Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi musliminainen ei saa seurustella kristityn kanssa mutta mies saa?

Vierailija
09.08.2023 |

Kuinka sairas uskonto voi olla kun on näin sorsivia sääntöjä.
Samoin kukaan mies ei verhoa itseään piiloon, mutta naisten pitää

Kommentit (205)

Vierailija
1/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on rasistinen ja seksistinen uskonto.

Vierailija
2/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä uskonto siirtyy miehen kautta, joten musliminainen ei siirrä uskontoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä seurustellut. Ei tullut kukaan estämään, mutta monella tosiaan saattaa tulla.

Vierailija
4/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muslimeille koko juttu on se maaiden valloitus ja leviäminen. On tärkeää viedä menomaasta niitä kohtuja ettei ne lisäänny ainakaan ja parhaassa tapauksessa synnytyskoneiksi.

5/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

erös musliminainen kertoi minulle, että nainen menettää uskonsa, jos on yhdessä muun uskontokunnan miehen kanssa. Mutta mies ei menetä uskoaan, jos on esim. juutalaisen tytön kanssa.

Vierailija
6/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka islamiin voi kääntyä niin muslimiksi synnytään isän suvun kautta.

Juutalaisuudessa on asia toisinpäin yhden näkökulman kautta, jossa äidin pitää olla juutalainen mutta isä voi olla goy (ei-juutalainen)

Vierailija
7/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska musliminainen ei saa tehdä mitään itsenäisesti. Kaikkeen tarvitaan aina miehen (isän, veljen, sedän jne.) lupa. Musliminaiselle ei mikään ole vapaaehtoista.

Vierailija
8/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tasa-arvofemakot eivät näe asiassa kuitenkaan ongelmaa ja käyvät itsekin huivit päässä kumartelemassa miehiä arabilomamatkoillaan.

Vierailija
9/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni "lottovoitto" oli jo sen ikäinen että oli kiire päästä naimisiin ja se päättyi uskomattomien riitojen jälkeen eroon.Onneksi!

Vierailija
10/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kristitty mies ja olen seurustellut musliminaisen kanssa, eli ap:n väite ei pidä paikkaansa.

Vierailija
11/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kristitty mies ja olen seurustellut musliminaisen kanssa, eli ap:n väite ei pidä paikkaansa.

Kyllä tuo väite pitää paikkansa. Ehkä se sinun naisystäväsi ei ollut kovin uskovainen.

Vierailija
12/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valtakysymys. Islamin tulee olla kristinuskon yläpuolella ja pomona. Miehen tulee olla naisen yläpuolella ja pomoja. Jos nainen olisi muslimi ja mies kristitty, kuvio särkyisi. Kristinusko pääsisikin miehen mukana määräävään asemaan, ja sehän ei käy.

Toisin päin käy, koska kristitty nainen on siinä paikallaan: nyrkin ja hellan välissä sekä uskontonsa että sukupuolensa perusteella.

Maallistuneet yksilöt voivat toki toimia toisin, ellei heillä ole uskovaisia sukulaisia kunniamurhaamassa.

Vierailija
13/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musliminaiset saavat seurustella kristittyjen kanssa ja mennä naimisiinkin. Puolisoa ei kannata etsiä kiihkouskovaisten keskuudesta olipa kyseessä mikä uskonto tahansa.

Vierailija
14/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas uskottomat keskustelee uskonasioista, joista eivät tajua mitään. Aivan sama se on uskovalla kristitylläkin, ei hänkään, jos uskossa on, voi mennä ei uskossa olevan kanssa naimisiin.

Vierailija
15/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo väite pitää paikkansa. Ehkä se sinun naisystäväsi ei ollut kovin uskovainen.

Jaa, että kristityn miehen naisystävä ei ollutkaan riittävän muslimi, koska oikea musliminainen ei seurustelusi kristityn kanssa, eikä oikea skotti laita sokeria puuroonsa.

Vierailija
16/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kiihkeä keksielämä?

Vierailija
17/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas uskottomat keskustelee uskonasioista, joista eivät tajua mitään. Aivan sama se on uskovalla kristitylläkin, ei hänkään, jos uskossa on, voi mennä ei uskossa olevan kanssa naimisiin.

Levität itse väärää tietoa. Uskova kristitty saa mennä mennä naimisiin ei-uskovan kanssa ja heidän avioliittonsa voidaan myös siunata kirkossa. Ainoastaan kirkollinen vihkiminen edellyttää, että myös puoliso kuuluu johonkin kristilliseen seurakuntaan (eikä silloinkaan kysytä sydämen uskoa vaan jäsenpaperit riittää).

Vierailija
18/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että kristityn miehen naisystävä ei ollutkaan riittävän muslimi, koska oikea musliminainen ei seurustelusi kristityn kanssa, eikä oikea skotti laita sokeria puuroonsa.

Oikea musliminainen ei seurustelisi kristityn kanssa. Hänen sukunsa estäisi mokoman jo ennakolta. Kunnon musliminainen ei edes vilkaise mieheen, joka ei ole hänen aviomiehensä. Mikään seurustelu ei tulisi kuuloonkaan.

Kaikki maallistuneet nimiuskovaiset ovat sitten ihan eri juttu.

Vierailija
19/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään ole. Muslimi silti. On niitä muslimimiehiä roikkumassa yökerhoissa juomassa alkoholia vaikka kuinka paljon. Fundamentalisti muslimit sitten erikseen, jotka noudattaa kaikkia sääntöjä. Suku niitä naisia rajoittaa jos rajoittaa.

Vierailija
20/205 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska Islamin mukaan vaimo tottelee aviomiestään ja on tämän omaisuutta. Jonka vuoksi nainen ei voi ottaa miestä toisesta uskonnosta, koska samalla nainen hylkäisi oman uskontonsa alkaessaan noudattaa vääräuskoisen miehensä sääntöjä ja uskomuksia.

Islamissa uskonto periytyy isältä lapsille, ja tämän vuoksi muslimimies sen sijaan saa naida eri uskonnosta olevan naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan