Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko pettynyt joululahjaan ja mitä sait? - salainen keskustelu epämieluisista joululahjoista

Vierailija
25.12.2024 |

Mikä lahjoista oli epämieluinen ja mitä sait? 

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain korvakorut, minulla ei ole reikiä korvissa eikä tule, haluan pitää korvani lävistämättöminä.

Kauniit nuo korvakorut kyllä ovat, sitä en kiellä, mutta pettymys kuitenkin, kaulakoru olisi ollut mieluisampi koska niitä pidän.

Vierailija
42/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian tiukka pillu naapurin rouvalla taikka minä olin vaan velttokulli,en saanut sitä sisään vaikka yritin,no ensi jouluna uusi yritys.

Miksi piti taas pilata ketju?

Niin, miksi? Aina, aina, aina joku velttok......lli tunkemassa typerää sontaansa asiallisiin ketjuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt. Sain kaksi konvehtirasiaa.

Vierailija
44/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain korvakorut, minulla ei ole reikiä korvissa eikä tule, haluan pitää korvani lävistämättöminä.

Kauniit nuo korvakorut kyllä ovat, sitä en kiellä, mutta pettymys kuitenkin, kaulakoru olisi ollut mieluisampi koska niitä pidän.

Jos tykkäät korvakoruistasi ja ovat malliltaan riipukseksikin soveltuvat, suosittelen muokkaamaan toisesta kaulakorun. Olen itse tehnyt niin monesta korviksesta (siis ihan ostanut ihastuttavat korvikset ja tuunannut kaulakoruksi, kun ei ole korvissa reikiä) ja olen ollut niihin todella tyytyväinen.

Vierailija
45/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma korurasia. Aion käyttää sitä kuitenkin. En viitsi poiskaan heittää, ainakaan heti.

Vierailija
46/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassun hauskan huumorimukin sain lahjaksi. Voi harmi kun se tippui jo eilen illalla vahingossa pihalaatoitukselle ja meni rikki. 

Voi ei kun olet kömpelö! 😂 Mulla on kaapissa monta mukia, joita ystäväni tuo mulle reissultaan. En ole (vielä) onnistunut rikkomaan yhtäkään. Ehkä mullekin käy vielä noin.

Jos sinulla on teräksinen tiskiallas niin siihen lipeää helposti jos on märät kädet. Näin on minulta tuhoutunut monen monta rumaa eriparikuppia. Hassua että kauniiden ja mieluisien kuppien kanssa ei vahinkoja koskaan käy.

Minulta hajoaa aina juuri parhaat mukit. Rumat tuntuvat olevan jossain erikoissuojeluksessa.

Vierailija
47/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian suuret villasukat. Lahjan antaja tietää kyllä hyvin jalkani koon.

Ne pystyy helposti lyhentämään pienemmiksi. Jos et itse osaa, ehkä joku kutomistaitoinen voi auttaa.

Jos saa liian pienet sukat, ne voi muuttaa kärjestä avonaisiksi purkamalla kärjen ja päättelemällä silmukat. Sellaisia voi käyttää vaikka unisukkina, eipähän tule varpaille liian kuuma.

Vierailija
48/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinausköyden. 

Jollain ei ole luottoa sinun autoosi 🤔🤔🤔

Vierailija
49/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassun hauskan huumorimukin sain lahjaksi. Voi harmi kun se tippui jo eilen illalla vahingossa pihalaatoitukselle ja meni rikki. 

Ei mukin tarvitse mennä rikki. Se voi unohtua vaikka puiston penkille, josta joku huumorimukien ystävä voi löytää sen.

Vierailija
50/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaakin halvemmat kahvikupit, toisessa on vielä kahva vinossa. Tekisi mieli vain heittää ne pois,mutta ne on anopilta.

Vierailija
51/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka antoi kalsarit, villasukat ja viihdekirjan+suklaata.  1) rumat,epäsopivat 2) epäsopivat, en tarvitse, ei itsetehty, 3) ei kiinnosta naisen autofiktio tunteistaan - luen muuten mielelläni, 4) en syö -- hän tietää sen

Mitä sinä annoit naiselle lahjaksi?

Vierailija
52/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minikokoinen pöytäliina ja joululammas koriste. Mitä niillä tekisin?

Vierailija
53/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valokuva kehyksissä

Putinin kuva?

Vierailija
54/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap ei kerro omaa kantaa, en vastaa.

Laiska toimittaja etätöissään kerää täytejuttua lehteensä?

Vierailija
55/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, suklaarasian ja panokoneen.

Vierailija
56/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö aikuiset ihmiset ostaa toisilleen lahjoja? Meillä lopetettiin jo yli 20v sitten. Jokainen ostaa itse itselleen mitä haluaa. Ei kerry nurkkiin tavaraa jota ei tarvitse eikä halua. Eikä tule sitä vaivannäköä miten ja minne se eitoivottu lahja hävitetään.

Vierailija
57/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pettynyt koska odotukseni olivat matalalla. 

Mies tuskaili ääneen aatonaattona miten ei keksi minulle lahjaa. Sanoin, että jos noin viime tippaan piti jättää niin anna olla, pärjään ilman. Oli sitten kuitenkin kiireessä käynyt ostamassa sellaisen valmiissa lahjapakkauksessa olevan suihkusaippuasetin. Eiköhän se tule käytettyä. 

Ehkä oikea lahjani olikin miehen epämukava kiemurtelu kun avasi minun lahjani. Olin laittanut useamman satasen erääseen asiaan jota hän on haaveillut pitkään. Kyseessä on harrastusväline joka täytyi tilata ulkomailta ja kustomoitu nimenomaan hänelle sopivaksi. Rahan lisäksi siihen meni aikaa ja vaivaa, kun selvitin parhaat valmistajat ja laitoin tilauksen jo syyskuussa koska valmistus- ja toimitusajat ovat pitkiä.

Vielä eilen koko päivä meni siihen kun mies hypisteli antamaani lahjaa ja mutisi häpeissään miten pahoillaan on siitä mitä antoi minulle. Tokeni vähän kun sanoin että

Olipa kauniisti tehty sinulta.

Itsekin tuskailen aina kun en osaa ostaa lahjoja. Mietin aina käytännöllisyyttä ja sehän on monille punainen vaate, koska lahja ei saa olla mitään arkipäiväistä vaan juhlavaa ja erityisen henkilökohtaista. Ja olen nainen, mutta ymmärrän miehesi tunteita tässä erinomaisesti. Lahjominen voi olla yhtä tuskaa. Lopetin lahjojen ostamisen aikuisille koska aina sain vaan nenän nyrpistelyä ja pilkkanaurua. Ihmisille ei mikään kelpaa, kaikki päätyy kaatikselle tai myyntiin.

Vierailija
58/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei kun olet kömpelö! 😂 Mulla on kaapissa monta mukia, joita ystäväni tuo mulle reissultaan. En ole (vielä) onnistunut rikkomaan yhtäkään. Ehkä mullekin käy vielä noin.

Jos sinulla on teräksinen tiskiallas niin siihen lipeää helposti jos on märät kädet. Näin on minulta tuhoutunut monen monta rumaa eriparikuppia. Hassua että kauniiden ja mieluisien kuppien kanssa ei vahinkoja koskaan käy.

Meillä kävi niin että hylly jossa tälläiset mukit ovat kaatui ja kaikki hajosivat.

Vierailija
59/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työnantajalta kahvipaketin. En juo kahvia, joten annoin sen eteenpäin sukulaiselle.

Vierailija
60/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian tiukka pillu naapurin rouvalla taikka minä olin vaan velttokulli,en saanut sitä sisään vaikka yritin,no ensi jouluna uusi yritys.

Miksi piti taas pilata ketju?

Niin, miksi? Aina, aina, aina joku velttok......lli tunkemassa typerää sontaansa asiallisiin ketjuihin.

Ei tätä ketjua voi pilata, tämä on jo valmiiksi ihan pskaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi