No millä ne kolesteroliarvot parantuvat?
Kommentit (105)
Juo koskenkorvaa, jo vain parantuu ja auttaa moneen muuhunkin vaivaan.
Mä syön vähärasvaisesti ja paljon kasviksia. Kokonaiskolesteroli 7.2 ja triglyt yli 2.
Vierailija kirjoitti:
Benecol, hyvät rasvat( tyydyttömät), oliiviöljy, rypsiöljy, sydänmerkkituotteet. Juusto vähärasvaisena. Esim. Polar 10 tai jopa 5.
Juu, mutta benecol hyödyntää hyvää suomalaiskeksintöä. Kannattaa ostaa Alentajaa, se on kotimainen ja halvempi.
Normaaliksi kolesterolitasoksi tutkijat määrittelevät sen johon ei voi päästä kuin vahvalla lääkityksellä.
Oikea tapa on estää kolesterolin hapettuminen antioksidanteilla,normaalipainolla ja päihteettömyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Ei kolesteroliarvot liity painoon mitekään. Etkö tiedä mitään? Se pätkäoaaston kehittänyt lääkäri Michael Mosley mittasi iteltään huippukorkeat kolesteroliarvot alipainoisena. Yritti parantaa terveyttään ja kuoli tapaturmaisesti vaelluslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Pillereillä tietenki, niin ei tartte ite tehä mitään ja voi jatkaa lihomista.
Ei liity painoon kolesteroliarvot. Pitäisköhän näiden läskiin hurahtaneiden hankkia joku terapia? Läskiterapia? Kun lihavuus täyttää koko pään ja kaikki ajatukset ja asettuu esteeksi todellisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Syököön itsekukin lääkkeitä niin halutessaan.
Itse pyrin liikunnan ja ravinnon turvin pitämään arvot viitteissä.
Kolesterolilääkkeitä määrätään ihan liian heppoisin perustein. Varsinkin kun tietää niiden haittavaikutukset, en itse niitä suostuisi syömään.
Mitä haittoja niistä on?
Vierailija kirjoitti:
Mä syön vähärasvaisesti ja paljon kasviksia. Kokonaiskolesteroli 7.2 ja triglyt yli 2.
Olisko syytä muuttaa jotain syömisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benecol, hyvät rasvat( tyydyttömät), oliiviöljy, rypsiöljy, sydänmerkkituotteet. Juusto vähärasvaisena. Esim. Polar 10 tai jopa 5.
Juu, mutta benecol hyödyntää hyvää suomalaiskeksintöä. Kannattaa ostaa Alentajaa, se on kotimainen ja halvempi.
Tai jättää noi sotkut syömättä ja käyttää oikeaa rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Polar 10 tai jopa 5den syöminen on jo tuskan puolella. Kyllä eurooppalainen 35 - 55 % on juustoa. Noi Polarit on kengän pohja-aineita.
Totut kyllä Polar 15 %:iin muutamassa viikossa. Liiallinen ehdottomuus syömisten suhteen on varmin tapa tuhota painon pudotus ja terveellisemmät ruokailutottumukset. Riittää, kun normaalina arkena välttää epäterveellisiä ja/tai lihottavia ruoka-aineita ja sallii itselleen vaikka kerran viikossa ja juhlahetkinä herkuttelun vähemmän terveellisilläkin ruoka-aineilla kutwn biillä rasvaisilla juustoilla.
Miksi pitäisi tottua huonon juuston syömiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt eläinperäistä rasvaa niin kaikki on hyvin. Nämä vegetuotteet sairastuttaa pahiten.
Kyllä ne vihannekset, pavut, linssit ja marjat ovat pahoja.
Eivät nuo ole mitään vegetuotteita, vaan vegaaniset majoneesit, "lihankorvikkeet" ja vuustot. Kovetettua kasviöljyä ja lisäainemössöä ja muuta sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Polar 10 tai jopa 5den syöminen on jo tuskan puolella. Kyllä eurooppalainen 35 - 55 % on juustoa. Noi Polarit on kengän pohja-aineita.
Ihan tiedoksi että näistä Polareista löytyy sydänmerkki. Itse olen jo 60-vuotias niin ymmärrän miksi syötävä jotain mikä ei ole niin hyvää.
Sydänmerkityillä tuotteilla ei ainakaan voi pahasti metsään mennä. Juu, minäkin vaihdoin Polarin 10-5%, alkuun ei tosiaan maistunut, mutta makuaisti tottuu kyllä. Nyt normirasvainen Polar maistuu äklörasvaiselta.
Sydänmerkki ei ole mikään merkki terveellisyydestä. Se merkki ostetaan suolan määrän ja rasvan laaduttomuuden perusteella.
Paljon pitkäkestoista liikutaan, vaikka kävely esimerkkinä. Vähemmän kovia rasvoja. Näillä ainakin omat arvot tippuivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totut kyllä Polar 15 %:iin muutamassa viikossa. Liiallinen ehdottomuus syömisten suhteen on varmin tapa tuhota painon pudotus ja terveellisemmät ruokailutottumukset. Riittää, kun normaalina arkena välttää epäterveellisiä ja/tai lihottavia ruoka-aineita ja sallii itselleen vaikka kerran viikossa ja juhlahetkinä herkuttelun vähemmän terveellisilläkin ruoka-aineilla kutwn biillä rasvaisilla juustoilla.
Musta Polar15 on ihan parhaita juustoja ja olen juustoharrastaja. Siinä on paljon makua. Tuppaa vaan olemaan kallista.
Syö terveellisesti, etenkin kalaa paljon.
Paranevat syömällä lihaa ja eläinrasvaa. Mitä korkeampi kolestroli niin sitä pidempään ihminen elää - ei sitä keho huvikseen tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Polar15 on ihan parhaita juustoja ja olen juustoharrastaja. Siinä on paljon makua. Tuppaa vaan olemaan kallista.
"Juustoharrastaja" :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Paranevat syömällä lihaa ja eläinrasvaa. Mitä korkeampi kolestroli niin sitä pidempään ihminen elää - ei sitä keho huvikseen tuota.
Ihan Täyttä Paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan Täyttä Paskaa.
Nykytiede sanoo että Puskan tutkimukset oli täyttä paskaa. Pitkään elävillä ihmisillä on korkea kolestroli, turha syyttää kolestrolia jos on verisuonensa tuhonnut HH-mässytyksellä, siemenöljyillä ja elimistön tulehdustilalla.
Kaurapuuroa lautasellinen päivittäin.