Missä Suomen kunnassa paras terveydenhuolto?
En ole ollut lainkaan tyytyväinen Vantaan ja Keravan palveluihin. Onko täällä ketään joka on tyytyväinen oman kunnan terveydenhuoltoon?
Kommentit (12)
Tän määkin haluaisin tietää, vaikuttais tulevaisuuden paikkakunta
valintaan.
Lahden akuutissa saat ihan huolella odottaa 6-8h ja sit joku puoskari lääkäri ei jaksakkaan mitään tutkia.
Vierailija kirjoitti:
En ole. 4 tuntia saa odottaa et terkka soittaa takas. Siinä ajassa ehtii miettimään, et ehkä mä en tarviikkaa apua.
Mkkä paikkakunta?
Kymenlaaksossa sain aikoinaan hyvää hoitoa. Tietääkö kukaan mikä on nykyään tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Kymenlaaksossa sain aikoinaan hyvää hoitoa. Tietääkö kukaan mikä on nykyään tilanne?
Vaihteleva.
Naantali. Kysykää keneltä tahansa paikalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Tän määkin haluaisin tietää, vaikuttais tulevaisuuden paikkakunta
valintaan.
Lahden akuutissa saat ihan huolella odottaa 6-8h ja sit joku puoskari lääkäri ei jaksakkaan mitään tutkia.
Ei kannata paikkakuntaa valita tuon perustella, tilanteet muuttuu nopeasti. Monissa paikoissa missä ennen oli hyvä tilanne, on menty paljon huonompaan.
Olen tyytyväinen firman työterveyshuoltoon.
Vierailija kirjoitti:
Naantali. Kysykää keneltä tahansa paikalliselta.
Jep. Naantali on päässyt uutisiinkin hyvästä terveyskeskustoiminnasta. Ja kun siellä asuimme, niin hoito oli aina hyvää ja ripeää. Hyvä jos näin on edelleen. Nyt asutaan jo naapurikunnassa.
Jos on erikoislääkärin määräämät lääkkeet ei kannata muttaa paikkakntaa.Varsinkin pienssä kaupungeissa lääkärin (harjoittelijan) itsearvo on niin huipussaan että hän mitäöi vuosia käytetyn lääkkeen ja aiheuttaa jopa kuoleman tai ainakin atkuvan säryn kivun jahuonovointisuuden
Mikä hyvänsä ruotsinkielinen paikkakunta Pohjanmaalla, siitä pidetään aina huolta ettei ruotsinkielisten palveluja lasketa samalle tasolle kuin suomenkielisten.
Yksityiselle pääsee hyvin usein jonottamatta.
En ole. 4 tuntia saa odottaa et terkka soittaa takas. Siinä ajassa ehtii miettimään, et ehkä mä en tarviikkaa apua.