Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko pettynyt joululahjaan ja mitä sait? - salainen keskustelu epämieluisista joululahjoista

Vierailija
25.12.2024 |

Mikä lahjoista oli epämieluinen ja mitä sait? 

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on joku tarve ostaa erilaisia sisäkäyttöön sopivia koristevaloja yms. jouluvaloja, varsinkin jos ovat tarjouksessa. Muutama vuosi sitten osti sellaisen ison ikea kassin verran jouluvaloja ja tottakai ne päättivät meille. Niitä sitten lahjoitin ja myin kauan. Hänelle annettiin kielto ostaa yhtään mitään valoja kenellekään ja muutama vuosi meni ilman valojen ostoa. Nyt sitten tämä oli unohtunut ja saatiin lasten kanssa 13kpl erilaisia valoja. Yhtään emme olisi näitä tarvinneet ja eivät mahdu mihinkään.

Vierailija
62/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä tuli ruskean/munakoison väriset väärän kokoiset alusvaatteet ja samaa epämääräistä väriä oleva mummoyöpaita. Yritin pitää pokkaa ja kommentoida, että enpä olekaan aiemmin koskaan tämänväristä vaatetta  omistanut. Näytän ihan karmealta nämä päällä. Äidillensä olisi kyllä nämä sopineet, että ehkä ajatteli häntä kaupassa.

Hoitanut kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja ostanut sulle ja äidilleen samat setit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äitiltä perinteisen 200 e joka tuli todella tarpeeseen ja mummolta pöytäliinan en edes omista pöytää Ja vaikka joskus omistaisinkin, en ole tippaakaan pöytäliinaihmisiä. Kaverille vein tuon liinan.

Vierailija
64/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain äitiltä perinteisen 200 e joka tuli todella tarpeeseen ja mummolta pöytäliinan en edes omista pöytää Ja vaikka joskus omistaisinkin, en ole tippaakaan pöytäliinaihmisiä. Kaverille vein tuon liinan.

Et ymmärrä vihjettä. No, perintöä on turha odotella.

Vierailija
65/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vanutyynyjä. Sain myös alkoholia tölkkeinä vaikka juon harvoin. Avasin kuitenkin sitten tölkin. Lahjan antaja suuttui tästä, että juon vaikka hänellä itsellään ei ole alkoholia missään. Terveisiä vaan puolisolle.

Vierailija
66/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut lahjaa.

Voi ei😞😞. Toivottavasti joulusi oli muuten mukava

Ei meilläkään aikuisille anneta lahjoja. Jokainen hankkii lahjat omille lapsilleen, ja mummo lapsen lapsille jotain. Mutta aikuisten kesken ei lahjoja vaihdeta, ja näin pienituloisena se on ihan hyvä juttu

Olen siis yh, mutten minä mitään pakkolahjimista ole parisuhteessakaan kaivannut, lähinnä siksi, etten edes keksi, mitä tarvitsisin lahjaksi. Edes teineillä ei oikein ollut enää lahjatoiveita, toki he paketit saivat.

Vierailija
67/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pety kun ei saa lahjaa.

Vierailija
68/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteen ketjuun tämän jo kommentoin mutta Temusta tilatut suihkusandaalit mieheltä :( hehkutti että nää on hyvät kun käydään alhaalla saunassa ja jos käyt parvekkeella tms. Olin tosi pettynyt ja olen edelleen. 

Sun mieshän on fiksu. Miten voi olla ettei kelpaa? 

Minulle ei kelpaisi siksi että on temusta. Olisi ne Suomen kaupoistakin löytynyt, ja ehkä jotkut aamutossu tyyliset mielummin muutenkin. 

Vierailija
69/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut lahjaa.

Ei meilläkään aikuisille anneta lahjoja. Jokainen hankkii lahjat omille lapsilleen, ja mummo lapsen lapsille jotain. Mutta aikuisten kesken ei lahjoja vaihdeta, ja näin pienituloisena se on ihan hyvä juttu

Olen siis yh, mutten minä mitään pakkolahjimista ole parisuhteessakaan kaivannut, lähinnä siksi, etten edes keksi, mitä tarvitsisin lahjaksi. Edes teineillä ei oikein ollut enää lahjatoiveita, toki he paketit saivat.

Mutta minä annoin lahjan miehelleni.

T. Lahjaton

Vierailija
70/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pety kun ei saa lahjaa.

Onhan se pettymys kun tajuaa olleensa tuhma

Vierailija
71/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pleikka 5 sen. Ripustin sen variksenpelättimeksi tuonne kuuseen.

Vierailija
72/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihartimen, minulle joka on käkkyrä tukka. En ymmärrä mitä sukulainen ajatteli. Varmaan että kihartaisin eri tavalla vai mitä ihmettä? 

Nää on hyviä esimerkkejä täysin mielivaltaisesta Kiinan talouden tukemisesta ja yleisestä saastuttamisesta.

T Viisaus ei asu meissä

Vierailija
73/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isälläni on joku tarve ostaa erilaisia sisäkäyttöön sopivia koristevaloja yms. jouluvaloja, varsinkin jos ovat tarjouksessa. Muutama vuosi sitten osti sellaisen ison ikea kassin verran jouluvaloja ja tottakai ne päättivät meille. Niitä sitten lahjoitin ja myin kauan. Hänelle annettiin kielto ostaa yhtään mitään valoja kenellekään ja muutama vuosi meni ilman valojen ostoa. Nyt sitten tämä oli unohtunut ja saatiin lasten kanssa 13kpl erilaisia valoja. Yhtään emme olisi näitä tarvinneet ja eivät mahdu mihinkään.

😁

Vierailija
74/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut lahjaa.

Mutta minä annoin lahjan miehelleni.

T. Lahjaton

Minäkin ostin exälleni, kun oltiin yhdessä, aina joululahjan. Koskaan en saanut mitään. Kerran sitten pakettien joukossa oli yksi minullekin!  Olin todella hyvilläni, katselin kun lapset avasivat lahjojaan, ja hipelöin omaa pakettiani. Pehmeä paketti, yöpaita ehkä? Ei se mitään, oli ihanaa että mies oli minua muistanut, koska hän oli yleensä hyvin ilkeä ja välinpitämätön minua kohtaan. Ehkä hän välitti sittenkin. 

Lopulta lahjat oli avattu, ja aloin avaamaan omaa pakettiani. Sieltä paljastui mustavalkokirjava karvalakki, sellainen tekokuituinen, järjettömän ruma. 

Todella hämmentyneenä pyöritteli  sitä käsissäni ja kakistelin kiitoksen. Mutta miksi karvalakki?

Se tuli kaupan päälle, kun ostin mönkijän! Sanoi mies. Minun ihmetykseni, paha mieleni ja  loukkantuneisuuteni siitä, ettei hän tästäkään ollut kanssani puhunut, peittyi lasten ilonkiljaisuihini. 

En todella ollut hänelle edes lahjan  arvoinen.

Se jäi viimeiseksi jouluksemme, ymmärsin lopultakin erota, ja se oli elämäni paras päätös  

Mutta ehkä niistä vuosista kuitenkin jäi hieman pelkoa siitä, etten lahjoja saisi, keneltäkään joten olen helpottunut siitä,  että on sovittu, ettei niitä ostella. En koskaan enää halua tulla kohdelluksi siten, miten siinä suhteessa minua kohdeltiin

Vierailija
75/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt ostamaan niitä lahjoja, joita vaimo ja lapsi toivoivat. Rahat loppu ja laskuja pino maksamatta. Ei paljon joulumieltä ollut. No jospa ensivuonna taas asiat olisivat paremmin. Sain itsekin vain sellaisia pieniä, mutta hyviä lahjoja. Siksi harmittaa vieläkin enemmän, ettei ollut varaa kunnon lahjoihin muille.

Vierailija
76/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halppis kosmetiikkaa, vaikka en käytä kosmetiikkaa ylipäätään koska aineisiin herkistynyt. Lisäksi karkkia, vaikka en ole syönyt periaatteesta sitä yli 10v. Molemmat siis eteenpäin lahjoitin..

Vierailija
77/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna en mitääm pahempaa, mutta eksältä sain kerran susiruman design-maljakon. Se oli kerrassaan karsea. 

Vierailija
78/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä lahjoja sain, juuri niitä mitä pyysinkin. Tähän ikään varttuneena kaikkea tarpeellista ja tarpeetontakin on kertynyt, joten ne kaikki herkut, joita sain, tulevat kyllä syötyä. Tavaraa en yksineläjänä ja parantumatonta tautia sairastavana tarvitse, on jo tiedossani, etten täällä kauaa enää elele, joten nautinpa nyt hyvällä omallatunnolla herkuista. Oikein mieleisiä ovat.

Vierailija
79/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö aikuiset ihmiset ostaa toisilleen lahjoja? Meillä lopetettiin jo yli 20v sitten. Jokainen ostaa itse itselleen mitä haluaa. Ei kerry nurkkiin tavaraa jota ei tarvitse eikä halua. Eikä tule sitä vaivannäköä miten ja minne se eitoivottu lahja hävitetään.

Periaatteessa sama mieltä, mutta kirjat kelpaavat aina. :)

Vierailija
80/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin muijalle lahjaksi selluliittivoidetta, ei ainakaan kovasti hymyillyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi