalta.
Kemia=ollaan samalla aaltopituudella ja molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan.