Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen sopinut erään vähän yli 30-vuotiaan avioparin kanssa, että mies tuo vaimon lähiaikoina itselleni "käytettäväksi" yön yli seuraavaan päivään asti. En siis tapaa miestä ollenkaan livenä.

Aviomies palaa kotiin hekumoimaan ja hoitamaan lapsia. Molemmat osapuolet parista tosi innoissaan tulevasta vaimon tapaamisesta.

Itseänikin kiihottaa erityisesti se, että on kyse toisen miehen rouvasta. Mitään vakituista en ole haluamassa, mutta on jo sovittu että jatkotapaamisetkin olisivat mahdollisia, mikäli treffit sujuu hyvin. Mies haluaa tapaamisen mittaan saada kuvien muodossa palautetta vaimon treffeistä.

Itse olen lähes kaksi kertaa rouvaa vanhempi mies.

Mitä mieltä tällaisesta kuviosta?

• ylös 13
  • alas 3

Kommentit (7)

Vierailija

Tosi juttu, rouva haluaa erityisesti olla keississä ns. vieraan miehen vietävissä olevana alistuvana objektina ja vain miellyttää kaikissa asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
M53Tku

Koettu on vastaavaa ja ihan ok.

Itse tykkään enemmän, että aisuri on mukana katselemassa ja tarvittaessa palvellee tai auttaa pyydettäessä. Nuolee spermat pillusta ja kullista, tuo vettä tai laittaa liukkaria mun kaluun ja vaimonsa peppuun joskus omaansa ja saatan astua aisurinkin hottiksen huvitukseksi...

Nautinnollista yötä ja muista panna parastasi...

Vierailija

Jos kolmikko on omasta halustaan noin päättänyt, niin mitäpä siinä on ulkopuolisilla nokan koputtamista?

Vierailija

Itseäni kiihottaisi älyttömästi katsella kuinka vieras mies panisi vaimoani.
Tai vaikka saunoa porukalla niin että toinen mies saippuoisi vaimoni vartalon.

M48

Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiihottaisi älyttömästi katsella kuinka vieras mies panisi vaimoani.
Tai vaikka saunoa porukalla niin että toinen mies saippuoisi vaimoni vartalon.

M48

Mä hoidan sun vaimon. Suihkussa saippuoinnin jälkeen ohjaan vaimosi polvilleen ja työnnän kalun suuhun. Juuri ennen laukeamista ohjaan naisesi pois suihkusta ja sänkyyn. Levitän jalat, nuolen pillua ja seuraavaksi saat katsoa kun kaluni työntyy naisesi pilluun. Toivottavasti vaimosi tykkää spermasta, koska laukean hänen kasvoilleen.

Vierailija

Ei tuo ole kovinkkaa uutta.
Tuo on monen parin arkea.
Olen 22v mies ja käyn silloin tällöin naimassa nelikymppistä naista.
Todella hottis nainen, pieni rintainen ja muutenki hoikka.
Aina kun hänellä on kiima aika käyn panemassa häntä ja hänen aviomies palvelee, nuolee pillun puhtaaksi että saamme jatkaa.