HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten
https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html
Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta jutusta kävi ilmi että nämä nuoret ei edes koe tarvitsevansa miehiä mihinkään, monella oli romanttinen suhde toiseen naiseen. Joku kertoi että ainoa läheinen mies oli oma isä. Muuten ei miesten kanssa edes vietetä aikaa.
Mihinkä miestä tarvitsisi? Ei yhtään mihinkään. Pelottelemaan? Lyömään? Käskemään keittiöön? Hankaamaan onkaloani, jota en halua hangattavan? En tosiaankaan tarvitse.
Sinä et ole nainen vaan trolli. Ei kukaan nainen puhu noin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti liberaalius ja tasa-arvo unohtui heti feministeiltä siinä vaiheessa kun puhutaan miesten pakkoarmeijasta/sivarista ja sen tuomista taloudellisista menetyksistä eivät halua myöskään myöntää sitä että naisetkin pahoinpitelee miehiä parisuhteessa. Sellaista valikoivaa tasa-arvoa.
Kaikki tuntemani feministit kannattavat asevelvollisuutta kaikille sukupuolille. Mitä sinä teet edistääksesi asiaa, muuten kuin haukkumalla naisia anonyymipalstalla?
Eduskunnassa oli viime kaudella feministienemmistö ja feministihallitus mutta eivät tehneet asian eteen mitään.
Hallitus ei voi asiaa päättää, eduskunnan enemmistön pitää se tehdä. Ei ole vielä oll
Iäkkäät naiset on usein konservatiiveja. Iäkkäissä ikäryhmissä on enemmän poliittista valtaa ihan jo vinoutuneen väestöpyramidimme vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta jutusta kävi ilmi että nämä nuoret ei edes koe tarvitsevansa miehiä mihinkään, monella oli romanttinen suhde toiseen naiseen. Joku kertoi että ainoa läheinen mies oli oma isä. Muuten ei miesten kanssa edes vietetä aikaa.
Mihinkä miestä tarvitsisi? Ei yhtään mihinkään. Pelottelemaan? Lyömään? Käskemään keittiöön? Hankaamaan onkaloani, jota en halua hangattavan? En tosiaankaan tarvitse.
Harvoin muuten edes nostetaan esille kuinka paljon vahingollisempaa heteroseksi on naisen keholle, ihan jo ehkäisystä alkaen.
Elämässä tyypillisesti ei saa kaikkea mitä haluaa yhdellä ja samalla hetkellä. Jos haluaa seksiä mutta ei raskautta, on huolehdittava ehkäisystä.
HS:n juttu on mielestäni vino. Kaikki haastatellut (kenties yhtä poikkeusta lukuun ottamatta) ovat sekä helsinkikläiviä että nuoria, kauniita ja väitetystä vasemmistolaisuudestaan ja liberaalisuudestaan huolimatta hyvin toimeentulevia. En usko tällaisen otoksen kuvaavan kaikkia nuoria suomalaisia naisia.
Kokonaan toinen asia on sitten tälläkin palstalla jatkuvasti esiintyvä lähes raivokas sukupuolten välinen vastakkainasettelu, jopa suoranainen viha, joka näkyy tätä edeltävistä kommenteistakin. Se on minusta järkyttävää enkä ymmärrä mikä sen aiheuttaa. Yksi syy saattaa olla ihmisten jakautuminen aikaisempaa voimakkaammin menestyviin ja ns. taviksiin. Toinen syy saattaa olla ulkonäön yhä voimakkaampi korostuminen. Ja kolmas kenties se, että Tinderistä on tullut nuorten keskeinen kohtaamispaikka, jossa korostuvat nuo molemmat edellä mainitut asiat. Eivätkö nuoret enää kohtaa toisiaan luontevasti missään muualla?
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalinen ideologia ei tunnista yhteistyön, neuvottelun ja roolijaon ylivoimaista etua kaikessa ihmistoiminnassa. On vain jatkuvaa mikrokyttäämistä, valtataistelua ja sortoa kuvitteellisten ryhmien, esim. miesten ja naisten välillä. Ongelmia nähdään sielläkin, missä niitä ei ole. Mutta se on ideologian pohjimmainen tarkoituskin, vastakkainasettelu. Ilman vastakkainasettelua, kateutta, katkeruutta ja pahantahtoisuutta ei synny vallankumousta. Siksi puolitotuudet kelpaavat ideologialle.
Nää teidän jutut on ihan päävikaisia, kai te ymmärrätte että nää jutut on olemassa vain teidän inceli poikien jutuissa ja jossain jenkkien yliopistokuplissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että johtuen netissä näkyvästä naisvihasta olen tehnyt täyskäännöksen esimerkiksi deittailun suhteen, poistin tinderit ja olen mieluummin yksin. Olen 33v ja hui kamala kahden kouluikäisen äiti! En ole yh, olen akateeminen joka elättää itsensä, lapset on yhdelle miehelle ja olen hoikka ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. Tinderissä kyllä riittää sutinaa.
Mutta jatkuvasti saa lukea tätä naisvihaa joka paikassa, kuinka kolmekymppinen äiti on pilaantunutta tavaraa (minulla seksikumppanien määrä 4, kaikki parisuhteissa), pitäisi hyväksyä kuka tahansa seksinnälkäinen viiskymppinen jne jne. Rupesin miettimään että jos miehet tosiaan ajattelevat noin pohjimmiltaan niin olkaapa keskenänne. Facebookissa on ryhmiä johon kaivellaan ihan asiallistenkin sinkkuäitien deittiprofiileja ja naureskellaan n
Onko käynyt mielessä että osa niistä provoilijoista on näitä miesvihanaisia jotka suoltaa törkeyksiä muka miehinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että johtuen netissä näkyvästä naisvihasta olen tehnyt täyskäännöksen esimerkiksi deittailun suhteen, poistin tinderit ja olen mieluummin yksin. Olen 33v ja hui kamala kahden kouluikäisen äiti! En ole yh, olen akateeminen joka elättää itsensä, lapset on yhdelle miehelle ja olen hoikka ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. Tinderissä kyllä riittää sutinaa.
Mutta jatkuvasti saa lukea tätä naisvihaa joka paikassa, kuinka kolmekymppinen äiti on pilaantunutta tavaraa (minulla seksikumppanien määrä 4, kaikki parisuhteissa), pitäisi hyväksyä kuka tahansa seksinnälkäinen viiskymppinen jne jne. Rupesin miettimään että jos miehet tosiaan ajattelevat noin pohjimmiltaan niin olkaapa keskenänne. Facebookissa on ryhmiä johon kaivellaan ihan asiallistenkin sinkkuäitien deittiprofiileja ja naureskellaan n
Miettikääpä nuoria miehiä jotka lukevat täältä naisten miehiin kohdistuvia törkypuheita esim. Poikalapsista tai siitä miten armeijaan pakottaminen tai sivarin orjatyö on ok. Miettikääpä niitä nuoria miehiä jotka kuuntelevat eduskunnan naispolitiikkojen puheita siitä että nainen ei muka pahoinpitele ikinä miestä parisuhteessa tai että asevelvollisuudessa ei ole tasa-arvo ongelmaa. Myöskin olivat sitä mieltä että isyyshuijaukset Risto-keissin tapaan on ok ja syöpäseulontoja miehille ei tarvita.
En pysty lukemaan ap:n linkkaamaa juttua, mutta ihmettelen mistä tässäkin nyt kuohutaan. Mikään ap:n litanian asioista (feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous) ei ole paha asia, ja silti heti ykkössivulta alkaen vastaukset ovat lähinnä myrkyllisiä. Minä ainakin viettäisin paljon mielummin aikani tuollaisten "vasemmistolaisten feministilesbojen" seurassa, kuin yhdenkään palstaräyhääjän.
Tämä koko "ongelma" esiintyy suunnileen kahdessa Helsingin osassa, joissa kuplailevat keskenään. Siellä vihervas kesätoimittaja käy niitä haastattelemassa. Asun keskikokoisessa kaupungissa ja mulla on 27 ja 23 v pojat. Ihan tavallisia autoista kiinnostuneita lihaa syöviä, duunarihommissa olevia nuoria miehiä. Kummallakin on vakituinen tyttöystävä, ihan tavallisia mukavia nuoria naisia. Sama tilanne on työkaverien perheissä.
Tulkaa pois Kalliosta ja Punavuoresta, siellä on nyt selkeästi tylsää ja liikaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kummasti samalla teikäläiset halveksii kokemattomia ja ujoja miehiä. Miesvihako on ok?
Onko ujot ja kokemattomat niitä, jotka ahdistelevat ilman lupaa?
Tuskin nämä ujot ja kokemattomat edes käyvät baareissa. Osoitit juuri teidänlaistesi asenteiden. Näette miehinä vain supliikit pelimiehet joihin vertaatte kaikkia miehiä.
Sinun pitäisi käydä kuvauttamassa aivosi. Sieltä löytynee rakenteellista poikkeamaa.
Kai te ymmärrätte että nämä miesvihanaiset kirjoittaa itse ne törkeimmät kommentit muka miehinä?
Suomalaiset naiset ovat todella lapsellisia, ainakin henkisellä tasolla. Kun seuraa mediaa, niin huomaa sen kyllä heti.
Ne jotka väittää, että feministien valikoiva asevelvollisuus olisi tasa-arvoinen, paljastavat oman tyhmyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Sekasyövänä heteronaisena ja parisuhteessa, nauran tän palstan miesten jatkuvalle parisuhdevinkumiselle ja naisvihalle. Se, että ääneen haukutte muutamaa kalliolaista kasvissyöjää, jää kyllä kaveripiirissänne naisten mieleen. Ja siksi te olette yksin. Nuo naiset ovat yksin omasta valinnastaan - samoin kuin te. Te valitsitte haukkua. YKSI tyhmä kommentti naisista YHDEN naisen kuullen, ja se nainen kyllä kertoo kavereilleenkin.
Me naiset kun pidetään silleen yhtä, että varoitetaan huonoista miehistä kavereiden kavereitakin.
Joo, olen miettinyt monet kerrat että ymmärtääkö naisia julkisesti nöyryyttävät/haukkuvat miehet sen, että se maine kyllä leviää ja tulee varmasti vaikuttamaan hänen elämäänsä. Tapahtui tämä sitten esimerkiksi kaveripiiirissä tai työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin muuten edes nostetaan esille kuinka paljon vahingollisempaa heteroseksi on naisen keholle, ihan jo ehkäisystä alkaen.
No minkäs teet? Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mitä juttua taas koko ketju täynnä, isätöntä käytöstä.
Te olette poijjaat niin syvällä omassa harhaisessa satumaailmassanne että minä en enää usko että teistä on normaaliin ihmiselämään enää ollenkaan, olette ulkoistanu kaikki ongelmanne 3 miljardin ihmisen syyks koska heillä on erilaiset genitaalit.
Edes twitter fenimistit ei ole näin kilareita.
Sinä et näe täällä kommentoijien sukupuolta. Eikä tuo sun mahtailu tee susta yhtään isompaa ihmistä, päinvastoin. Säälittävää.
Et sinä mies ole vaan aisuripoju joka ei uskalla myöntää näitä miehiin kohdistuvia tasa-arvo ongelmia. Kuulostat juuri koulukiusaajalta joka kiusaa nörttipoikia. Kaukana miehestä. Joko olet muuten lopettanut naisten ahdistelun?