Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaatteko puolison kanssa kaiken? Onko puolisollasi pääsyä puhelimellesi?

Vierailija
26.12.2024 |

Mitä mieltä.

Kommentit (1036)

Vierailija
1/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun puhelimessani ole mitään sellaista, jota puolisoni ei saisi nähdä. Toisaalta ystävieni kuulumisia en välttämättä kaikkia kerro miehelleni. 

Vierailija
2/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei ole pääsyä puhelimiin.  Miehellä sitä paitsi firman puhelin. Mulla nyt mitään salaista ei ole, mut silti, mitäpä mies mun puhelimella tekisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaeta kirjeitä, tilitietoja, tv:n kaukosäädintä, puhelimia, autoja, salassapidettäviä tietoja tai viinaa. Eikä alusvaatteita.

Vierailija
4/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaeta kaikkea enkä tiedä muistaako mun luurin kuvion.

Vierailija
5/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mitään varsinaisia salaisuuksia ole, mutta en yleensä puhu ystävieni asioista enkä toki omista työasioista. Niiden suhteen olen vaitiolovelvollinen. 

Mieheni ei koskaan katso ilman lupaa puhelintani enkä minä hänen, mutta saatan huutaa esim suihkusta, että vastaa puhelimeen tai katsoo keneltä viesti tuli.

Vierailija
6/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaeta, ei puhelimia, sometilejä, rahoja. 

Vierailija
7/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisi, jos haluaisi samoin kuin minä pääsisin hänen. Eipä ole tarvetta tutkia toistemme luureja

Vierailija
8/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaeta? Siis puhutaan asioista? Puhutaan aika paljon, mutta ei nyt ihan kaikkea, varsinkin kun miehellä on töissä aika tarkka salassapitovelvoite. 

Eikä puhelimen jakamisessa ole mitään järkeä. Jokaisella tässä perheessä on oma henkilökohtainen puhelin. 

Vierailija
9/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni ikinä koskaan pyytäisi nähtäväkseen puhelimeni, niin tietenkin sen antaisin. Hän ei tulisi näkemään sieltä mitään suhdettamme uhkaavaa.

Koska itsekin luotan, niin ei kiinnosta miehen puhelin.

Vierailija
10/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pääsy jos haluaa. Jaan kyllä ihan kaiken, ei ole salattavaa.

Vierailija
11/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsoa kaikki puhelimesta jos haluaa. En usko että on koskaan lukenut viestejä läpi. En saa paniikkia jos lähettää puhelimistani viestin esim lapselle kun oma jossain kauempana. En vahdi mitä sillä tekee. En ole koskaan lukenut miehenikään viestejä. Puhelinta olen kyllä muuten " tutkinut" (uusin malli).

Vierailija
12/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jaamme aivan kaiken. Ja on pääsyt toistemme puhelimiin, läppäreihin, tilitietoihin, kirjeisiin, ihan mihin vaan.

Vierailija
13/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jaetaan, tottakai on.

Vierailija
14/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni ikinä koskaan pyytäisi nähtäväkseen puhelimeni, niin tietenkin sen antaisin. Hän ei tulisi näkemään sieltä mitään suhdettamme uhkaavaa.

Koska itsekin luotan, niin ei kiinnosta miehen puhelin.

Mä toivon, ettei mun ystävät näytä puhelimiaan. Mun lähettämät viestit on tarkoitettu vain heille. Itsekään en näytä saamiani viestejä muille.

Vierailija
15/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsy toisen puhelimeen?!!! EI helvatissa. Kuka antaa? Joku täysin tahvo? orja? tahdoton nahjus?

Vierailija
16/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asuu ja paneskelee yhdessä ei se tarkoita että toinen omistaa toisen.

Vierailija
17/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävilläni on luottamuksellisia juttuja jotka on tarkoitettu vain mulle joten ei katsella toistemme puhelimia. 

Vierailija
18/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole mitään salattavaa,  voin joskus pyytää katsomaan, kuka on viestin lähettänyt, jos olen vaikka jo sängyssä.

Vierailija
19/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on yksityinen. Näyttö on lukittu.

Vierailija
20/1036 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä ärsyttävänkin avoin ihminen, joten jaan auliisti kaikki asiani puolisoni kanssa. Ystävien asioita en toki kerro eteenpäin muuten kuin ehkä yleismaallisesti tyyliin "Pirkko ja Ilmari eroavat". Pääsyä puhelimeeni ei ole eikä minulla hänenkään. Ei niissä mitään salaista ole, mutta esim. viestittelyni ovat minun ja toisen osapuolen välisiä enkä halua niitä kenenkään lukevan. Periaatteesta en näyttäisi edes pyynnöstä viestejäni enkä toisaalta haluaisi olla ihmisen kanssa, joka sellaista vaatisi. Jos tarvitsisi syystä tai toisesta lainata puhelintani, toki saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi