HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten
https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html
Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jutussa edes Suomen isoimmasta tasa-arvo ongelmasta eli miesten pakollisests asevelvollisuudesta mitään? Aika tekopyhää olla tasa-arvon kannattaja jos unohtaa tämän asian
No feministinen puolue on ainoa joka ajaa asevelvollisuutta kaikille. Eli tasa-arvoinen asevelvollisuus lienee sisäänrakennettuna näiden feministinaisten arvoihin.
Ironistahan on se, että miehille tällainen tasa-arvo ei jostain syystä kelpaa. Onko syynä se että sitten ei olisi enää mitään mistä uhriutua?
"Tällainen tasa-arvo"
Joo no en ole mies, mutta ei kelpaa mullekaan tuollainen "tasa-arvo", mitä feministipuolue esittää.
Haluan aitoa tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi näin. Naisena olen paremmassa turvassa, kun välttelen miehiä
N26
Naisena olen turvassa hyvien miesten seurassa. Olen tavannut elämässäni mahtavia miehiä. Välttelen tosin äh lä mi miehiä kuin ruttoa, sillä ma muista on vain harmia.
Se on mukava kuulla. Minun nuoruudessani Suomessa ei edes ollut ulkomailta tulleita miehiä, vaan ainoastaan suomalaisia miehiä. Kaikki minua luvatta käpälöineet ovat ihan suomalaisia. Samoin ne, jotka ovat uhanneet väkivallalla.
- Eri
Älä viitsi jauhaa paskaa. 🤣
Tiedäthän, että synnytit juuri yhden uuden feministin. Sitä mitätöinti tekee.
Vierailija kirjoitti:
Haastatellut myöntävät elävänsä omassa kuplassaan ja järkyttyvänsä, jos kuulevat erilaisia mielipiteitä. Tätä tämä nykyaika on.
Eikös pervopersut toimi juuri noin? Eletään tiukassa kuplassa ja haukutaan kaikki muut. Naurettavaa tekopyhyyttä tämäkin kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä jatkuvalla miesvihalla ajatellaan saavutettavan? Ihmettelen vain.
Muutosta. Pysyvää muutosta. Minäkin uskon, että patriarkaalisten heterosuhteiden aika on maailmassa ohi.
Ei ole.
Lapsettomuus on luonnotonta, laiskuutta ja kunnianhimottomuutta. Lapsettomuus on merkki epäkypsyydestä ja pelkuruudesta.
Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti, kun iskee kokemus elämän yksinkokemisesta viimeistään vanhana. Omien lasten hankkimisessa on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakk
Anna ihmisten olla elukka. Se on ihan luonnollista rakastaa jälkeläisiään. Sinä et osaa rakastaa mitään. Moraalisaarnasi ei tee omien lasten rakastamisesta yhtään arvottomampaa.
Tuosta jutusta kävi ilmi että nämä nuoret ei edes koe tarvitsevansa miehiä mihinkään, monella oli romanttinen suhde toiseen naiseen. Joku kertoi että ainoa läheinen mies oli oma isä. Muuten ei miesten kanssa edes vietetä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastatellut myöntävät elävänsä omassa kuplassaan ja järkyttyvänsä, jos kuulevat erilaisia mielipiteitä. Tätä tämä nykyaika on.
Eikös pervopersut toimi juuri noin? Eletään tiukassa kuplassa ja haukutaan kaikki muut. Naurettavaa tekopyhyyttä tämäkin kommentti.
Luuletko ihan oikeasti, että vain persut vihaavat vassareita?
Vierailija kirjoitti: Kummasti samalla teikäläiset halveksii kokemattomia ja ujoja miehiä. Miesvihako on ok?
Onko ujot ja kokemattomat niitä, jotka ahdistelevat ilman lupaa?
Muistetaanpas, että on olemassa myös ihan normaaleja, toisiaan arvostavia miehiä ja naisia kaiken viha-asenteen tuolla puolen. Jos olet sellainen ja eksyt tällaisiin ketjuihin, joissa kahtiajako kukoistaa niin sulje hippulat vinkuen sivu ja katsele mieluummin vaikka kissavideoita YouTubesta. Viha-asenne tarttuu helposti, valitettavasti. Loppujen lopuksi vihassa on kyse henkilökohtaisista pettymyksistä eikä kenenkään puhtoisen kannata toisten saastalla itseään liata. Love and peace <3
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että johtuen netissä näkyvästä naisvihasta olen tehnyt täyskäännöksen esimerkiksi deittailun suhteen, poistin tinderit ja olen mieluummin yksin. Olen 33v ja hui kamala kahden kouluikäisen äiti! En ole yh, olen akateeminen joka elättää itsensä, lapset on yhdelle miehelle ja olen hoikka ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. Tinderissä kyllä riittää sutinaa.
Mutta jatkuvasti saa lukea tätä naisvihaa joka paikassa, kuinka kolmekymppinen äiti on pilaantunutta tavaraa (minulla seksikumppanien määrä 4, kaikki parisuhteissa), pitäisi hyväksyä kuka tahansa seksinnälkäinen viiskymppinen jne jne. Rupesin miettimään että jos miehet tosiaan ajattelevat noin pohjimmiltaan niin olkaapa keskenänne. Facebookissa on ryhmiä johon kaivellaan ihan asiallistenkin sinkkuäitien deittiprofiileja ja naureskellaan niille kuinka eivät enää kelpaa kellekään, ja voi tsiisus näiden kommentoijien omia pärstiä! Mutt
Sama. Olen sinua nuorempi enkä lähtökohtaisesti mitenkään woke, vaan ennemmin tavallinen, perhekeskeinen nainen, mutta netin naisviha on saanut Tinderin tuntumaan vastenmieliseltä ja ahdistavalta paikalta ja olen luopunut perhehaaveista.
Tiedän että minulle vastataan että tämä oon trollauspaikka. Rehellisesti sanottuna en halua miestä joka edes trollausmielessä kirjoittaa sellaista mitä täältäkin saa lukea. Kun ajattelee, niin siinähän mies yrittää herättää pahaa mieltä naisissa, riippumatta keinoista, ja nauraa naisten ahdistukselle. Eikö sekin ole aika kusipäistä vaikkei olisikaan tosissaan? Jos miehet haluavat naisille pahan mielen niin minulla on teille iloisia uutisia: se on onnistunut. Nauttikaa työnne tuloksista.
Jumalauta mitä juttua taas koko ketju täynnä, isätöntä käytöstä.
Te olette poijjaat niin syvällä omassa harhaisessa satumaailmassanne että minä en enää usko että teistä on normaaliin ihmiselämään enää ollenkaan, olette ulkoistanu kaikki ongelmanne 3 miljardin ihmisen syyks koska heillä on erilaiset genitaalit.
Edes twitter fenimistit ei ole näin kilareita.
"Todellisuudessa miehiä on jonoksi asti ihan tavallisillakin naisilla."
Miten se nyt yhtäkkiä noin voi olla? Täällä naiset kertovat kuinka tavalliselle naiselle ei ole yhtään kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti liberaalius ja tasa-arvo unohtui heti feministeiltä siinä vaiheessa kun puhutaan miesten pakkoarmeijasta/sivarista ja sen tuomista taloudellisista menetyksistä eivät halua myöskään myöntää sitä että naisetkin pahoinpitelee miehiä parisuhteessa. Sellaista valikoivaa tasa-arvoa.
Kaikki tuntemani feministit kannattavat asevelvollisuutta kaikille sukupuolille. Mitä sinä teet edistääksesi asiaa, muuten kuin haukkumalla naisia anonyymipalstalla?
Eduskunnassa oli viime kaudella feministienemmistö ja feministihallitus mutta eivät tehneet asian eteen mitään.
Hallitus ei voi asiaa päättää, eduskunnan enemmistön pitää se tehdä. Ei ole vielä ollut tilannetta että enemmistö olisi kannattanut tasavertaista asevelvollisuutta. Ja joka kerta se on miehet, jotka enemmän sitä vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou jee, Hesari wokettaa jälleen...
YLE myös. Siellä on juttu kommaritytöstä, joka haluaa muuttaa Suomen kommunistiseksi. Hyi olkoon! Muuttakoon Venäjälle tai Pohjois-Koreaan.
No ei se miesten ihailema natsivaltio ole sen parempi. Miesten ainoa mielenkiinto kun tuntuu olevan päästä rajattomasti raiskaamaan naisia ja tyttäriään sekä uunittamaan kaikki jotka ei ole alle 35 vuotiaita valkoisia miehiä.
Ja naisten ainoa mielenkiinto on laittaa miehet gulagiin ja uunittaa ne siellä, värillä tai iällä ei väliä.
Ei
Palstan valinnalla on merkitystä sen suhteen millaista materiaalia näkee. Ei kaikista asioista tarvitse olla samaa mieltä, mutta sen voi luokitella aggressiiviseksi toiminnaksi, jos varta vasten tulee provoamaan ja trollaamaan palstalle. Miehillä näyttää aggressio nimenomaan olevan rakennettu kasvatukseen ja geeneihin. Vaikka elämme 2000-lukua, edelleen miehille hyökkäys tuntuu olevan paras puolustus. Jätä rauhaan ja omiin oloihinsa ei ole jostain irrationaalisesta syystä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kummasti samalla teikäläiset halveksii kokemattomia ja ujoja miehiä. Miesvihako on ok?
Onko ujot ja kokemattomat niitä, jotka ahdistelevat ilman lupaa?
Tuskin nämä ujot ja kokemattomat edes käyvät baareissa. Osoitit juuri teidänlaistesi asenteiden. Näette miehinä vain supliikit pelimiehet joihin vertaatte kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta jutusta kävi ilmi että nämä nuoret ei edes koe tarvitsevansa miehiä mihinkään, monella oli romanttinen suhde toiseen naiseen. Joku kertoi että ainoa läheinen mies oli oma isä. Muuten ei miesten kanssa edes vietetä aikaa.
Mihinkä miestä tarvitsisi? Ei yhtään mihinkään. Pelottelemaan? Lyömään? Käskemään keittiöön? Hankaamaan onkaloani, jota en halua hangattavan? En tosiaankaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Onnea sille tielle! Mutta mutta..
Eikös se mennyt niin, et n 70 % naispareista eroaa? Ainakin huomattavasti suurempi prosentuaalinen määrä kuin heteroista ja varsinkin homoista. Useissa kansainvälisissä tutkimuksissa päädytty samaan.
Miten ihmeessä tuo selittyy sitten? Jos ja kun kaikki on miesten syytä aina, miten ihmeessä naiset eivät tule ainakaan yhtään paremmin keskenään toimeen??
Kannattaa miettiä sitä
Viisaita nuoria! Miten helpottavaa lukea, että nuoriso ei ole pilalla naisten osalta. V*ttuun nämä trad-wife ja pick me -eukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että johtuen netissä näkyvästä naisvihasta olen tehnyt täyskäännöksen esimerkiksi deittailun suhteen, poistin tinderit ja olen mieluummin yksin. Olen 33v ja hui kamala kahden kouluikäisen äiti! En ole yh, olen akateeminen joka elättää itsensä, lapset on yhdelle miehelle ja olen hoikka ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. Tinderissä kyllä riittää sutinaa.
Mutta jatkuvasti saa lukea tätä naisvihaa joka paikassa, kuinka kolmekymppinen äiti on pilaantunutta tavaraa (minulla seksikumppanien määrä 4, kaikki parisuhteissa), pitäisi hyväksyä kuka tahansa seksinnälkäinen viiskymppinen jne jne. Rupesin miettimään että jos miehet tosiaan ajattelevat noin pohjimmiltaan niin olkaapa keskenänne. Facebookissa on ryhmiä johon kaivellaan ihan asiallistenkin sinkkuäitien deittiprofiileja ja naureskellaan niille kuinka eivät enää kelpaa kellekään, ja vo
Mitäs mieltä olet miesten asevelvollisuudesta tai miehiin kohdistuvasta väkivallasta? Onko nämä väärin vai ok?
Kummasti samalla teikäläiset halveksii kokemattomia ja ujoja miehiä. Miesvihako on ok?