Te, jotka olette eronneet muuten hyvästä suhteesta toimimattoman seksielämän vuoksi
Miten teillä nykyään menee? Olisiko suhteeseen kuitenkin kannattanut jäädä vai oliko ero oikea päätös? Tuli toisesta ketjusta tämä asia mieleen, tyydyttämätön seksielämä koskettaa varmasti monia pariskuntia.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
"Tämän ketjun aihe on se, että tuo pussailu tai viimeistään se "jne." saisi miehesi vetäytymään pois, kun "aina sinä vonkaat"."
Eri, mutta thän toimii parhaiten se, että yhdessä sovitaan ettei seksiä ole eikä seksiin tehdä aloitetta, mutta muuta läheisyyttä on (eikä kumpikaan odota sen johtavan seksiin). Toki jos toinen ei halua minkäänlaista läheisyyttä ja itse haluaa kannattaa erota.
Mahdollisesti toimii, jos ongelmana on huono seksi ilman kosketusta. Mutta jos on vain haluton tai kyvytön muusta syystä, niin ei kai tuo siihen auta? Vai tiedätkö jonkun, jolla on tehonnut?
Teininä erosin, kun luulin poikakaverillani olevan pieni kalu.
Eron jälkeen kävin paljon kundeja läpi, muttei vastaan tullut edes lähelle samalla varustuksella olevaa.
N18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämän ketjun aihe on se, että tuo pussailu tai viimeistään se "jne." saisi miehesi vetäytymään pois, kun "aina sinä vonkaat"."
Eri, mutta thän toimii parhaiten se, että yhdessä sovitaan ettei seksiä ole eikä seksiin tehdä aloitetta, mutta muuta läheisyyttä on (eikä kumpikaan odota sen johtavan seksiin). Toki jos toinen ei halua minkäänlaista läheisyyttä ja itse haluaa kannattaa erota.
Mahdollisesti toimii, jos ongelmana on huono seksi ilman kosketusta. Mutta jos on vain haluton tai kyvytön muusta syystä, niin ei kai tuo siihen auta? Vai tiedätkö jonkun, jolla on tehonnut?
Kirjoitin vähän epäselvästi. Tarkoitin, että jos kokee ongelmaksi sen, ettei suhteessa ole yhtään läheisyyttä, niin silloin tuo voi toimia = läheisyys voi lisääntyä. Seksittömyyteen se tuskin kovin monessa tapauksessa auttaa, mutta läheisyyden puuttumiseen voi hyvinkin auttaa. Jos ei kaipaa läheisyyttä vaan nimenomaan seksiä niin se on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskettaa ? Miksi toisten seksi elämä koskettaa sinua. 🤣🤣🤣
Oletkos vähän yksinkertainen? Eihän aloittaja sanonut, että muiden seksielämä häntä koskettaa? Oletko vähän tiktok? Eikö pystynyt keskittymään ihan koko tekstin ajaksi? Montako kertaa yritit pyyhkäistä sivulle tai laitoit ääntä kovemmalle kun yritit lukea pari riviä tekstiä?
Sinä olet hieman yksinkertainen ja vajaa älyinen tik tok kun kiinnostaa toisten seksi elämä. Eikö sinulla ole sellaista omaa ollenkaan.
Kaikilla ei ole omaa seksi elämää ollenkaan ja sitten pitää udella minkälaista mahtaa olla toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se toimisi? Me tehtiin tuo sopimus koska mies oli kyvytön paineiden vuoksi, hän sanoi. Sovittiin että ei seksiä kunnes alkaa tuntua siltä että ne paineet hellittää ja alkaa halut taas herätä. Seuraus? Musta se kaikki läheisyys tuntui koko ajan pahemmalta, koska ne paineet ei ikinä hellittäneet, eikä ne halut koskaan palanneet.
Lopulta kaikki läheisyys ja kosketus oli suorastaan kidutusta, kun itse pystyin vain ajattelemaan että miksi tuolla miehellä ei mikään tunnu missään vaikka mä olen tässä iholla, vaikka tässä pussaillaan ja silitellään, maataan lusikassa, kiehnätään. Ei mitään eloa. En lopulta tuntenut itseäni enää naiseksi ollenkaan.
Ehkä tuo jollain on joskus toiminut mutta itse en voi suositella.
Olikohan miehellä jo tuolloin toinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole omaa seksi elämää ollenkaan ja sitten pitää udella minkälaista mahtaa olla toisilla.
Niin, tämä ketju on nimenomaan heille joilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se toimisi? Me tehtiin tuo sopimus koska mies oli kyvytön paineiden vuoksi, hän sanoi. Sovittiin että ei seksiä kunnes alkaa tuntua siltä että ne paineet hellittää ja alkaa halut taas herätä. Seuraus? Musta se kaikki läheisyys tuntui koko ajan pahemmalta, koska ne paineet ei ikinä hellittäneet, eikä ne halut koskaan palanneet.
Lopulta kaikki läheisyys ja kosketus oli suorastaan kidutusta, kun itse pystyin v
En usko että oli toista naista. Itse mietin joskus että olisko sytyttänyt enemmän jos olisin ollut toista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se toimisi? Me tehtiin tuo sopimus koska mies oli kyvytön paineiden vuoksi, hän sanoi. Sovittiin että ei seksiä kunnes alkaa tuntua siltä että ne paineet hellittää ja alkaa halut taas herätä. Seuraus? Musta se kaikki läheisyys tuntui koko ajan pahemmalta, koska ne paineet ei ikinä hellittäneet, eikä ne halut koskaan palanneet. Lopulta kaikki läheisyys ja kosketus oli suorastaan kidutusta, kun itse pystyin vain ajatte
Missä sanoin että en pitäisi läheisyydestä? Läheisyys ilman seksiä on ihanaa jos ei itse kaipaa seksiä - kuten sinä. Läheisyys ilman seksiä on kidutusta jos itse kaipaa MYÖS seksiä - kuten minä. Läheisyyttä JA seksiä, kiitos. Ei vain jompaa kumpaa. Ei se tarkoita sitä että pitäisi AINA olla seksiä kun on läheisyyttä, mutta että sitä olisi edes joskus. Jos sitä ei ole koskaan, ja sitä kaipaa, siitä ihanasta läheisyydestäkin tulee vain (sanon sen vielä kerran) kidutusta. Siksi se läheisyyskin useimmiten loppuu lopulta, jos seksi loppuu. Näin itse uskon, ainakin omalla kohdallani kävi näin. Aloin lopulta vetäytyä kaikesta läheisyydestä.
"Missä sanoin että en pitäisi läheisyydestä? Läheisyys ilman seksiä on ihanaa jos ei itse kaipaa seksiä - kuten sinä. Läheisyys ilman seksiä on kidutusta jos itse kaipaa MYÖS seksiä - kuten minä. Läheisyyttä JA seksiä, kiitos. Ei vain jompaa kumpaa. Ei se tarkoita sitä että pitäisi AINA olla seksiä kun on läheisyyttä, mutta että sitä olisi edes joskus. Jos sitä ei ole koskaan, ja sitä kaipaa, siitä ihanasta läheisyydestäkin tulee vain (sanon sen vielä kerran) kidutusta. Siksi se läheisyyskin useimmiten loppuu lopulta, jos seksi loppuu. Näin itse uskon, ainakin omalla kohdallani kävi näin. Aloin lopulta vetäytyä kaikesta läheisyydestä."
Jos läheisyys toisen kanssa tuntuu kidutukselta, kannattaa suhteesta ehdottomasti lähteä. Tai vähintään kertoa se toiselle, jotta hän voi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
"Missä sanoin että en pitäisi läheisyydestä? Läheisyys ilman seksiä on ihanaa jos ei itse kaipaa seksiä - kuten sinä. Läheisyys ilman seksiä on kidutusta jos itse kaipaa MYÖS seksiä - kuten minä. Läheisyyttä JA seksiä, kiitos. Ei vain jompaa kumpaa. Ei se tarkoita sitä että pitäisi AINA olla seksiä kun on läheisyyttä, mutta että sitä olisi edes joskus. Jos sitä ei ole koskaan, ja sitä kaipaa, siitä ihanasta läheisyydestäkin tulee vain (sanon sen vielä kerran) kidutusta. Siksi se läheisyyskin useimmiten loppuu lopulta, jos seksi loppuu. Näin itse uskon, ainakin omalla kohdallani kävi näin. Aloin lopulta vetäytyä kaikesta läheisyydestä."
Jos läheisyys toisen kanssa tuntuu kidutukselta, kannattaa suhteesta ehdottomasti lähteä. Tai vähintään kertoa se toiselle, jotta hän voi lähteä.
Ja jos se haluton ei haluakaan haluta, kannattaa ehdottomasti lähteä. Tai vähintään kertoa se toiselle, jotta hän voi lähteä.
"Ja jos se haluton ei haluakaan haluta, kannattaa ehdottomasti lähteä. Tai vähintään kertoa se toiselle, jotta hän voi lähteä."
Siis haluttoman kannattaa lähteä, vaikka hän on tyytyväinen suhteeseen? Ei kai nyt sentään. Tilanteeseen tyytymätön eroaa - ja jos ei eroa siitä voi syyttää vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos se haluton ei haluakaan haluta, kannattaa ehdottomasti lähteä. Tai vähintään kertoa se toiselle, jotta hän voi lähteä."
Siis haluttoman kannattaa lähteä, vaikka hän on tyytyväinen suhteeseen? Ei kai nyt sentään. Tilanteeseen tyytymätön eroaa - ja jos ei eroa siitä voi syyttää vain itseään.
Se mikä ei koskaan lakkaa hänmästyttämästä on kuinka sitä halutonta ei lainkaan haittaa nähdä ja tietää että se toinen osapuoli kärsii. Hän on tyytyväinen, hänhän saa kaiken mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä ei koskaan lakkaa hänmästyttämästä on kuinka sitä halutonta ei lainkaan haittaa nähdä ja tietää että se toinen osapuoli kärsii. Hän on tyytyväinen, hänhän saa kaiken mitä haluaa.
Ilkeyttään on tietysti haluton, yhyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itsekin kärsii omasta haluttomuudestaan, silloin ehkä haluaa tehdäkin sille jotain? Nyt oli kyse tilanteesta jossa ei edes halua haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itsekin kärsii omasta haluttomuudestaan, silloin ehkä haluaa tehdäkin sille jotain? Nyt oli kyse tilanteesta jossa ei edes halua haluta.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole katunut. Seksi on yksi tärkeimpiä parisuhteen elementtejä mulle, kaiken muun saan kavereiltakin. Ilman (hyvää!) seksiä puuttuu tietty intiimiys sen toisen henkilön kanssa, mikä johtaa siihen, että lopulta tunne koko parisuhteesta puuttuu.
Mitään lapsia mulla ei ole eikä tule, joten onneksi ei tarvitse miettiä miltään muulta kannalta asiaa. Ja sitä paremmalla syyllä niitä lapsia ei tulekaan, koska en halua niiden jumittavan mua huonoon suhteeseen. Parisuhde on siis vain kahden kauppa ja todellakin siihen kauppaan kuuluu rakastelu.
Ja ennen kuin kukaan tulee tähän mitään neuvomaan, niin en edellä yleistä mitään vaan puhun ainoastaan omalta kohdaltani. Sulla sun mielipiteet, mulla mun.
Jos siis toinen avioparista sairastuu tai vammautuu siten ettei seksielämä enää häneltä normaaliin tapaan luonnistu, niin se on sitten niinku hyvästi vaan.
Mä olen kuullut, että joku on eronnut pikkulapsi aikana siksi, koska parisuhde ei enää vaan toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olettaisin, että toinen päättää itse suhteen, jos ei halua siinä enää olla. Haluton tuskin ymmärtää, että toinen erityisesti kärsii, koska haluton on kuten sanoit todennäköisesti itse täysin tyytyväinen suhteeseen. Haluttomuuteen ei ole määrättömästi hoitoja, jos ei ole kyseessä mikään hormoniepätasapaino tai erektiohäiriö. Mitä sitten pitäisi tehdä? Päättää toisen puolesta, että tämä on onneton ja erota? Entä jos kumppani haluaisi jatkaa seksittömyydestä huolimatta?
Niin se voi auttaa siihen, että suhteessa ei ole enää mitään läheisyyttä, ei välttämättä seksin puutteeseen. Itse olen ihan tyytyväinen seksittömässä suhteessa eikä läheisyys ole minulle kidutusta vaan ihanaa - ja sitä on paljon. Mutta jos kaipaa nimenomaan seksiä eikä pidä läheisyydestä ilman seksiä tilanne on toinen.