Te, jotka olette eronneet muuten hyvästä suhteesta toimimattoman seksielämän vuoksi
Miten teillä nykyään menee? Olisiko suhteeseen kuitenkin kannattanut jäädä vai oliko ero oikea päätös? Tuli toisesta ketjusta tämä asia mieleen, tyydyttämätön seksielämä koskettaa varmasti monia pariskuntia.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin varaan ei kannata rakentaa. Se hiipuu aikanaan uudessakin suhteessa. Erosin, ei olisi kannattanut ja saan katua ratkaisua lopun elämääni.
Ei kannata. Minulla on muuten hyvä avioiliitto, mutta seksi on loppunut. Nostin kissan pöydälle ja nyt minulla on vaimon lisäksi rakastajatar, jonka kanssa on hyvää seksiä. Seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuus ei ole hyvä syy erota, eikä pettäminenkään.
Kaikille tuo ei toimi. Ei mua kiinnosta seksi kenenkään muun kuin oman mieheni kanssa. Hän vaan ei enää halua minua. Tiedän että erosta menisin vielä enemmän rikki kuin mitä olen nyt niin tähän jään. Säälittävää, tiedän.
Miksi luullaan että parisuhde on hyvä toimimattoman seksielämän kanssa? Varsinkaan nuorilla? Harhaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämän ketjun aihe on se, että tuo pussailu tai viimeistään se "jne." saisi miehesi vetäytymään pois, kun "aina sinä vonkaat"."
Eri, mutta thän toimii parhaiten se, että yhdessä sovitaan ettei seksiä ole eikä seksiin tehdä aloitetta, mutta muuta läheisyyttä on (eikä kumpikaan odota sen johtavan seksiin). Toki jos toinen ei halua minkäänlaista läheisyyttä ja itse haluaa kannattaa erota.
Miksi se toimisi? Me tehtiin tuo sopimus koska mies oli kyvytön paineiden vuoksi, hän sanoi. Sovittiin että ei seksiä kunnes alkaa tuntua siltä että ne paineet hellittää ja alkaa halut taas herätä. Seuraus? Musta se kaikki läheisyys tuntui koko ajan pahemmalta, koska ne paineet ei ikinä hellittäneet, eikä ne halut koskaan palanneet.
Lopulta kaikki läheisyys ja k
Sama minulla. Tietenkin loukkaantui kun kysyin, mutta mitään muutakaan syytä ei osannut antaa haluttomuuteen. Oli se syy mikä hyvänsä, jos se haluton ei halua ratkaisua siihen niin lähtekää kävelemään. Tuo suhde rikkoi pääni ja itsetuntoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin varaan ei kannata rakentaa. Se hiipuu aikanaan uudessakin suhteessa. Erosin, ei olisi kannattanut ja saan katua ratkaisua lopun elämääni.
Ei kannata. Minulla on muuten hyvä avioiliitto, mutta seksi on loppunut. Nostin kissan pöydälle ja nyt minulla on vaimon lisäksi rakastajatar, jonka kanssa on hyvää seksiä. Seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuus ei ole hyvä syy erota, eikä pettäminenkään.
Rakastajatar jaksaa sua sängyssä kun sen ei tarvitse pestä kotona sun vauhtiraitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole katunut. Seksi on yksi tärkeimpiä parisuhteen elementtejä mulle, kaiken muun saan kavereiltakin. Ilman (hyvää!) seksiä puuttuu tietty intiimiys sen toisen henkilön kanssa, mikä johtaa siihen, että lopulta tunne koko parisuhteesta puuttuu.
Mitään lapsia mulla ei ole eikä tule, joten onneksi ei tarvitse miettiä miltään muulta kannalta asiaa. Ja sitä paremmalla syyllä niitä lapsia ei tulekaan, koska en halua niiden jumittavan mua huonoon suhteeseen. Parisuhde on siis vain kahden kauppa ja todellakin siihen kauppaan kuuluu rakastelu.
Ja ennen kuin kukaan tulee tähän mitään neuvomaan, niin en edellä yleistä mitään vaan puhun ainoastaan omalta kohdaltani. Sulla sun mielipiteet, mulla mun.
Olen täysin samaa mieltä. En kerro ikääni, koska eräässä muussa ketjussa minut haukuttiin, koska tykkään, että seksi on mulle erittäin tärk
Saahan seksi olla tärkeää, ja monille miehille ja naisille läheisyys varmasti onkin yksi tärkeimmistä puolista parisuhteessa. Mutta jos seksistä muodostuu ainoa tärkeä ja yhdessä pitävä asia, niin silloin parisuhde ei kuulosta omaan korvaan niin hyvältä ja syvälliseltä. Minulle seksi, ja monipuolinen sellainen, on tosi tärkeää, mutta omassa parisuhteessa on monta muutakin tärkeää asiaa. Meidän makkarissa ei harrasteta pelkkää lähetyssaarnaajaa, vaan tykätään peppuseksistä, suuseksistä ja annan laueta suuhun jne. Myös pelkkä toisen lähellä olo, huomioiminen, arjen pyörittäminen, toisen tukeminen haasteiden edessä ja arvostaminen on tärkeää terveessä parisuhteessa. Eli seksi on iso osa, mutta minusta hieman surullista jos joillakin ei ole muuta yhteistä. Ja tää oli mun mielipide :)
Itsetunto parani paljon, kun on vihdoin kumppani, joka "lämpeää" helposti ja vehje toimii kuin sveitsiläinen kello. Entinen tais olla miehiin päin tai jotain terveydellistä vikaa. Myös unenlaatu+mieliala on parempi. Nämä tekijät ovat auttaneet myös jaksamaan vaativassa asiantuntijatyössä parantuneen itsetunnon ja energisyyden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tunkkainen alapää johon ei pesu tepsinyt.
MENE HYVÄ IHMINEN ERIKOISLÄÄKÄRIN VAST.OTOLLE - UROLOGILLE TAI GYNEKOLOGILLE.
TOIVOTTAVASTI HAJUSI LÄHTEE JA LÄHTEEKIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut täältä, Hesarista ja pitkin nettiä, että seksi miehen kanssa on täysin turhaa. Paljon parempaa seksi on yksin, lelun tai toisen naisen kanssa. Jos on ihan pakko olla miehen kanssa, yhdyntä ainakin on aivan turhaa ja vanhanaikaista eikä sitä pitäisi harrastaa.
Että mitä tämä keskustelu oikein on?
Olisko eri ihmiset, hmm. Vaikee dilemma kyllä.
Tai ehkä feministinen uho siitä kuinka naiset eivät tarvitse miehiä ei perustunutkaan totuuteen.
Mihin nainen sitten miestä tarvii? Ilman parisuhdettakin voi elää ja oikeastaan se on syy miksi kannattaa lähteä suhteesta jossa ei ole edes seksiä. Ilman sitä voi hyvin elää ilman parisuhdetta.
Mihin miestä tarvii? Tässä siitä on 14 sivua keskustelua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut täältä, Hesarista ja pitkin nettiä, että seksi miehen kanssa on täysin turhaa. Paljon parempaa seksi on yksin, lelun tai toisen naisen kanssa. Jos on ihan pakko olla miehen kanssa, yhdyntä ainakin on aivan turhaa ja vanhanaikaista eikä sitä pitäisi harrastaa.
Taitaa kertoa mm. siitä, ettei seksistä osata puhua tarpeeksi heterosuhteissa. Itselläkin ehti olla noita ajatuksia exän jälkeen ennen kuin tapasin miehen, joka ei arastellut seksistä puhumista.
Olen pitkään ihmetellyt juuri tätä, että miksi ihmeessä siitä seksistä ei voi puhua miehelle. Aina jälkeenpäin valitetaan kavereille tai Jodelissa kuinka oli huono mies sängyssä eikä tehnyt sitä mitä nainen olisi halunnut. Olisiko ollut hedelmällisempää puhua siitä sille miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kertoa mm. siitä, ettei seksistä osata puhua tarpeeksi heterosuhteissa. Itselläkin ehti olla noita ajatuksia exän jälkeen ennen kuin tapasin miehen, joka ei arastellut seksistä puhumista.
Olen pitkään ihmetellyt juuri tätä, että miksi ihmeessä siitä seksistä ei voi puhua miehelle. Aina jälkeenpäin valitetaan kavereille tai Jodelissa kuinka oli huono mies sängyssä eikä tehnyt sitä mitä nainen olisi halunnut. Olisiko ollut hedelmällisempää puhua siitä sille miehelle?
Tietenkin nainen odottaa, että mies lukee ajatukset!
Uuden kanssa harrastetaan nakin piilottamista lähes päivittäin, uu jea.
Kysehän on siitä, kuinka tärkeää läheisyys ja seksi on kullekin. Jos on sinut sen ns. kämppissuhteen kanssa ja homma pelittää, vaikkakin ilman seksiä yms. niin mikäs siinä. Jos taas tarvitsee sitä, mitä kaverisuhteissa ei saa, ehkä kannattaa harkita vaihtoa.