Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12837)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksi pidät kiinni tästä, vaikka luontosi ei anna sinun tehdä muutoksia. Ehkä elät haaveista tai saat niistä lisäpuhtia.
Ei se aina ole valinta, mistä pitää kiinni. Ja ihmismieli muuttuu, muutoksiakin on joskus tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisitköhän minään päivänä mihinkään aikaan rantaan kävelylle. Tai voisin mä vaikka tulla sun lähitienoille, jos olisin varma ajasta ja päivästä. Joka päivä en jaksa niin kauas.
Ai kahdestaan? Selvitäänkö kahdestaan vai haluutko henkistä tukea mukaan? Tietenkin ja se olisi ihanaa. Käy miten vaan kun sovitaan.
Veikkaan että sinäkään et uskaltais. Sun pitäis muistaa, että minä olen ujompi kuin sinä. Eli kysyä, että uskaltaisitko itse. Jos vastaus on ei, niin tiedät etten minäkään silloin uskalla. Jos vastaus on, että uskaltaisit helposti, niin sitten on mahdollisuus että minäkin uskallan.
Toisen seura pitää tuntua omalle ja hyvälle niin ettei joudu pinnistelemään, tulee tunne voi olla aito oma itsensä.
Olipa kiva viikonloppu.Toivottavasti myös sinulla.
Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran, miehelle.
Hyvää yötä, rakas. Pitkä suudelma ja tiukka halaus. Nuku hyvin. Tule taas uniini.
Rakastan siua nainen, viimeaikaiset outoilut eivät miulta. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tunteet ovat niin suuria että se vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.
Tiedän tuon tunteen. Mutta silloin on vaan ajateltava sitä että eipä varmaan voi kauheesti mokata kun eihän mikään ennenkään oo tunteita tappanut. On vaan oltava oma itsensä. Joo, ei ole helppoa itsensä kanssa, mutta varmaan kumpikin ymmärtää sen.
Taas niin eri aikoja liikkeellä...
Vierailija kirjoitti:
Joskus tunteet ovat niin suuria että se vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.
Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.
Erillään tekee hyvää välillä
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että sinäkään et uskaltais. Sun pitäis muistaa, että minä olen ujompi kuin sinä. Eli kysyä, että uskaltaisitko itse. Jos vastaus on ei, niin tiedät etten minäkään silloin uskalla. Jos vastaus on, että uskaltaisit helposti, niin sitten on mahdollisuus että minäkin uskallan.
Oh no, totta.
Kaivattuni ei tarvitsisi pelätä mokaamista mun kanssa. Oon jo mokaillut edessäsi. 💕🥰
Vierailija kirjoitti:
Toisen seura pitää tuntua omalle ja hyvälle niin ettei joudu pinnistelemään, tulee tunne voi olla aito oma itsensä.
Aivan. Vaan joskus olosuhteet tulee siihen väliin, eikä niiden takia voikaan sanoa tai tehdä kuten haluaisi.
sun pitäis repäistä itses irti, näytit tallotulta
Vierailija kirjoitti:
Minä uskalsin silloin aikoinaan. Jos sitä vastaanottoa ei olisi, uskaltaisin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kulje onnelisten puolta mies.
Kulje nainen kanssain, käyvään yhessä uuteen päivään, uuteen paikkaan, uuteen elämään.
Olet hunaja teekupissani. Hyvää yötä.