HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten
https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html
Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kummasti samalla teikäläiset halveksii kokemattomia ja ujoja miehiä. Miesvihako on ok?
Onko ujot ja kokemattomat niitä, jotka ahdistelevat ilman lupaa?
Tuskin nämä ujot ja kokemattomat edes käyvät baareissa. Osoitit juuri teidänlaistesi asenteiden. Näette miehinä vain supliikit pelimiehet joihin vertaatte kaikkia miehiä.
Minä olen mies enkä minäkään näe tuommoista estrogeenissä vellovaa ulinapoikaa miehenä, kyse on sun käytöksestä, ei muiden asenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että johtuen netissä näkyvästä naisvihasta olen tehnyt täyskäännöksen esimerkiksi deittailun suhteen, poistin tinderit ja olen mieluummin yksin. Olen 33v ja hui kamala kahden kouluikäisen äiti! En ole yh, olen akateeminen joka elättää itsensä, lapset on yhdelle miehelle ja olen hoikka ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. Tinderissä kyllä riittää sutinaa.
Mutta jatkuvasti saa lukea tätä naisvihaa joka paikassa, kuinka kolmekymppinen äiti on pilaantunutta tavaraa (minulla seksikumppanien määrä 4, kaikki parisuhteissa), pitäisi hyväksyä kuka tahansa seksinnälkäinen viiskymppinen jne jne. Rupesin miettimään että jos miehet tosiaan ajattelevat noin pohjimmiltaan niin olkaapa keskenänne. Facebookissa on ryhmiä johon kaivellaan ihan asiallistenkin sinkkuäitien deittiprofiileja ja naureskellaan niille kuinka eivät enää kelpaa kellekään, ja vo
Miettikääpä nuoria tyttöjä ja naisia, jotka käyvät Ylilaudalla lukemassa vastakkaisen sukupuolen kirjoituksia. Onko ihme että tekee mieli häivyttää kaikki miespuoliset omasta elämästä? (Tämä palstahan on suorastaan pyhäkoulu, jos Ylikseen vertaa)
Jaahas päivän vassariannos hesarissa. Täytyy jatkossakin lukea stadia koskevat uutiset Helsingin Uutisista, siellä on sentään uutisia eikä pelkkiä mielipidekirjoituksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta jutusta kävi ilmi että nämä nuoret ei edes koe tarvitsevansa miehiä mihinkään, monella oli romanttinen suhde toiseen naiseen. Joku kertoi että ainoa läheinen mies oli oma isä. Muuten ei miesten kanssa edes vietetä aikaa.
Mihinkä miestä tarvitsisi? Ei yhtään mihinkään. Pelottelemaan? Lyömään? Käskemään keittiöön? Hankaamaan onkaloani, jota en halua hangattavan? En tosiaankaan tarvitse.
Harvoin muuten edes nostetaan esille kuinka paljon vahingollisempaa heteroseksi on naisen keholle, ihan jo ehkäisystä alkaen.
Tyhmänä pitkäaikaistyöttömänä ihmettelen, miten voi olla, että joka asiassa ihmiset jaotellaan kahteen leiriin
A. Vasemmistoon
B. Oikeistoon
Uskallan väittää, että ihminen ajatuksineen on hieman monimutkaisempi olento ja on henkisesti laiskaa jaotella asioita aina tämän kautta. Voin toki olla väärässäkin
Intersektionaalinen ideologia ei tunnista yhteistyön, neuvottelun ja roolijaon ylivoimaista etua kaikessa ihmistoiminnassa. On vain jatkuvaa mikrokyttäämistä, valtataistelua ja sortoa kuvitteellisten ryhmien, esim. miesten ja naisten välillä. Ongelmia nähdään sielläkin, missä niitä ei ole. Mutta se on ideologian pohjimmainen tarkoituskin, vastakkainasettelu. Ilman vastakkainasettelua, kateutta, katkeruutta ja pahantahtoisuutta ei synny vallankumousta. Siksi puolitotuudet kelpaavat ideologialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti liberaalius ja tasa-arvo unohtui heti feministeiltä siinä vaiheessa kun puhutaan miesten pakkoarmeijasta/sivarista ja sen tuomista taloudellisista menetyksistä eivät halua myöskään myöntää sitä että naisetkin pahoinpitelee miehiä parisuhteessa. Sellaista valikoivaa tasa-arvoa.
Kaikki tuntemani feministit kannattavat asevelvollisuutta kaikille sukupuolille. Mitä sinä teet edistääksesi asiaa, muuten kuin haukkumalla naisia anonyymipalstalla?
Eduskunnassa oli viime kaudella feministienemmistö ja feministihallitus mutta eivät tehneet asian eteen mitään.
Hallitus ei voi asiaa päättää, eduskunnan enemmistön pitää se tehdä. Ei ole vielä ollut tilannetta että enemmistö olisi kannattanut tas
Naisethan ovat aktiivisempia äänestäjiä. Silti vaikka väittävät olevansa "tasa-arvon" puolella niin äänestävät taantumuksellisia politiikkoja mm. Persu, Demari ja Kokoomusnaiset.
Nuo tytöt ovat vielä niin nuoria. Björn Wahlrooskin oli nuorena vasemmistolainen. Kunnes alkoi ymmärtää asioita.
n56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yllätä pätkän vertaa. Tämä on se syy, mikasi opetan omalle pojalleni, että kunhan saa yliopistosta järkevältä alalta paperit ulos, niin suomeen ei kannata jäädä.
Esimerkiksi itä-aasiasta löytyy useita maita, joilla on tulevaisuutta:
Talous kasvaa, väestö kasvaa, verotus on todella matalaa, ihmisten arvot ovat huomattavasti konservatiivisemmat ja kulttuuri on perhekeskeinen. Eteenpäinpyrkivälle, koulutetulle nuorelle nuo ovat huomattavasti parempia diilejä, kuin pystyynkuoleva suomi.
Pojallasi on kiire. Aasian maissa feminismi on valtavassa nousussa, koska konservatiiviset arvot tunnetusti eivät ole naiselle kovin toivottavat ja naiset haluavat tasa-arvoa myös Aasiassa. Nykyisin siihen on myös realistisia mahdollisuuksia ja ympäri Aasiaa leviää kulovalkean tavoin se etteivät naiset halua perhettä ollenkaan, ovat mieluummin yksin kuin konservatiiviseen
Niissä aasian maissa, jotka ovat käytännössä klooneja länsimaista näin onkin. Esimerkiksi Japanissa ja Etelä-koreassa. Mutta nehän ovatkin ihan samalla tavalla pystyyn kuolevia maita, kuten suomi ja tukku muita länsieuroopan maita. Ainoana erona lähinnä se, että ovat edelleen hyvin turvallisia, toisin kun länsieuroopan verrokkinsa, joissa on vääranlainen monikulttuuri jo peruuttamattomasti tehnyt tehtävänsä.
Noilla mailla, joilla on tulevaisuutta tarkoitan ihan muita valtioita kaukoidässä.
Kuten edellä tulikin ilmi, niin jossain hassuta syystä ne ovat juuri näitä woken kyllästämiä länsimaita joissa ihmiset ovat masentuneempia, yksinäisempiä, ylipainoisempia ja sairaimpia, kuin koskaan.
Yksi syy on siinä, että individualismi on tehnyt selvää perhearvoista. Näin myrkyllisessä ympäristössä en kyllä ikinä toivoisi lapseni joutuvan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä jatkuvalla miesvihalla ajatellaan saavutettavan? Ihmettelen vain.
Muutosta. Pysyvää muutosta. Minäkin uskon, että patriarkaalisten heterosuhteiden aika on maailmassa ohi.
Tiesithän että tuo muutos on pysyvä vain yhden sukupolven verran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta jutusta kävi ilmi että nämä nuoret ei edes koe tarvitsevansa miehiä mihinkään, monella oli romanttinen suhde toiseen naiseen. Joku kertoi että ainoa läheinen mies oli oma isä. Muuten ei miesten kanssa edes vietetä aikaa.
Onnea sille tielle! Mutta mutta..
Eikös se mennyt niin, et n 70 % naispareista eroaa? Ainakin huomattavasti suurempi prosentuaalinen määrä kuin heteroista ja varsinkin homoista. Useissa kansainvälisissä tutkimuksissa päädytty samaan.
Miten ihmeessä tuo selittyy sitten? Jos ja kun kaikki on miesten syytä aina, miten ihmeessä naiset eivät tule ainakaan yhtään paremmin keskenään toimeen??
Kannattaa miettiä sitä
Homomiehet ei alun alkaen edes kovin helposti muodosta vakiintunutta suhdetta, varsinkaan avoliittoa tai avioliittoa. Naisparit taas muuttavat jo usein alkuvaiheessa yhteen.
Nuo tytöt ovat vielä niin nuoria. Björn Wahlrooskin oli nuorena vasemmistolainen. Kunnes alkoi ymmärtää asioita.
n56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou jee, Hesari wokettaa jälleen...
YLE myös. Siellä on juttu kommaritytöstä, joka haluaa muuttaa Suomen kommunistiseksi. Hyi olkoon! Muuttakoon Venäjälle tai Pohjois-Koreaan.
No ei se miesten ihailema natsivaltio ole sen parempi. Miesten ainoa mielenkiinto kun tuntuu olevan päästä rajattomasti raiskaamaan naisia ja tyttäriään sekä uunittamaan kaikki jotka ei ole alle 35 vuotiaita valkoisia miehiä.
Ja naisten ainoa mielenkiinto on laittaa miehet gulagiin ja uunittaa ne siellä, värillä
Palstan valinnalla on merkitystä sen suhteen millaista materiaalia näkee. Ei kaikista asioista tarvitse olla samaa mieltä, mutta sen voi luokitella aggressiiviseksi toiminnaksi, jos varta vasten tulee provoamaan ja trollaamaan palstalle. Miehillä näyttää aggressio nimenomaan olevan rakennettu kasvatukseen ja geeneihin. Vaikka elämme 2000-lukua, edelleen miehille hyökkäys tuntuu olevan paras puolustus. Jätä rauhaan ja omiin oloihinsa ei ole jostain irrationaalisesta syystä vaihtoehto.
Täällä ei juurikaan näy normaalien miesten kommentointia, vaan erilaisten trollien. Osa on katkeroituneita inceleitä, osa itänaapurin masinoimia spämmääjiä, joiden nimenomainen tarkoitus on levittää eripuraa. Kannattaa muistaa tämä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Viisaita nuoria! Miten helpottavaa lukea, että nuoriso ei ole pilalla naisten osalta. V*ttuun nämä trad-wife ja pick me -eukot.
Wokehan ei tunnista muita vaihto-ehtoja? Esim. Ihan normaali luottamukseen perustuvat rakkaus?
Kertokaakas joku todella tarkkaa miten tuo feministien "tasa-arvoinen asevelvollisuus" toimisi käytännössä? Valikoidaan suorittamaan VELVOLLISUUTTA vain tietty osa tietyn ikäisistä? Käytännössähän se tarkoittaisi suurella todennäköisyydellä edelleen miehiä.
Miten valikoidaan joku velvolliseksi johonkin, uhraamaan itsestään pakolla, kun muut saavat vapauden??
Ja miksi ihmeessä tämä tällainen velvoittavuus koskisi vain asevelvollisuutta?
Miksei muissa yhteisissä asioissa valikoida ihmisiä suorittamaan erinäisiä velvollisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä miestä tarvitsisi? Ei yhtään mihinkään. Pelottelemaan? Lyömään? Käskemään keittiöön? Hankaamaan onkaloani, jota en halua hangattavan? En tosiaankaan tarvitse.
Kummasti maanpuolustukseen haluat kuitenkin miehet edelleen pakottaa vankilan uhalla? Tai korkeiden verojen maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että johtuen netissä näkyvästä naisvihasta olen tehnyt täyskäännöksen esimerkiksi deittailun suhteen, poistin tinderit ja olen mieluummin yksin. Olen 33v ja hui kamala kahden kouluikäisen äiti! En ole yh, olen akateeminen joka elättää itsensä, lapset on yhdelle miehelle ja olen hoikka ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. Tinderissä kyllä riittää sutinaa.
Mutta jatkuvasti saa lukea tätä naisvihaa joka paikassa, kuinka kolmekymppinen äiti on pilaantunutta tavaraa (minulla seksikumppanien määrä 4, kaikki parisuhteissa), pitäisi hyväksyä kuka tahansa seksinnälkäinen viiskymppinen jne jne. Rupesin miettimään että jos miehet tosiaan ajattelevat noin pohjimmiltaan niin olkaapa keskenänne. Facebookissa on ryhmiä johon kaivellaan ihan asiallistenkin sinkkuäitien deittiprofiileja ja naureskellaan n
Onko käynyt mielessä että osa provokirjoittajista on näitä miesvihanaisia jotka kirjoittavat törkeyksiä muka miehinä?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuonut pukki Tinder-seksiä nuorille toimittajanaisille tänäkään vuonna, kun jäi noin paha mieli Joulusta. Olisiko kannattanut olla kiltisti? Nyt kun näyttää siltä, ettei asiaan ole tulossa muutosta uutena vuotenakaan. No, huonompaa uutta vuotta heille sitten. Omatpahan on valintansa.
Risutkin voi tietysti työntää feministisesti OF:ssä perseeseensä itukupotkuraivarina patriarkaatti-pukkia kohtaan. Olisi hyvää materiaalia uudelle YLE-Naismielisairaala TV-sarjalle.
Eli sun ratkaisu esim. raiskauksiin ja lähisuhdeväkivaltaan on selän kääntäminen ja pois katsominen?