Te, jotka olette eronneet muuten hyvästä suhteesta toimimattoman seksielämän vuoksi
Miten teillä nykyään menee? Olisiko suhteeseen kuitenkin kannattanut jäädä vai oliko ero oikea päätös? Tuli toisesta ketjusta tämä asia mieleen, tyydyttämätön seksielämä koskettaa varmasti monia pariskuntia.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu aina siltä, että nämä seksin perässä juoksijat ovat kokemattomia ja keskenkasvuisia, usein myös aika nuoria. Ei mitään käsitystä elämän realiteeteista. Vaihdetaan uuteen heti kun seksi loppuu. Onnellista vanhuutta teille vaan.
Elämän realiteetit = epärealistista odottaa parisuhteelta seksiä? Niinhän ne haluttomat toivoisi halukkaiden luulevan, että jäisivät kämppisuhteeseen vailla toivoa paremmasta. Ei vaan pidä paikkaansa. Seksuaalisesti tyydyttävä parisuhde on täysin mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja se ikivanha argumentti... "en tuntenut itseäni naiseksi ollenkaan". Eikö teillä hyvät naiset ole itsetuntoa ilman että joku mies kuolaa teidän peräänne?
Niin, kun se ei ole mikä tahansa mies. Se on se oma mies. Se joka sanoo rakastavansa ja haluavansa että sulla on hyvä olla. Kuitenkaan se ei enää viehäty sinusta niin paljon että olisi kiinnostunut mistään seksuaalisesta kanssasi.
Joo, kyllä se nakertaa itsetuntoa. Pitää olla todella rautainen itsetunto jos on täysin immuuni sille että tulee torjutuksi parisuhteessa. Nostan hattua, olette parempia naisia kuin minä.
PS. Oletteko olleet tuossa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Pelkän huonohkon seksin takia eroavat on kyllä uskomattoman noloja. Parisuhteen pitäisi olla niin paljon muutakin! Myös ystävyyssuhde.
Ystävyyssuhteessa ei ole tapana rajoittaa toisen romanttisia ja seksuaalisia suhteita muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on taloudellinen sopimus, siihen ei kuulu se, että toisen täytyy saada käyttää sinua masturbointialustanaan. Eikä kuulu mihinkään muuhunkaan terveeseen ihmissuhteeseen. Harva edes pystyy harrastamaan seksiä ilman minkäänlaista kiihottumista, mies tai nainen. Ja kuka haluaisi seksiä haluttoman kanssa? Ei ainakaan kukaan, jonka kanssa minä haluaisin olla parisuhteessa.
Itsetuntemus on hyvä asia. Kuka haluaisi parisuhteeseen haluttoman kanssa? En minä ainakaan. Valitettavasti vain se parisuhde aloitetaan joskus jopa teeskentelemällä että seksi kiinnostaa parisuhteessa. Ja sitten jossain vaiheessa yksipuolisella päätöksellä lopetetaan kaikki seksuaalisuus suhteesta.
Jos seksiä on joskus ollut, harvoin se ilman syytä loppuu. Joko puolisosi sai paskaa seksiä tai sitten joku muu syy. Kädenlämpöinen suhde, väsymys, hormonit... Vonkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on taloudellinen sopimus, siihen ei kuulu se, että toisen täytyy saada käyttää sinua masturbointialustanaan. Eikä kuulu mihinkään muuhunkaan terveeseen ihmissuhteeseen. Harva edes pystyy harrastamaan seksiä ilman minkäänlaista kiihottumista, mies tai nainen. Ja kuka haluaisi seksiä haluttoman kanssa? Ei ainakaan kukaan, jonka kanssa minä haluaisin olla parisuhteessa.
Itsetuntemus on hyvä asia. Kuka haluaisi parisuhteeseen haluttoman kanssa? En minä ainakaan. Valitettavasti vain se parisuhde aloitetaan joskus jopa teeskentelemällä että seksi kiinnostaa parisuhteessa. Ja sitten jossain vaiheessa yksipuolisella päätöksellä lopetetaan kaikki seksuaalisuus suhteesta.
Totta, seksistä kannattaa keskustella paljon suhteen alussa. Se ei kuitenkaan sulje pois sitä, että esim. vaihdevuosien tai vaikka vakavan sairastumisen yhteydessä halut voi vain yksinkertaisesti menettää.
Itsellä loppui suhde kun en pystynyt vastaamaan toisen valtavaan tarpeeseen. Kaiken kukkuraksi sitten jälkikäteen kun kuulumisia vaihdettiin niin hän valitti siitä kun kaikki haluaa vain seksiä ja häntä ei kuulemma seksi kiinnosta. Tuo tuntui jonkinlaiselta iskulta päin naamaa, sillä kyllä minä siinä suhteen aikana kovin kyselin että onko se seksi nyt niin valtava asia ja olihan se. Aivan kuin minulle piruillakseen nyt sitten vaihtui seksuaalisuudet.
Haluttomuus voi johtua ihan siitä suhteesta ja usein johtuukin. Ei se seksi silloin valittamalla suhteeseen palaa, vaan ihan muilla, oikeastaan päinvastaisilla keinoilla. Valittamalla varmistaa tilanteen jatkuvan, mutta positiivista on kuitenkin että ottaa asian puheeksi edes jotenkin
Vierailija kirjoitti:
Seksin varaan ei kannata rakentaa. Se hiipuu aikanaan uudessakin suhteessa. Erosin, ei olisi kannattanut ja saan katua ratkaisua lopun elämääni.
Ei seksi hiivu yhtään mihinkään, jos suhde on kunnossa, se PARANEE vaan. Toki ne alkuaikojen 3 kertaa päivässä sessiot hiipuu, mutta se on normaalia elämää. Tulee työt, vastuut ja lapset sekä ikää, niin ei enää itsekään jaksa mitään kolme kertaa päivässä kuten teininä.
Ei seksi lopu, jos suhde toimii. Kukaan ei halua paneskella ääliön kanssa.
Miksi seksistä torjunta on naiselle niin kauhea tragedia? Miehenä siihen tottuu jo ennen kuin seksielämä on edes alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä on joskus ollut, harvoin se ilman syytä loppuu. Joko puolisosi sai paskaa seksiä tai sitten joku muu syy. Kädenlämpö
Omalla kohdalla se loppui ilmeisesti siitä syystä että minä ikäännyin siinä missä mieskin. En viehätä miestäni enää niin paljon että häntä kiinnostaisi mikään seksuaalinen kanssani.
Kaikkeni olen tehnyt että häntä kiinnostaisi. Aikaa en kuitenkaan saa takaisin käännettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä on joskus ollut, harvoin se ilman syytä loppuu. Joko puolisosi sai p
Jos syy on ikääntyminen niin ainoa vaihtoehto taitaa olla vieraissa käynti. Varmasti joku sinusta viehättyy.
Miksi te seksittömässä liitossa olevat ajattelette, että vika on teissä?
Meillä ainakin se meni niin, että mies totesi, ettei hän ole oikeastaan koskaan ollut innostunut seksistä kenenkään kanssa. Aiemmassa avioliitossakin sama juttu, mutta yritti vain miellyttää vaimoaan. Pitää minua haluttavana ja kaikin puolin ihanana ja myös osoittaa sen. Intohimoa voi olla, vaikkei seksiä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä loppui suhde kun en pystynyt vastaamaan toisen valtavaan tarpeeseen. Kaiken kukkuraksi sitten jälkikäteen kun kuulumisia vaihdettiin niin hän valitti siitä kun kaikki haluaa vain seksiä ja häntä ei kuulemma seksi kiinnosta. Tuo tuntui jonkinlaiselta iskulta päin naamaa, sillä kyllä minä siinä suhteen aikana kovin kyselin että onko se seksi nyt niin valtava asia ja olihan se. Aivan kuin minulle piruillakseen nyt sitten vaihtui seksuaalisuudet.
Höpöhöpö, se vaan yritti tekeytyä sinulle mieleiseksi sanomalla ettei seksi kiinnosta. Varmaan tullut yksiselitteisesti torjutuksi naisrintamalla ja yritti epätoivoissaan kokeilla sinuakin vielä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Hah, sama kokemus itsellänikin. Olisi vaan ollut mun kanssa rehellinen niin kaikki olisi mennyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, se vaan yritti tekeytyä sinulle mieleiseksi sanomalla ettei seksi kiinnosta. Varmaan tullut yksiselitteisesti torjutuksi naisrintamalla ja yritti epätoivoissaan kokeilla sinuakin vielä kerran.
Jolloin olisi taas päässyt hyvässä lykyssä takaisin seksittömään suhteeseen vaikka himottaisikin? Mikähän idea.
Elämän realiteetit ovat just sitä, että et voi taata itsellesi loppuelämän kestävää seksitaivasta, jos panet kaikki toivosi sopivan seksikumppanin löytymiseen. Voi olla, että omat halusi lopahtavat jossain vaiheessa. Voi olla, että puolison halut lopahtavat. Kaikille tulee ikää ja sairauksia. Sitäkin ennen prioriteetit ja arvot saattavat muuttua. Lasten saannin jälkeen saattaa keskittyä vain lapsiin jne. Et vaan voi tietää. Kauanko aiot hyppiä kukasta kukkaan? Etsitkö seksisuhdetta vai parisuhdetta, rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä on joskus ollut, harvoin se ilman syytä loppuu. Joko puolisosi sai paskaa seksiä tai sitten joku muu syy. Kädenlämpö
Jos miehestä kysymys niin ikä+erektio ongelmat. Jos nainen niin ikä+vaihdevuodet. Molempiin saa lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolloin olisi taas päässyt hyvässä lykyssä takaisin seksittömään suhteeseen vaikka himottaisikin? Mikähän idea.
Ei pidä aliarvioida miehistä epätoivoa. Jos on tullut deittimarkkinoilla huomaamaan että miehenä övereine seksihimoineen edustaa valtaisaa enemmistöä eikä se naisia juuri kiinnosta, niin sitten kokeillaan sitäkin jolta saisi edes kerran kuussa. Tyhjää parempi. Ja hänhän tässä tuli jätetyksi alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin varaan ei kannata rakentaa. Se hiipuu aikanaan uudessakin suhteessa. Erosin, ei olisi kannattanut ja saan katua ratkaisua lopun elämääni.
Ei seksi hiivu yhtään mihinkään, jos suhde on kunnossa, se PARANEE vaan. Toki ne alkuaikojen 3 kertaa päivässä sessiot hiipuu, mutta se on normaalia elämää. Tulee työt, vastuut ja lapset sekä ikää, niin ei enää itsekään jaksa mitään kolme kertaa päivässä kuten teininä.
Ei seksi lopu, jos suhde toimii. Kukaan ei halua paneskella ääliön kanssa.
Tämä. Minä olin suhteessa, jossa oli intohimoista seksiä vielä 10 vuoden ja kolmen lapsen jälkeenkin. Ero tuli sitten muista syistä. Mutta ihan turha tulla sanomaan, että seksi hiipuu kun alkuhuuma lakkaa. Joillain varmaan loppuu, mutta minä tiedän että itsellä löytyy kyky pitää liekki yllä vielä vuosien jälkeenkin. Pitää vaan löytyä toiseltakin.
Se että parisuhteessa mies ei halua sinua ei riipu mitenkään kaula-aukosta, mekoista tai irtoripsistä. Hyvänen aika. Se torjunta viiltää syvältä. Tulet torjutuksi itsenäsi, sellaisena kuin olet. Et kelpaa, sellaisena kuin olet. Mietit kelpaisitko jos olisit erilainen.