Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12838)
Mua varmaan eniten pelottaa, että nolaan itseni taas. Vähintään kerran olen jo nolannut. Ehkä aika monestikin. Oishan se ikävää jos vaikuttaisin vain joltain stalkkerilta, joka kyttää sua ja saapuu samaan paikkaan muka vahingossa, vaikka tietää satavarmasti, että oot just silloin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kanssa ei kemiat toimi samoin, siinä tulee semmoine kiusallinen olo.
Sitäkä pelkäät? Meillä pitäisi kemioiden nimenomaan kohdata. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vuosisadan rakkaustarina, kävi miten tahansa.
Niinpä ja käänteitä ei kyllä oo puuttunut 💖
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vuosisadan rakkaustarina, kävi miten tahansa.
Niin. Aika erikoinen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mua varmaan eniten pelottaa, että nolaan itseni taas. Vähintään kerran olen jo nolannut. Ehkä aika monestikin. Oishan se ikävää jos vaikuttaisin vain joltain stalkkerilta, joka kyttää sua ja saapuu samaan paikkaan muka vahingossa, vaikka tietää satavarmasti, että oot just silloin siellä.
Mun kaivatun ei tarvitse olla tuollaisesta huolissaan.
Tykkään, että olet opettanut minut puhumaan näin hellästi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopii, jos tulet samaan paikkaan. Itse asiassa se on toivottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuu pian käymään.
Pyydä. Sitä odotan
28 kk vielä uuteen elämään.
Löysin itsestäni ihan uusia puolia kun ihastuin sinuun. Hyvää yötä 🧡
Hän ei peittele kiinnostustaan ;)
Olisitpa antanut tulla luoksesi. Nyt hoivaan haavojani yksin, kun en muuta voi. Sä oot kaukana, eikä mun ajatuksetkaan enää tavoita sua.
Nuku hyvin mun rakas. Suukkoja ja silityksiä kauniisiin uniin. Kaipaan yhteistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät missä hän on?
Miksi ei voi?