Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaatteko puolison kanssa kaiken? Onko puolisollasi pääsyä puhelimellesi?

Vierailija
26.12.2024 |

Mitä mieltä.

Kommentit (1036)

Vierailija
381/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin hajottaisin puhelimen kuin antaisin sen puolison "tarkastettavaksi". En itse asiassa voisi edes olla moisen kyylän kanssa yhdessä.

Vierailija
382/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla listattuna saamme tarkemmin pidettyä budjetin yllä. Olemme valinneet ystävämme niin ettei tuollaista tapahdu. Emme ole minä ja hän vaan me. Kuollessa ystävät jäävät elossa olevan ystäviksi koska yksikkö säilyy vaikka toinen kuoleekin.

Olen eri, mutta noin minäkin aikoinaan luulin. Vähänpä tiesin. Kun mies yllättäen kuoli, osa ystävistä ei päässyt edes hautajaisiin ja muutkin katosivat siihen entiseen piiriin lähes kokonaan, en saanut enää kutsuja tai kyselty edes kuulumisia.

Ryhmän dynamiikka on usein julma. Olen nyt sitten vanhemmilla päivillä yrittänyt löytää uusia ystäviä, mutta se ei ole yhtään helppoa. 

Sama. Eron jälkeen yhteiset ystävät eivät olleet enää ystäviä. Olin luullut, että olimme läheisiä. Ei tullut kutsuja eron jälkeen, eikä minun kutsumiini tapahtumiin tultu. Se mikä oli toiminut pariskuntina, ei toiminutkaan enää sinkulle. Miehen kavereiden puolisoiden kanssa vietettiin tyttöjeniltoja ja pitkiä aikoja yhdessä, käytiin naisporukalla tapahtumissa ja paikoissa. Luulin, ettei eromme miehen kanssa tulisi siihen väliin. Eron jälkeen minua ehdittiin just ja just tulla moikkaamaan ohimennen hetkeksi kahvilaan kaupungilla, ja sitten olikin jo kiire. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä haittaa jos ystävän mies tietää kuulumisenne, jos hän ei niitä kuitenkaan kenellekään kerro?

Mistä minä tiedän, ettei kerro? En tunne häntä. Enkä kertonut asiaani hänelle, vaan ystävälleni. Millä oikeudella ystävä päättää, että hän voi kertoa asiani eteenpäin.

Vierailija
384/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yhteistä pankkitiliä, eikä salasanoja jaeta läppäriin ja puhelimeen tmv. Meillä kummallakin on menneisyydessä salaisuuksia, jotka liittyvät toisiin osapuoliin, emmekä jaa niitä keskenämme. Myöskään ystäviemme luottamuksellisia asioita emme jaa. Aikuisen lapsemme luottamusta emme myöskään riko, jos hän on halunnut kertoa jotain vain toiselle meistä. Vietämme paljon aikaa yhdessä. Viihdymme toistemme seurassa. Olemme olleet 20 vuotiaista saakka yhdessä ja nyt olemme 60v. Toisesta ei tarvitse tietää kaikkea - kiinnostus säilyy. 

Vierailija
385/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanon, että sellainen ystävän mies joka lukee vaimonsa ystävien viestejä on juuri sellainen mies, jonka en tahtoisi saavan tietää yksityisiä viestejäni. Onneksi nämä naiset, joilla tuollainen mies on, erottuu muullakin tavalla, niin heille en mitään yksityistä tai tärkeää kerrokaan, pidän hyvänpäivän tuttuna.

Tämä on niin totta! On niitä miehissäkin melkoisia uteliaita juorukelloja. Yksi on osunut meidänkin harrastus/kaveripiiriin. Utelee aina kaikilta jokaista mahdollista juttua ja nyt on jo vaimonsakin alkanut jättämään kertomatta ja varoitellut meitä, että mies ihan uteliaisuuttaan nuuskii viestejä. Ei siis mitään pettämiskuvioita tms. edes epäile.

Toisen kaverin mies taas luki viestejä juuri epäillessään ja käytti niitä sitten naista vastaan. Jos vaikka oli joku ihan läppä, esim. meemi, missä oli hyvännäköinen mies niin päiväkaupalla jankutti, että kaverisi ovat h oroja ja niiden kanssa hengaaminen vaarantaa meidänkin suhteen. No oli siinä muutakin kontrollia. 

Vierailija
386/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla listattuna saamme tarkemmin pidettyä budjetin yllä. Olemme valinneet ystävämme niin ettei tuollaista tapahdu. Emme ole minä ja hän vaan me. Kuollessa ystävät jäävät elossa olevan ystäviksi koska yksikkö säilyy vaikka toinen kuoleekin.

Olen eri, mutta noin minäkin aikoinaan luulin. Vähänpä tiesin. Kun mies yllättäen kuoli, osa ystävistä ei päässyt edes hautajaisiin ja muutkin katosivat siihen entiseen piiriin lähes kokonaan, en saanut enää kutsuja tai kyselty edes kuulumisia.

Ryhmän dynamiikka on usein julma. Olen nyt sitten vanhemmilla päivillä yrittänyt löytää uusia ystäviä, mutta se ei ole yhtään helppoa. 

Sama. Eron jälkeen yhteiset ystävät eivät olleet enää ystäviä. Olin luullut, että olimme läheisiä. Ei tullut kutsuja eron jälkeen, eikä minun kutsumiini tapahtumiin tultu. Se mikä oli toiminut pariskunt

Oliko sinulla omia ystäviä, joiden puolisot sitten jatkoivat ex miehesi tapaamista eron jälkeen? 

Vierailija
387/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain on puhelimelle pääsy, eli minun puhelimeni on ihan vapaasti käytettävissä, mutta avopuolison puhelimeen saa koskea vain hän itse. Tämä on yleensä kai tapana ollut kaikilla muillakin. 

Vierailija
388/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä haittaa jos ystävän mies tietää kuulumisenne, jos hän ei niitä kuitenkaan kenellekään kerro?

Jos kuvittelet, että miehet eivät juorua, niin olet kovin väärässä.

Vierailija
389/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten tehtiin  ajankohtaisohjelman yhteydessä testi jossa romani pyysi ohikulkijoilta puhelinta lainaan soittaakseen puhelun. Ei tainnut kukaan lainata. Monikohan teistä puhelin on vaan tavara eikä minulla ole salattavaa -tyypeistä lainaisi puhelimen jollekulle joka kadulla kysyisi?

Miksi pitäisi tuntemattomalle lainata. Ei ole millään tavalla verrattavissa puolisoon.

Vierailija
390/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaamme kaiken siten, että minun tuloni ovat yhteisiä tuloja ja hänen tulonsa ovat hänen tulojaan koska naisena hän tienaa vähemmän. Ja koska hänen tulonsa ovat niin pienet niin minä maksan kaikki asumiskulut, sähköt,veden, lomamatkat,ulkona syömiset jne.

Vierailija
391/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä ystäväsi olisi saanut yhden illan suhteesta sitkeän sukupuolitaudin, niin tällaisia juttujako kertoisitte hyvästä ystävästänne eteenpäin miehellenne?

Tai haluaisitko oikeasti tietää, että ystäväpariskuntanne miehellä on vakavia erektio-ongelmia, joista hän on uskoutunut miehellesi?

Äitini on alkoholisoitunut isäni kuoleman jälkeen. Olen tästä puhunut ystävälleni, ja joskus laitan lyhyen viestin hänelle äitini sekoiluista. Tiedän ja arvostan sitä, ettei ystäväni puhu äitini ongelmista puolisolleen, joka ei edes tunne äitiäni.

Vierailija
392/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen kännykkä ja yhteinen sähköposti? Suloista... 

Mä kirjoitin yhteisestä kännykästä. Kyllä, kun kännykät tuli markkinoille, monella nuorella perheellä oli vain yksi kännykkä. Kuten aiemmin vain yksi lankapuhelin. Normaalia sekin.

En kyllä muista että kenelläkään tutuilla olis ollut yhteinen kännykkä, meillä ei ainakaan. Eikä sähköpostia. 

Minun ja eksäni eka kannykkä v -98 oli yhteinen.

eri

Vierailija
393/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin hajottaisin puhelimen kuin antaisin sen puolison "tarkastettavaksi". En itse asiassa voisi edes olla moisen kyylän kanssa yhdessä.

Onpas sinulla sitten aika paljon salattavaa. En olisi noin epäluotettavan pskan kanssa päivääkään.

Vierailija
394/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä vaiheessa te annoitte kumppanille pin-koodin, että toinen voi tarvittaessa käyttää puhelintanne?

Meillä ei ole koskaan edes tullut puheeksi tuo, että vaihdettaisiin pin-koodeja puhelimiin, kun kummallakaan ei ole tarvetta katsoa toisen puhelinta missään tilanteessa. Ei ole ikinä tullut keskusteltua asiasta vaikka yhdessä ollaan nyt oltu 16 vuotta. 

Mies antoi oman pin-koodinsa minulle muutaman viikon tuntemisen jälkeen. Sanoi, ettei ole mitään salattavaa ja halusi todistaa asian näin. 

Minä olin todella vaikuttunut luottamuksenosoituksesta. Itse en pystynyt samaan pitkään aikaan. Luotan ihmisiin hitaasti.

Vierailija
395/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes tulkoon. Ei ole salattavaa.

Jos olisi, ei oltais yhdessä.

T: Tuntematon 

Vierailija
396/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa katsotaan erotiikka tvtä ja tehdään perässä

Vierailija
397/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvä ystäväsi olisi saanut yhden illan suhteesta sitkeän sukupuolitaudin, niin tällaisia juttujako kertoisitte hyvästä ystävästänne eteenpäin miehellenne?

Tai haluaisitko oikeasti tietää, että ystäväpariskuntanne miehellä on vakavia erektio-ongelmia, joista hän on uskoutunut miehellesi?

Äitini on alkoholisoitunut isäni kuoleman jälkeen. Olen tästä puhunut ystävälleni, ja joskus laitan lyhyen viestin hänelle äitini sekoiluista. Tiedän ja arvostan sitä, ettei ystäväni puhu äitini ongelmista puolisolleen, joka ei edes tunne äitiäni.

Juuri näin. On monia ystäviä, joiden miehiä tuskin tunnen, nähty vain ohimennen jossain. Jos sitten tuleekin esim.heillä jotkut juhlat vaikka jonne menen, en halua, että siellä minua mittailee säälivin, epäilevin, huvittuinein tms. katsein joku puolituntematon ihminen, joka tietää minusta kaiken, koska on lueskellut viestejäni tai ystäväni lörpötellyt kaiken.

Yhteiset ystävät ovat yhteisiä ja he itse päättävät silti, mitä kertovat, jommalle kummalle tai molemmille.

Vierailija
398/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että edes kertoisi milloin lähtee omalle matkalle. Itse kerron omista matkoistani etukäteen. On se niin vaikeaa. Se kertominen, kun pidän sen tiedon kuitenkin itselläni. Me ei asuta vielä yhdessä.

Eikä viitsisi alkaa jankuttamaan tästä.

Vierailija
399/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpas sinulla sitten aika paljon salattavaa. En olisi noin epäluotettavan pskan kanssa päivääkään."

Tämä kommentti on ilmeisesti joltakulta kyylältä. Hah. Tilanne on se, että olen täysin luotettava, mutta en koe, että minun täytyy jotenkin todistella sitä. Ihan turha on kenenkään vetää puruja nenureikiin siitä, millä tavoin meillä eletään.

Vierailija
400/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi puhelinta joista toisen saa muija tutkia milloin haluaa ja sitten on toinen luuri johon hänellä ole mitään asiaa ja on jatkuvasti PIN lukittuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi