Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että kun ihmiselle tulee ikää niin se lopettaa liikuntaharrastukset ja sen ainoa liikunta on kävely?

Vierailija
30.12.2024 |

Oletteko koskaan nähneet yli 50 vuotiaita vanhuksia esim. luistelemassa, laskettelemassa tai pelaamassa jalkapalloa? 

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi pitää pitää lihaksista hyvää huolta, että ne suojaa sitä niveltä. Piste. Ja hyvät lihakset sitten auttavat kipuihinkin. Toinen piste.

Meinaatko ettei mun aktiivinen 40v harrastaminen, jopa kilpatasolla, ole pitänyt huolta mun lihaksista? Usko nyt vaan että ne rustot kuluu joka tapauksessa, riippuu paljon myös mitä harrastat.

Minulla on myös aktiivinen liikuntatausta. Olen nyt 50 ja valitettavasti polvet on leikattu moneen kertaan ja lonkissakin alkaa olla kipuja. Ei ole auttanut aktiivinen liikuntakaan, vaan valitettavasti äitini suvun puolelta tulevat nivelvaivat ovat periytyneet. Äidiltäni ja hänen sisaruksiltaan on vaihdettu niveliä linkistä ja polvista. Luulin omilla elämäntavoillani voivani vaikuttaa asiaan, koska äitini ja sisaruksensa eivät juuri liikuntaa harrastaneet. Ei perintötekijöille näytä voivan mitään, mutta onneksi pystyn vielä liikkumaan lähes normaalisti. 

Vierailija
182/184 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä et tunnista ihmisten ikää jos liikkuvat reippaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät , onko ratsastaja tai hiihtäjä yli viiskymppinen? Käytkö kysymässä?

Meissä genx:issä on keskimäärin varmaan parempikuntoisempaa jengiä kuin nykynuorisossa.

Vierailija
184/184 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt pysyvät aina pystyssä, mutta pikkutytöt ja aikuiset naiset, jopa kaatuvat ja loukkaavat itseään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi