Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua varmaan eniten pelottaa, että nolaan itseni taas. Vähintään kerran olen jo nolannut. Ehkä aika monestikin. Oishan se ikävää jos vaikuttaisin vain joltain stalkkerilta, joka kyttää sua ja saapuu samaan paikkaan muka vahingossa, vaikka tietää satavarmasti, että oot just silloin siellä.
Mistä sä tiedät missä hän on?
Somesta
Emilialle hyvät yöt. Otan sut unimatkalleni hyväksi seuraksi. 😻
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle kuntarajain paremmalle puolelle mieheltä 30km takaa. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näytti niin hyvältä 🥵
Mikä?
Se mitä haluan 😏
Vierailija kirjoitti:
Emilialle hyvät yöt. Otan sut unimatkalleni hyväksi seuraksi. 😻
Ai sille lihavalle Emilialle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilialle hyvät yöt. Otan sut unimatkalleni hyväksi seuraksi. 😻
Ai sille lihavalle Emilialle?
Kauniille
Toivottavasti siulla oli ihana päivä tänään. Miulla hiljainen päivä, oisitpa täällä. Huomiseen.
Auringon valoa tähän päivään kaipaamalleni.
A love bizarre kohta livenä!
Mitäpä muuta tässä voisi enää kaivata?
Eipä sillä, olen muutoinkin sinun karkottaja.
Vierailija kirjoitti:
törmättäispä
Ehkä ensi viikolla.
En jaksa enää. Yksipuolinen rakkaus väsytti minut lopullisesti.
-####