Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Toisen seura pitää tuntua omalle ja hyvälle niin ettei joudu pinnistelemään, tulee tunne voi olla aito oma itsensä.
Minun ei tarvitse pinnistella oikeastaan kenenkään kanssa, kun ajattelen, että kukin riittää sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tunteet ovat niin suuria että se vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.
Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.
Onko käynyt niin? -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän kyllä nyt onnesi muualla on.
Ehkä kanssani oisitkin ollut sä vain onneton.
Mutta yössä kun valvot niin tunnet myös kaipauksen.Salaa muistelet hetkiä kuumien suudelmien.
Sinua palvon, lemmin ja rakastan - edelleenkin.
Meillä on yksi yhteinen kaveri fb. Me ei olla kavereita (vielä)😁💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tunteet ovat niin suuria että se vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.
Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.
Pitää kerätä rohkeutta. Jos tulee pakit niin sitten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
En minä torju vaan avaan käteni halaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän kyllä nyt onnesi muualla on.
Ehkä kanssani oisitkin ollut sä vain onneton.
Mutta yössä kun valvot niin tunnet myös kaipauksen.Salaa muistelet hetkiä kuumien suudelmien.
Sinua palvon, lemmin ja rakastan - edelleenkin.
😘S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tunteet ovat niin suuria että se vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.
Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.
Onko käynyt niin? -sivusta
Tavallaan. Kyse ei ole pelkästä pelosta vaan kunnioituksesta häntä kohtaan.
Sulla nainen on syntymäpäivä pian, tässä kuussa. Rakastan.
Kaikkien kanssa ei kemiat toimi samoin, siinä tulee semmoine kiusallinen olo.
Voisinpa nainen viestiä kanssais.
Taitaa olla vuosisadan rakkaustarina, kävi miten tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla nainen on syntymäpäivä pian, tässä kuussa. Rakastan.
Mulla ei oo tässä kuussa.
-se joka laittoi tuon äskeisen kysymyksen miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tunteet ovat niin suuria että se vie rohkeuden. Ei haluaisi mokata.
Jos pelko on suurempi kuin rakkaus, se vie voiton.
Pitää kerätä rohkeutta. Jos tulee pakit niin sitten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Oon varautunut pahimpaan jo etukäteen, jos pakit tulee, voin ainaki sanoa että olin henkisesti valmistautunut ;)-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olet hunaja teekupissani. Hyvää yötä.
Sinä taas suloisin salaisuuteni. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vuosisadan rakkaustarina, kävi miten tahansa.
Oihhhh💙 Voikun olisiki :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kanssa ei kemiat toimi samoin, siinä tulee semmoine kiusallinen olo.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Se näytti niin hyvältä 🥵
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa nainen viestiä kanssais.
Miksi ei voi?
Pitää kerätä rohkeutta. Jos tulee pakit niin sitten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.