Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
12781/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tunteet ovat niin suuria että se  vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.

Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.

Pitää kerätä rohkeutta. Jos tulee pakit niin sitten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
12782/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen seura pitää tuntua omalle ja hyvälle niin ettei joudu pinnistelemään, tulee tunne voi olla aito oma itsensä. 

Minun ei tarvitse pinnistella oikeastaan kenenkään kanssa, kun ajattelen, että kukin riittää sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12783/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tunteet ovat niin suuria että se  vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.

Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.

Onko käynyt niin? -sivusta

Vierailija
12784/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän kyllä nyt onnesi muualla on.

Ehkä kanssani oisitkin ollut sä vain onneton.

Mutta yössä kun valvot niin tunnet myös kaipauksen.Salaa muistelet hetkiä kuumien suudelmien.

Sinua palvon, lemmin ja rakastan - edelleenkin.

Vierailija
12785/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi yhteinen kaveri fb. Me ei olla kavereita (vielä)😁💙

Vierailija
12786/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tunteet ovat niin suuria että se  vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.

Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.

Pitää kerätä rohkeutta. Jos tulee pakit niin sitten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

En minä torju vaan avaan käteni halaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12787/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän kyllä nyt onnesi muualla on.

Ehkä kanssani oisitkin ollut sä vain onneton.

Mutta yössä kun valvot niin tunnet myös kaipauksen.Salaa muistelet hetkiä kuumien suudelmien.

Sinua palvon, lemmin ja rakastan - edelleenkin.

😘S

Vierailija
12788/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tunteet ovat niin suuria että se  vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.

Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.

Onko käynyt niin? -sivusta

Tavallaan. Kyse ei ole pelkästä pelosta vaan kunnioituksesta häntä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12789/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla nainen on syntymäpäivä pian, tässä kuussa. Rakastan.

Vierailija
12790/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ei kemiat toimi samoin, siinä tulee semmoine  kiusallinen olo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12791/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa nainen viestiä kanssais.

Vierailija
12792/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näytti niin hyvältä 🥵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12793/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vuosisadan rakkaustarina, kävi miten tahansa.

Vierailija
12794/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla nainen on syntymäpäivä pian, tässä kuussa. Rakastan.

Mulla ei oo tässä kuussa.  

-se joka laittoi tuon äskeisen kysymyksen miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12795/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tunteet ovat niin suuria että se  vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.

Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.

Pitää kerätä rohkeutta. Jos tulee pakit niin sitten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Oon varautunut pahimpaan jo etukäteen, jos pakit tulee, voin ainaki sanoa että olin henkisesti valmistautunut ;)-sivusta

Vierailija
12796/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hunaja teekupissani. Hyvää yötä.

Sinä taas suloisin salaisuuteni. Kauniita unia.

Vierailija
12797/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vuosisadan rakkaustarina, kävi miten tahansa.

Oihhhh💙 Voikun olisiki  :)

Vierailija
12798/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kanssa ei kemiat toimi samoin, siinä tulee semmoine  kiusallinen olo. 

Totta

Vierailija
12799/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näytti niin hyvältä 🥵

Mikä? 

Vierailija
12800/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa nainen viestiä kanssais.

 

Miksi ei voi?

Ketju on lukittu.