Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaatteko puolison kanssa kaiken? Onko puolisollasi pääsyä puhelimellesi?

Vierailija
26.12.2024 |

Mitä mieltä.

Kommentit (1036)

Vierailija
421/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin hajottaisin puhelimen kuin antaisin sen puolison "tarkastettavaksi". En itse asiassa voisi edes olla moisen kyylän kanssa yhdessä.

Sinulla on pahat mielessä ja olet lisäksi valehtelija jos et osaa olla rehellinen.

Jostain tuollaisestahan tuo ylimitoitettu reaktio kertoo.

Tunnistan valehtelijan ja saan sen selville yhdestä kysymyksestä.

Monesti läpeensä epäluotettava, epärehellinen ja valheellinen ihmisen muotoinen pyrkii kääntämään normaalit asiat päälaelleen. Niin tässä puhelinasiassa. Hyvin mustavalkoinen ja ehdoton.

Et voi olla tosissas?! Et lainaa puhelinta jos toisella on pakottava tarve soittaa eikä ole omaa puhelinta lähettyvillä? Miks et luota kumppaniis?

Vierailija
422/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin hajottaisin puhelimen kuin antaisin sen puolison "tarkastettavaksi". En itse asiassa voisi edes olla moisen kyylän kanssa yhdessä.

Sinulla on pahat mielessä ja olet lisäksi valehtelija jos et osaa olla rehellinen.

Jostain tuollaisestahan tuo ylimitoitettu reaktio kertoo.

Tunnistan valehtelijan ja saan sen selville yhdestä kysymyksestä.

Monesti läpeensä epäluotettava, epärehellinen ja valheellinen ihmisen muotoinen pyrkii kääntämään normaalit asiat päälaelleen. Niin tässä puhelinasiassa. Hyvin mustavalkoinen ja ehdoton.

Et voi olla tosissas?! Et lainaa puhelinta jos toisella on

Narsisti ei luota kehenkään koskaan. Ahdistuu toisten puhelimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asutaan saman katon alla, jaetaan elämä ja vuode, niin kyllä silloin avioliitossa on kaikki muukin yhteistä tai näytän ovea.

Myös ystäviesi salaisuudet, jotka ovat sinulle uskottu? Jaetaanko nekin?

Missä niin on sanottu? Älä vie asiaa sivuraiteille!!!

Mielestäsi epäolennaista? 

Millä oikeudella petät ystävän luottamuksen, siitähän tässä on ollut paljon puhetta. 

Vierailija
424/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asutaan saman katon alla, jaetaan elämä ja vuode, niin kyllä silloin avioliitossa on kaikki muukin yhteistä tai näytän ovea.

Millä oikeudella petät ystävän luottamuksen, siitähän tässä on ollut paljon puhetta. 

Missä on sanottu ystävän luottamuksesta? Jokainen fiksu tietää miten käyttäytyä. Sitten on epävakaita ihmisiä jotka ahdistuvat puhelimista.

Vierailija
425/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö. Millä tavalla petän ystäväni luottamuksen, jos miehelläni on puhelimeni koodit? Mies ei ikinä edes lue viestejäni. Hän ei ole 12 vuoteen tehnyt mitään, mikä edes herättäisi tällaisia epäilyksiä. Häntä ei kiinnosta pätkääkään tyttökavereideni kanssa käymät keskustelut. 

eri

Vierailija
426/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut puhetta, etteikö puhelinta voisi antaa lainaksi soittamista varten. Oli puhe siitä, että puolison on turha pyrkiä tekemään mitään tarkastuksia puhelimeeni.

Vierailija
427/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä en olisi hetkeäkään sinunlaisesi kanssa.

Vierailija
428/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä en olisi hetkeäkään sinunlaisesi kanssa.

Epärehellisten valehtelijoiden kanssa ei kenenkään pidä olla.

Vierailija
429/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä haittaa jos ystävän mies tietää kuulumisenne, jos hän ei niitä kuitenkaan kenellekään kerro?

Mistä minä tiedän, ettei kerro? En tunne häntä. Enkä kertonut asiaani hänelle, vaan ystävälleni. Millä oikeudella ystävä päättää, että hän voi kertoa asiani eteenpäin.

Kannattaisi ehkä muutenkin tutustua ystäviensä puolisoihin. Mä tunnen ystäväni miehen hyvinkin. Samoin hän, ja he, tuntevat minun mieheni. Ystäviä ollaan nykyään kaikki keskenämme

Vierailija
430/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä haittaa jos ystävän mies tietää kuulumisenne, jos hän ei niitä kuitenkaan kenellekään kerro?

Jos kuvittelet, että miehet eivät juorua, niin olet kovin väärässä.

Itse tunnen ystäväni miehen. Ei juorua. Myöskään oma mieheni ei tasan kerro asioita eteenpäin.

Vierailija
431/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvä ystäväsi olisi saanut yhden illan suhteesta sitkeän sukupuolitaudin, niin tällaisia juttujako kertoisitte hyvästä ystävästänne eteenpäin miehellenne?

Tai haluaisitko oikeasti tietää, että ystäväpariskuntanne miehellä on vakavia erektio-ongelmia, joista hän on uskoutunut miehellesi?

Äitini on alkoholisoitunut isäni kuoleman jälkeen. Olen tästä puhunut ystävälleni, ja joskus laitan lyhyen viestin hänelle äitini sekoiluista. Tiedän ja arvostan sitä, ettei ystäväni puhu äitini ongelmista puolisolleen, joka ei edes tunne äitiäni.

Tai sitten ystäväsi kertoo kaikki nuo asiasi eteenpäin, et vain tiedä sitä.

Mulla ei ole noin sekoja ystäviä.

Vierailija
432/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onpas sinulla sitten aika paljon salattavaa. En olisi noin epäluotettavan pskan kanssa päivääkään."

Tämä kommentti on ilmeisesti joltakulta kyylältä. Hah. Tilanne on se, että olen täysin luotettava, mutta en koe, että minun täytyy jotenkin todistella sitä. Ihan turha on kenenkään vetää puruja nenureikiin siitä, millä tavoin meillä eletään.

Ja sä kuitenkin vedät herneet noin syvälle siitä, miten muut elää 🤣

Vierailija
433/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä vaiheessa te annoitte kumppanille pin-koodin, että toinen voi tarvittaessa käyttää puhelintanne?

Meillä ei ole koskaan edes tullut puheeksi tuo, että vaihdettaisiin pin-koodeja puhelimiin, kun kummallakaan ei ole tarvetta katsoa toisen puhelinta missään tilanteessa. Ei ole ikinä tullut keskusteltua asiasta vaikka yhdessä ollaan nyt oltu 16 vuotta. 

Mies antoi oman pin-koodinsa minulle muutaman viikon tuntemisen jälkeen. Sanoi, ettei ole mitään salattavaa ja halusi todistaa asian näin. 

Minä olin todella vaikuttunut luottamuksenosoituksesta. Itse en pystynyt samaan pitkään aikaan. Luotan ihmisiin hitaasti.

Mulle tulisi tuollaisesta creepy fiilis heti alkuun. En tarvitse, enkä halua kenenkään pin-koodeja luottaakseni ihmiseen. Tulisi vielä heti sellainen olo, että m

Miten noin luotettavalle ihmiselle, kuin sinä olet, tulee heti mieleen mitä kaikkea joku voikaan salata ja miten? 😉 niinpä...

Vierailija
434/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä vaiheessa te annoitte kumppanille pin-koodin, että toinen voi tarvittaessa käyttää puhelintanne?

Meillä ei ole koskaan edes tullut puheeksi tuo, että vaihdettaisiin pin-koodeja puhelimiin, kun kummallakaan ei ole tarvetta katsoa toisen puhelinta missään tilanteessa. Ei ole ikinä tullut keskusteltua asiasta vaikka yhdessä ollaan nyt oltu 16 vuotta. 

Mies antoi oman pin-koodinsa minulle muutaman viikon tuntemisen jälkeen. Sanoi, ettei ole mitään salattavaa ja halusi todistaa asian näin. 

Minä olin todella vaikuttunut luottamuksenosoituksesta. Itse en pystynyt samaan pitkään aikaan. Luotan ihmisiin hitaasti.

Mulle tulisi tuollaisesta creepy fiilis heti alkuun. En tarvitse, enkä halua kenenkään pin-koodeja luottaakseni

Ehdoton ääriajattelija on.

Vierailija
435/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvittelet, että miehet eivät juorua, niin olet kovin väärässä.

Itse tunnen ystäväni miehen. Ei juorua. Myöskään oma mieheni ei tasan kerro asioita eteenpäin.

Niinhän sinä luulet, mutta kyllä juoruaa. Terveisin sivullinen todistaja. 

Vierailija
436/1036 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä taas ollut hyvä ketju. Meidän suhteessa kaikki on avointa ja tämän ketjun myötä on taas tullut huomattua miten onnellinen saakaan olla! Ajatellaan miehen kanssa asioista aivan samoin. Luottamus on 100% ja juuri siksi mitään salaisuuksia ja "omia tavaroita" ei ole.

Vierailija
437/1036 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa taas hyvin kaksi asiaa:

1) Ihmiset eivät suvaitse kovinkaan hyvin erilaisuutta - vain oma tapa toimia on oikein.

2) Ihmiset lukevat yksittäisistä kommenteista asioita, joita niissä ei sanota tai joista ne eivät todista millään tavoin. Silti omaa kuvitelmaa pidetään oikeana.

Vierailija
438/1036 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jaeta, kun siihen ei ole mitään tarvetta. Molemmilla on toisen perheen yhteystiedot, jos jotain tapahtuu.

Vierailija
439/1036 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa taas hyvin kaksi asiaa:

1) Ihmiset eivät suvaitse kovinkaan hyvin erilaisuutta - vain oma tapa toimia on oikein.

2) Ihmiset lukevat yksittäisistä kommenteista asioita, joita niissä ei sanota tai joista ne eivät todista millään tavoin. Silti omaa kuvitelmaa pidetään oikeana.

Ja kohta 3) Ei ymmärrätä, että keskustelu tarkoittaa sitä, että myös eri mieltä voi olla sanotusta ilman, että se tarkoittaisi, että ei hyväksytä erilaisuutta. Vaan tarkoitus on nimenomaan keskustella, kertoa omista mielipiteistä siitä, mitä toinen on sanonut. Mistä päästään kohtaan 

4) joidenkin mielestä on vain kiva kertoilla, miten me ja minäminä toimin ja hermostutaan heti, jos joku ei toimintatapaa pidä mielekkäänä tai haluaa kertoa omistaan.

Vierailija
440/1036 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on yllättänyt ketjussa se että joidenkin, ml. itseni mukaan luottamus perustuu täyteen avoimuuteen. Siihen että puolisolla nyt esim. on vapaa pääsy sinne omaan kännykkään, mutta ei välttämättä koskaan mitään syytä toisen kännykällä käydä.

Joidenkin mielestä taas luottamus perustuu siihen että kännykkä on oma eikä toisella saa olla sinne koskaan mitään asiaa ja jo asian ajatteleminen on loukkaus. Erikoinen ajatus.

Onneksi riittää että pariskunnan molemmat osapuolet ovat samaa mieltä näissä. Itse en voisi alemmalla tavalla ajattelevan kanssa elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän