Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette eronneet muuten hyvästä suhteesta toimimattoman seksielämän vuoksi

Vierailija
27.12.2024 |

Miten teillä nykyään menee? Olisiko suhteeseen kuitenkin kannattanut jäädä vai oliko ero oikea päätös? Tuli toisesta ketjusta tämä asia mieleen, tyydyttämätön seksielämä koskettaa varmasti monia pariskuntia.

Kommentit (272)

Vierailija
161/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut. Omalla kohdallani syy ei ollut puolison haluttomuus vaan omat vähäiset haluni ja siitä aiheutuneet jatkuvat riidat, toisen mykkäkoulut ja suoraan sanottuna vonkaaminen. Voin sanoa, että vaihtamalla parani. Nykyisellä kumppanilla on minun tapaani matala libido eikä tarvitse enää pelätä mykkäkoulua, jos seksiä ei ole x kertaa viikossa. 

Vierailija
162/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nämä ihan sairaita juttuja tälle uteliaalle aloittajalle ja miksi te tämmöisistä avaudutte ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut. Omalla kohdallani syy ei ollut puolison haluttomuus vaan omat vähäiset haluni ja siitä aiheutuneet jatkuvat riidat, toisen mykkäkoulut ja suoraan sanottuna vonkaaminen. Voin sanoa, että vaihtamalla parani. Nykyisellä kumppanilla on minun tapaani matala libido eikä tarvitse enää pelätä mykkäkoulua, jos seksiä ei ole x kertaa viikossa. 

Mitäs vittua se oikein meille kuuluu libidosi.

Vierailija
164/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän tarvitsee kertoa henkilökohtaisista asiostanne tänne jos joku pösilö kyselee niitä.

Vierailija
165/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskushan yhteinen seksi kuitenkin loppuu (paitsi ehkei joiltakuilta poikkeuksellisen viriileiltä vanhuksilta). Mikähän on se ikä ja aika, jolloin sen helpommin hyväksyy?

Ikäännymme ja vanhenemme kaikki.

Tätä olen aina miettinyt. Joillekin tuo on niin tärkeä asia, että mitä he tekee, kun eivät voi tuota vanhewuuttan toteuttaa. 

Vierailija
166/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän huonohkon seksin takia eroavat on kyllä uskomattoman noloja. Parisuhteen pitäisi olla niin paljon muutakin! Myös ystävyyssuhde.

Vierailija
167/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos se haluton ei haluakaan haluta, kannattaa ehdottomasti lähteä. Tai vähintään kertoa se toiselle, jotta hän voi lähteä."

Siis haluttoman kannattaa lähteä, vaikka hän on tyytyväinen suhteeseen? Ei kai nyt sentään. Tilanteeseen tyytymätön eroaa - ja jos ei eroa siitä voi syyttää vain itseään. 

Se mikä ei koskaan lakkaa hänmästyttämästä on kuinka sitä halutonta ei lainkaan haittaa nähdä ja tietää että se toinen osapuoli kärsii. Hän on tyytyväinen, hänhän saa kaiken mitä haluaa. 

Ilkeyttään on tietysti haluton, yhyy

En koskaan ymmärrä, miksi ei voisi toisen mieliksi edes vaikka kerta viikossa?

Vierailija
168/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos se haluton ei haluakaan haluta, kannattaa ehdottomasti lähteä. Tai vähintään kertoa se toiselle, jotta hän voi lähteä."

Siis haluttoman kannattaa lähteä, vaikka hän on tyytyväinen suhteeseen? Ei kai nyt sentään. Tilanteeseen tyytymätön eroaa - ja jos ei eroa siitä voi syyttää vain itseään. 

Se mikä ei koskaan lakkaa hänmästyttämästä on kuinka sitä halutonta ei lainkaan haittaa nähdä ja tietää että se toinen osapuoli kärsii. Hän on tyytyväinen, hänhän saa kaiken mitä haluaa. 

... oletko tosissasi? Minä en ymmärrä millainen hirviö haluaa panna halutonta ihmistä, hän ei ole esine

Vierailija
169/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... oletko tosissasi?

Höpsöö, tähän kuuluu tietysti esittää että haluaa kovasti ettei toiselle tule paha mieli

Vierailija
170/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin, koska en halunnut miestäni enää. Ei koskaan mitään oikeaa läheisyyttä, mutta seksiä olisi pitänyt sormia napsauttamalla harrastaa. Lisäksi miehellä oli peliongelma, ei osallistunut kotitöihin ja maksatti minulla kaikki juoksevat kulut. Pojallemme oli hyvä isä, harmi, että en kestänyt enää, kun hänellä oli jo panoja kin siellä täällä. 

Pojan takia ehkä olisin voinut vuoden tai kaksi jaksaa. Se kaduttaa. 

Mies muutti aika pian pk-seudulle yhden painonsa luo, sanoi, että tarvitsee kuluille puolittajaa. Siinä oli hyvin kuvailtu hänen tunne-elämänsä. 

Vierailija
171/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että kaikki muu on kunnossa mutta seksi vain ei toimi?

On se hyvinkin mahdollista. Me ollaan viisikymppinen pariskunta. Varsinaista yhdyntäseksiä ei ole ollut 13 vuoteen, kun mies totesi että hän ei oikein koskaan ole ollut kovin innostunut siitä. Hetken siitä silloin kipuilin, mutta totesin, ettei se minullekaan kovin tärkeää ole. Voin sanoa, etten tunne jääväni mistään paitsi. Meillä on rakkautta, läheisyyttä ja hauskaa keskenämme. Mies on älykäs, kiltti ja kunnollinen, rehellinen, ei harrasta kännäystä eikä äijien reissuja. Sen sijaan harrastamme yhdessä ja erikseen, puhallamme yhteen hiileen, kannustamne toisiamme, tykkäämme samoista asioista ja panostamme toisiimme ja suhteeseemme. Mies on ollut rinnallani kun olen ollut työttömänä ja maannut sairaalassa. Hän on auttanut sairasta äitiäni ja surrut itsekin ja ollut tukena, kun äitini menehtyi. Tästä voitte ehkä päätellä, että seksi ei ole kovin korkealla arvomaailmassani. Enkä todellakaan vaihtaisi tätä nykytilannetta mihinkään jalat alta vievään romanssiin. Olen sellaisen kokenut nuorempana, mutta mies oli täysi m*lkvisti. Toki en sano, että m*lkvistius ja seksihalut kulkevat käsi kädessä, mutta itse en todellakaan lähtisi mihinkään suhteeseen seksi edellä.

Vierailija
172/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... oletko tosissasi?

Olen tosissani. Jos on vaikka valinnut aviopuolisoksi, niin kyllä tuonkin pitäisi sisältyä "kauppaan". 

Vierailija
173/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu aina siltä, että nämä seksin perässä juoksijat ovat kokemattomia ja keskenkasvuisia, usein myös aika nuoria. Ei mitään käsitystä elämän realiteeteista. Vaihdetaan uuteen heti kun seksi loppuu. Onnellista vanhuutta teille vaan.

Vierailija
174/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ymmärrä, miksi ei voisi toisen mieliksi edes vaikka kerta viiko

Olen tosissani. Jos on vaikka valinnut aviopuolisoksi, niin kyllä tuonkin pitäisi sisältyä "kauppaan". 

No ei todellakaan mihinkään kauppaan sisälly loppumaton oikeus toisen vartaloon, huh huh

Ei edes prostituoidun kanssa, hänkin saa kieltäytyä jos haluaa

Vierailija
175/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se ikivanha argumentti... "en tuntenut itseäni naiseksi ollenkaan". Eikö teillä hyvät naiset ole itsetuntoa ilman että joku mies kuolaa teidän peräänne?

Vierailija
176/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on taloudellinen sopimus, siihen ei kuulu se, että toisen täytyy saada käyttää sinua masturbointialustanaan. Eikä kuulu mihinkään muuhunkaan terveeseen ihmissuhteeseen. Harva edes pystyy harrastamaan seksiä ilman minkäänlaista kiihottumista, mies tai nainen. Ja kuka haluaisi seksiä haluttoman kanssa? Ei ainakaan kukaan, jonka kanssa minä haluaisin olla parisuhteessa. 

Vierailija
177/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu aina siltä, että nämä seksin perässä juoksijat ovat kokemattomia ja keskenkasvuisia, usein myös aika nuoria. Ei mitään käsitystä elämän realiteeteista. Vaihdetaan uuteen heti kun seksi loppuu. Onnellista vanhuutta teille vaan.

Missä vaiheessa se seksi muuten hyvässä suhteessa sitten loppuu?

Vierailija
178/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on taloudellinen sopimus, siihen ei kuulu se, että toisen täytyy saada käyttää sinua masturbointialustanaan. Eikä kuulu mihinkään muuhunkaan terveeseen ihmissuhteeseen. Harva edes pystyy harrastamaan seksiä ilman minkäänlaista kiihottumista, mies tai nainen. Ja kuka haluaisi seksiä haluttoman kanssa? Ei ainakaan kukaan, jonka kanssa minä haluaisin olla parisuhteessa. 

Itsetuntemus on hyvä asia. Kuka haluaisi parisuhteeseen haluttoman kanssa? En minä ainakaan. Valitettavasti vain se parisuhde aloitetaan joskus jopa teeskentelemällä että seksi kiinnostaa parisuhteessa. Ja sitten jossain vaiheessa yksipuolisella päätöksellä lopetetaan kaikki seksuaalisuus suhteesta.

Vierailija
179/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se ikivanha argumentti... "en tuntenut itseäni naiseksi ollenkaan". Eikö teillä hyvät naiset ole itsetuntoa ilman että joku mies kuolaa teidän peräänne?

Tämä just. Naisena en voi käsittää. Olen ihan tavallisen näköinen nainen, ja minulla on hyvä itsetunto. Ei tarvita avonaisia kaula-aukkoja, lyhyitä mekkoja, irtoripsiä tms halpaa miehiä miellyttämään. Olen oma itseni ja hyvä näin.

Vierailija
180/272 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkän huonohkon seksin takia eroavat on kyllä uskomattoman noloja. Parisuhteen pitäisi olla niin paljon muutakin! Myös ystävyyssuhde.

Entä täysi seksittömyys? Mä olen kipuillut tämän asian kanssa tosi paljon. Kuvittelin ennen että seksi on vain seksiä. Että moni muu asia on tärkeämpi. Nyt kun kuitenkin olen parisuhteessa jossa se toinen osapuoli on haluton/kyvytön, huomaan että sillä onkin valtavan suuri vaikutus muhun. 

Nyt olen sitä mieltä että moni muu asia on tärkeämpi, mutta myös se että kokee tulevansa rakastetuksi JA halutuksi on myös todella tärkeä. Jos se puuttuu, se voi aiheuttaa oikeasti todella suurta surua, riittämättömyyden tunnetta ja tuskaa.

Ehkä haluttomien on vaikea ymmärtää sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän