Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko pettynyt joululahjaan ja mitä sait? - salainen keskustelu epämieluisista joululahjoista

Vierailija
25.12.2024 |

Mikä lahjoista oli epämieluinen ja mitä sait? 

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä että en ole saanut huonoja lahjoja. En tiedä miiten mieheni osaa ostaa aina sellaista mitä tarvitsen. Esimerkiksii se osti villapaidan joka on tosi hieno ja olen itse nirso vaatevalinnoissa.

Vierailija
142/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temun sätkäpaperia ja sytkäri. Tiedän että siskoni on masentunut ja vähissä varoissa mutta silti suututtaa. Olisi nyt ostanut sätkäpaprut Prismata tai jostain,en minä noita Kiinalaisia  myrkkypapereita suuhun pistä!

voi tietysti miettiä myös tupakan sisältämiä myrkkyjä.

Sätkä on ällöä. Osta valmiiksi tehtyjä tupakoita tai sitten lopeta polttelu. 

Ihan yhtä ällöä on molemmat, sätkätupakka vaan on monta kertaa halvempaa. Kääriikö sen tupakkarullan itse vain onko kone käärinyt tehtaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kaksi silkkityynyliinaa. Kauniit ja ihanantuntuiset mutta pesuohjeessa suositellaan käsinpesua!! En ymmärrä kenellä on aikaa ja jaksamista alkaa erikseen käsin pesemään tyynyliinoja, eihän ne edes puhdistu kunnolla...

Pesukoneissa on käsinpesuohjelma.

Vierailija
144/148 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että aikuiset ihmiset valittavat saamistaan lahjoista!? 🤯 Oletteko kaikki joitain köyhäläisiä, vai mitä ihmettä? Jokainen aikuinen voi ostaa itse itselleen asiat, joista tykkää. On ahnetta odottaa saavansa ne lahjoina muilta.

Jos lahjalle ei ole käyttöä, so what?

Vierailija
145/148 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 1000 palan palapelin. Ihan kiva ja nätti, mutta ei meillä ole paikkaa jossa tuollaista koota. Ja tiedän että tuo oli sellainen "no en keksi mitään lahjaa niin otan tuon tuosta", ihmiseltä jonka kanssa sovittu jo kauan sitten ettei osteta toisillemme lahjoja.

Vien maanantaina kierrätyskeskukseen.

Vierailija
146/148 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö aikuiset ihmiset ostaa toisilleen lahjoja? Meillä lopetettiin jo yli 20v sitten. Jokainen ostaa itse itselleen mitä haluaa. Ei kerry nurkkiin tavaraa jota ei tarvitse eikä halua. Eikä tule sitä vaivannäköä miten ja minne se eitoivottu lahja hävitetään.

Meillä annetaan. Mitä sitte?

Ei anneta turhaa tavaraa. Menee aina käyttöön.

T. 50+

Vierailija
147/148 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska toi virheellinen ilmaus otsikossa, että "salainen" keskustelu, kun pitäisi olla, että anonyymi. 

Vierailija
148/148 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anopilta kalliin merkin suihkusaippuaa ja tuoksukynttilän. Tuoksuna oli joku voimakas ja miehekäs setri tms. ja annoinkin saippuan pojallensa. Minulla on talvisin pahasti oireileva astma, joten tuoksukynttilää en voi edes ottaa paketista pois. Oireita aiheuttaa jo tuo suihkusaippuakin, jos menen kylpyhuoneeseen pian sen jälkeen, kun mieheni on käyttänyt sitä. Uskon anopin toimineen tässä täysin tarkoituksellisesti. Välimme ovat aina olleet vähintäänkin varaukselliset. Viime vuonna sain jättirasian lakritsia, jota en korkean verenpaineen vuoksi voi syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi